بررسی سفارشی فورد E-Transit 2024
بررسی سفارشی فورد E-Transit 2024
چه خوب است
- انبوهی از انواع موجود
- محموله یک تنی
- تاکسی عالی با انبوهی از فناوری
چیزی که خیلی خوب نیست
- کمی گرانتر از گزینه های جایگزین
- آلارم در همه تریم ها استاندارد نیست
- گارانتی اصلی
Wowscore: 9/10
آیا فورد E-Transit Custom یک ون خوب است؟
Ford Transit نیازی به معرفی ندارد. این به سادگی افسانه ای است. پرفروشترین وسیله نقلیه تجاری در بریتانیا برای دههها، مانند Rule Brittania در Last Night of Proms است – همه آن را میشناسند و شما نمیتوانید کمی آن را دوست داشته باشید.
اکنون، در شرایطی که کسبوکارها به اندازه افراد خصوصی تحت فشار هستند تا به وسایل نقلیه الکتریکی پاکتر و سبزتر روی بیاورند، پرفروشترین ون فورد اولین نوع تمام الکتریکی خود را معرفی کرده است. E-Transit Custom نسخه الکتریکی ترانزیت سفارشی متوسط است که زیر E-Transit بزرگتر و بالای E-Transit Courier آینده قرار دارد.
به عنوان یک ون سایز متوسط، اگر به فکر خرید مرسدس eVito یا یکی از وانتهای الکتریکی گروه Stellantis مانند پژو e-Expert یا Vauxhall Vivaro Electric هستید، یک جایگزین طبیعی است.
طراحی جدیدترین Transit Custom شبیه به مدل قبلی خود است، اما در واقع کمی پایینتر از قبل است – مدل معمولی H1 با ارتفاع کمتر از 2 متر به این معنی است که برای بسیاری از پارکینگهای چند طبقه مناسب است. و همانطور که انتظار دارید، مدلهای بدنی مختلفی در دسترس است.
البته وانت پنل استاندارد، سپس دو کابین محبوب درون وانت (DCiV) وجود دارد که حداکثر شش نفر را با یک دیواره تمام عرض در پشت سر خود جای می دهد. Transit Custom Kombi تا هشت صندلی دارد، یا نوع شیک Tourneo تا 9 صندلی و فضای داخلی زیباتر با مواد زیباتر و عایق صوتی بهتر دارد که آن را جایگزینی برای Volkswagen Multivan.
Ford E-Transit Custom: برد الکتریکی، باتری و داده های شارژ
برد: 209 مایل
کارایی: 3.3 مایل در هر کیلووات ساعت
اندازه باتری: 64 کیلووات ساعت
حداکثر سرعت شارژ: 125 کیلووات
زمان شارژ AC: 6 ساعت و 42 دقیقه، 0-100٪، 11 کیلووات
زمان شارژ DC:< /strong> 39 دقیقه، 0-80٪، 125 کیلووات
موقعیت درگاه شارژ: گوشه سمت راست جلو
خروجی های قدرت: 135 اسب بخار / 217 اسب بخار / 285 اسب بخار
مدل هوشمند Multicab جدید است – دارای سه صندلی در جلو و دو صندلی در عقب است، اما برای ایجاد یک دیوار L شکل به صورت افست شده است. به این ترتیب شما همچنان می توانید پنج نفر را حمل کنید اما فضایی برای وسایل طولانی تر دارید. حتی یک نوع MS-RT کاملاً اسپورت وجود دارد. یک نوع شاسی بلند نیز موجود است و یک نسخه با سقف بلندتر بعداً وارد بازار خواهد شد.
و همه این مدلها با موتورهای دیزلی یا هیبریدی پلاگین یا بهعنوان نسخه الکتریکی که در اینجا رانندگی میکنیم در دسترس هستند.< /p>
E-Transit Custom دارای موتور الکتریکی 135 اسب بخار، 217 اسب بخار یا 285 اسب بخار و باتری با ظرفیت 64 کیلووات ساعت است. برد رسمی تا 209 مایل است، هرچند که مشخصاً نه تنها به سبک رانندگی بلکه به باری که حمل می کنید بستگی دارد. این رقم بسیار رقابتی است – وانت های Stellantis مانند e-Expert ادعا می کنند تا 217 مایل را مدیریت می کنند، در حالی که مرسدس eVito فقط 162 مایل را طی می کند.
صحبت از بار شد، با انتخاب نوع برقی به هیچ وجه به خطر نمی افتد. E-Transit بسته به نسخه ای که می خواهید حداکثر 1011 کیلوگرم بار داشته باشد. این مقدار کمی بیشتر از چیزی است که یک ون Stellantis می تواند با باتری دوربرد خود حمل کند. eVito حتی نزدیک هم نمی شود.
یک رشته دیگر در کمان E-Transit Custom کابین است. این مکان واقعاً فوقالعادهای برای نشستن است، همه مدلها دارای دسته ابزار دیجیتال 8 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه عریض 13 اینچی هستند. استفاده از آن آسان است، خوش ساخت و پر از نکات هوشمندانه است.
میتوانید همه بهترین معاملات فورد ما را در اینجا در Carwow بررسی کنید. همچنین میتوانید فوردهای مستعمل را در اینجا مرور کنید – و به یاد داشته باشید که Carwow حتی میتواند به شما در فروش وسیله نقلیه قدیمیتان کمک کند.
هزینه فورد E-Transit Custom چقدر است؟
E-Transit با تریم ترند شروع میشود و با قیمتی کمتر از 45000 پوند سابق عرضه میشود. مالیات بر ارزش افزوده این مقدار کمی گرانتر از وانتهای eVito و Stellantis است – قیمت دومی از کمتر از 40000 پوند شروع میشود، اگرچه این قیمت برای نوع باتری کوچکتر با برد بسیار کمتر است.
هزار و 800 پوند اضافی به شما امکان میدهد تا از تریم محدود استفاده کنید، که چراغهای LED، کنترل آب و هوا و پانلهای همرنگ بدنه را در بیرون به شما میدهد. مدل جذاب اسپورت نیز وجود دارد که دارای بادی کیت و موتور الکتریکی پرقدرت است. مدل MS-RT با کشو بالا با قیمت بیش از 60000 پوند عرضه می شود، اما دارای ارتقاهایی برای پویایی بیشتر در رانندگی، قوی ترین موتور الکتریکی و بسته بصری جدی شامل سپرها، آلیاژهایی با ظاهر اسپرت و اسپویلر دوبل بارمی است. در عقب.
عملکرد و راحتی رانندگی
Transit Custom همیشه به رانندگی فوقالعاده معروف بوده است – به سختی احساس میکند که یک ون در جاده است، با موقعیت رانندگی بیشتر شبیه خودرو و سیستم تعلیق که به خوبی با دست اندازها در جاده بدون احساس شلختگی برخورد میکند. خوشبختانه همین امر در مورد سفارشی E-Transit صدق می کند.
مزایای آشکار یک پیشرانه الکتریکی همه چیز را حتی بهتر می کند. E-Transit Custom سریع و روان شتاب می گیرد، با گیربکس اتوماتیک کمی تند و سریع ترانزیت دیزلی که با یک EV یک دستگاه تک سرعته یکپارچه جایگزین شده است.
برخلاف برخی از خودروهای الکتریکی، E-Transit Custom اگر پای خود را پایین بیاورید فوراً تمام توان خود را در جاده نمیگذارد – شتاب آن آرامتر است، که در یک وسیله نقلیه کاری که ممکن است حامل وسایل ظریفی باشد معقول است. بار. هنوز هم به اندازه کافی سریع است که میتواند بیشتر ونهای دیگر را خاموش کند، و بدون هیچ مشکلی به سرعت بزرگراه میرسد – اگرچه این نوع سرعت بالا طولانیمدت به برد شما کمکی نمیکند.
چند حالت رانندگی چیزها را کمی تغییر میدهند. حالت اسپرت پیشرانه را کمی پاسخگوتر می کند، اگرچه هنوز شتاب وحشیانه یک ماشین الکتریکی سریع را به آن نمی دهد. حالت Eco همه چیز را به عقب باز میگرداند و رانندگی نرم را برای به حداکثر رساندن برد تشویق میکند. همچنین یک حالت لغزنده وجود دارد که باز هم پاسخ های خودرو را کاهش می دهد و کنترل کشش را شماره گیری می کند تا شما را در جهت درست نشان دهد.
دیدن در E-Transit Custom جدید بسیار عالی است. آینههای درب بزرگ دارای بخش چشم ماهی پایینتری هستند که برای به حداقل رساندن نقاط کور و بررسی چرخهای عقب شما هنگام دور زدن پیچهای تنگ ایدهآل است. بهصورت اختیاری در همه مدلها یک آینه دید عقب «هوشمند» وجود دارد که تغذیه دوربین را از عقب نشان میدهد – اولین ون که چنین چیزی را ارائه میکند و افزودنی مفید است. همچنین شامل دوربین های جلو و عقب است.
ابعاد بار و بارگیری
منطقه بار E-Transit Custom توسط پیشرانهاش به خطر نیفتاده است، و همچنین دارای محموله رقابتی است. همه مدلهای ون دارای یک دیوار عبوری مفید هستند که به وسایل طولانی اجازه میدهد زیر صندلی دو نفره سرنشین جلو بیرون بزنند.
محموله سفارشی فورد E-Transit
بهترین نسخه E-Transit Custom میتواند تا 1011 کیلوگرم را حمل کند، که به خوبی با آنچه دیگر ونهای برقی میتوانند ارائه دهند، مطابقت دارد. خودروهای گروه Stellantis (پژو/سیتروئن/واکسهال/فیات/تویوتا) میتوانند بیش از 1200 کیلوگرم وزن را حمل کنند، اما این وزن با باتری کوچکتر از دو باتری موجود آنها همراه است. مدلهای باتری بزرگتر هنوز هم میتوانند بیش از یک تن را با خود حمل کنند، که کمی از E-Transit چند کیلوگرم بهتر است.
در همین حال، مرسدس eVito با بار کمتر از 900 کیلوگرم بالاتر است، در حالی که Renault Trafic E-Tech حداکثر 1100 کیلوگرم را ارائه می دهد.
Transit Custom همه آنها را در یک بخش شکست می دهد، زیرا می تواند تا 2300 کیلوگرم را یدک بکشد، در مقایسه با اکثر جایگزین هایی که حداکثر وزن آنها 1000 کیلوگرم است. اگر هدف شما به حداکثر رساندن برد باشد، ممکن است این بهترین تصمیم نباشد، اما برای مشاغلی که به طور منظم نیاز به یدک کشی دارند اما فقط باید مسافت های کوتاه را طی کنند، این یک لایه تطبیق پذیری اضافی است.
ابعاد بارگیری سفارشی فورد E-Transit
طول بار داخلی (L1/L2)
ون
به بالک: 2602mm/3002mm
با عبور: 3050 mm/3,450mm
Multicab
به بالک: 2602mm/3002mm
پشت صندلی: 1287mm/1687mm
دو کابین داخل ون
به دیواره: 1605mm/2004mm
عرض بارگذاری داخلی
ون
حداکثر: 1777 میلیمتر
بین قوس چرخها: 1392 میلیمتر
Multicab
حداکثر: 1777 میلیمتر
بین قوس چرخها: 1392 میلیمتر
کنار صندلیهای عقب: 605 میلیمتر
دو کابین داخل ون
حداکثر: 1777 میلی متر
بین قوس چرخ ها: 1392 میلی متر
ارتفاع بارگذاری داخلی
همه نسخهها: 1433 میلیمتر
ارتفاع/عرض دیافراگم درب عقب
همه نسخه ها: 1,316mm/1,400mm
ارتفاع/عرض دیافراگم درب جانبی
همه نسخهها: 1,301mm/1,030mm
کابین و فضای داخلی
اولین چیزی که در کابین E-Transit Custom متوجه خواهید شد، کف کاملاً مسطح است. این یک موهبت واقعی است – فورد چرخهای جلو را به جلو منتقل کرده است، بنابراین هیچ نفوذی از قوس چرخها وجود ندارد، و حتی سرنشین وسط فضای زیادی برای قرار دادن پاهای خود دارد.
این به راننده این امکان را میدهد که به راحتی از هر طرف خودرو خارج شود، به سادگی با لغزاندن از آن طرف، و همچنین اجازه میدهد تا بارهای ظریفتری را به سادگی روی کف کابین نگه دارد – فورد از یک دکوراتور الهام گرفت که ترجیح میداد قوطیهای رنگ خود را در داخل کابین نگه دارد. تاکسی جایی که او می توانست آنها را زیر نظر داشته باشد.
صندلی راننده در اکثر مدلها بهصورت الکتریکی قابل تنظیم است، و به شرطی که برایتان مهم نباشد که کاملاً صاف بنشینید، حتی برای رانندگان قد بلند نیز فضای پای زیادی وجود دارد. صندلی دو نفره سرنشین جلو مانند همیشه کمی تنگ است، اما اگر بخواهید دو صندلی تنومند روی آن قرار دهید، راحت است و نسخه الکتریکی آن حتی فضای زانو بیشتری نسبت به دیزلی ها دارد، زیرا نیازی به جا دادن فضا ندارد. برای دسته دنده در عوض انتخابگر درایو به ستون فرمان منتقل شده است.
E-Transit راه بسیاری از خودروهای سواری را طی کرده است و از کنترل های فیزیکی به نفع صفحه نمایش های لمسی اجتناب می کند. صفحه نمایش اصلی اطلاعات و سرگرمی یک صفحه نمایش بزرگ 13.0 اینچی با کنترل های تهویه مطبوع دائمی در نواری در امتداد پایین است. روشن، شفاف و آسان برای کار است، اما برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند به جای آن دکمههایی داشته باشند. اگر ترجیح می دهید از دستورات صوتی استفاده کنید، E-Transit دارای عملکرد الکسا داخلی است.
دسته ابزار دیجیتال 8.0 اینچی روشن است و به راحتی قابل خواندن است و با فرمان مملو از دکمه ها تکمیل می شود – از جمله میانبرهای بسیار آسان برای خاموش کردن برخی از ویژگی های آزاردهنده تر کمک راننده اجباری. فرمان یک ویژگی هوشمندانه دیگر نیز دارد: جعبه آپشن مناسب را نوک بزنید و میتواند صاف تا شود، در نتیجه میتوانید یک میز پلاستیکی را برای سینی میز یا لپتاپ آماده اضافه کنید. برای کار در حال حرکت یا خوردن ناهار عالی است.
ذخیرهسازی کیسهای ترکیبی است. دو جعبه دستکش وجود دارد – اندازه پایینی نسبتاً استاندارد است، در حالی که قسمت بالایی باریک اما عمیق است. برخی از مکانهای ذخیرهسازی باز در بالای داشبورد و سطلهای در دو سطحی وجود دارد، اما شما انباری در بالای سر یا بسیاری از مکانهای ذخیرهسازی سرپوشیده برای مواد حساس دریافت نمیکنید. هر سرنشین یک جا لیوانی دریافت می کند، اما آنهایی که در دو طرف داشبورد قرار دارند کمی کم عمق هستند.
محدوده برق، شارژ و مالیات
هزینه های جاری یک ون برقی بسیار کمتر از دیزل است، اگرچه قدرت مزیت آن به نحوه شارژ آن بستگی دارد. درست مانند یک ماشین الکتریکی، استفاده از شبکه شارژ عمومی بسیار گرانتر از شارژ کردن در خانه یا انبار، با استفاده از نرخ برق خصوصی یا تجاری است.
فورد دارای تعدادی ویژگی برای کاهش هزینه های جاری است. برنامه FordPro بسته به نرخ برق سیال میتواند ارزانترین زمان شارژ را پیشنهاد کند، و همچنین میتواند به برنامهریزی تعمیر و نگهداری در زمان توقف خودرو کمک کند، و مدت زمانی که وانتهای شما از جاده خارج میشوند را به حداقل میرساند.
E-Transit Custom حداکثر برد 209 مایل دارد. ما هنوز این را به درستی آزمایش نکردهایم، زیرا به درایوهای آزمایشی کوتاهتر محدود شدهایم، بنابراین مشتاقانه منتظریم تا بفهمیم چقدر به این عدد نزدیک است. با این حال، این یک رقم رقابتی است – ون های الکتریکی Stellantis می توانند تا 217 مایل را با یک بار شارژ مدیریت کنند، در حالی که مرسدس eVito فقط 168 مایل برد رسمی دارد.
در مورد شارژ، حداکثر 11 کیلو وات در شارژر AC شارژ می شود – برای شارژ کامل کمتر از 7 ساعت طول می کشد. همانطور که در اکثر شارژرهای خانگی می بینید، آن را به 7.4 کیلو وات کاهش دهید و حدود 10 ساعت طول می کشد. میتواند از یک شبکه عمومی با سرعت ۱۲۵ کیلووات به سرعت شارژ شود، که میتواند در کمتر از ۴۰ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ کند.
ونهای برقی مانند خودروهای برقی از مالیات پایین جادهای بهره نمیبرند و باید همان نرخ سالانه 290 پوندی وانت دیزلی را بپردازند.
ایمنی و امنیت
تجهیزات ایمنی در فورد E-Transit بسیار چشمگیر است. همه مدل ها دارای محدود کننده سرعت هوشمند، کروز کنترل، کمک حفظ بین خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و ترمز اضطراری خودکار هستند. همچنین حسگرهای پارک همه جانبه و دوربین دید عقب برای تسهیل پارک کردن وجود دارد.
لیست گزینهها شامل دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی و برخی کیتهای ایمنی دیگر است که همگی مفید هستند – اما بهترین ویژگی آینه دید عقب دیجیتالی است که عیب نداشتن شیشه عقب را برطرف میکند. .
ترانزیتها معمولاً از بهترین امنیت برخوردار نیستند، زیرا رایجترین وانتهای موجود در بازار، هدف وسوسهانگیزی برای سارقان هستند. مایه شرمساری است که باید قبل از دریافت زنگ هشدار، به Limited trim بروید.
قابلیت اطمینان و مشکلات
گفتن اینکه Transit چقدر قابل اعتماد خواهد بود سخت است، زیرا این مدل نه تنها کاملاً جدید است بلکه از یک پیشرانه الکتریکی کاملاً جدید نیز استفاده می کند. پوشش گارانتی چندان چشمگیر نیست، فقط با سه سال پوشش، اگرچه دو مورد اول مسافت پیموده شده نامحدود هستند.
بسیاری از ترانزیت ها فروخته می شوند، و بسیاری از آنها زندگی بسیار سختی دارند، که تعداد مشکلاتی که مالکان با آن مواجه می شوند بی شمار است – اما تعداد کمی از آنها دائمی هستند، که دلگرم کننده است. برنامه FordPro به ناوگان کمک میکند تا از خدمات تعمیر و نگهداری مراقبت کنند، و E-Transit فواصل خدمات مسافت پیموده شده نامحدودی دارد، بنابراین نیازی نیست آن را به مرکز خدمات برگردانید.
سؤالات متداول
باتری Ford E-Transit Custom چقدر دوام می آورد؟
باطریهای خودروهای الکتریکی واقعاً دچار تخریبی نشدهاند که منکران پیشبینی میکردند، و حتی خودروهای الکتریکی که چند سال از عمرشان میگذرد، هنوز برد زیادی در آنها باقی مانده است. برای آسودگی خاطر، فورد باتری E-Transit Custom را به طور جداگانه با بقیه ون تضمین می کند – برای مدت هشت سال یا 100000 مایل.
فورد E-Transit Custom با شارژ چند مایل میتواند طی کند؟
طبق چرخه استاندارد WLTP، فورد ادعا می کند حداکثر 209 مایل است. این یک رقم کلی است و این برند هنوز موارد خاص تری را برای انواع مختلف منتشر نکرده است. مانند تمام خودروهای الکتریکی، بعید است که در استفاده روزانه این رقم را به طور منظم مشاهده کنید – به خصوص اگر از بار کافی Transit یا به ویژه ظرفیت بکسل آن استفاده می کنید. هنگامی که سفارشی E-Transit را برای آزمایش گسترده در بریتانیا داشتیم، میتوانیم با دقت بیشتری گزارش دهیم.
چه مدت طول می کشد تا فورد E-Transit Custom شارژ شود؟
با شارژ کردن یک شارژر خانگی معمولی 7.4 کیلوواتی، شارژ کامل (0-100%) حدود ده ساعت طول می کشد. در منبع قدرتمندتر 11 کیلوواتی سه فاز از نوع نصب شده در برخی مشاغل، این میزان به کمتر از هفت ساعت کاهش می یابد. برای شارژ عمومی، شارژ 10 تا 80 درصدی باید کمتر از 40 دقیقه از یک شارژر مناسب قدرتمند طول بکشد.