خودرو

پیروزی شیرین! HARIBO تاج شیرینی مورد علاقه بریتانیا برای سفر است

پیروزی شیرین! HARIBO تاج شیرینی مورد علاقه بریتانیا برای سفر است

نظرسنجی اخیر Carwow، HARIBO را به عنوان بهترین انتخاب برای سفرهای جاده ای بریتانیا معرفی کرده است، اما شیرینی سفر مورد علاقه شما برای داشتن در ماشینتان چیست؟

با نزدیک شدن به فصل اقامت به سرعت، آخرین تحقیق انجام شده توسط Carwow از رانندگان خواسته است که به برندهای شیرینی و شیرینی مسافرتی مورد علاقه خود رای دهند. HARIBO برنده مشخصی بود و تقریباً یک پنجم پاسخ دهندگان این نظرسنجی این را به عنوان شیرینی برای تزریق لذت و لحظات شادی کودکانه در سفرهای طولانی با ماشین نام بردند.<[1]<. /p>

  • HARIBO رسماً به‌عنوان شیرینی مورد علاقه بریتانیا برای تزریق سرگرمی به سفرهای طولانی با ماشین شناخته می‌شود – که بیشتر مورد علاقه Gen Z و Millennials است 
  • با بیش از 40 خانواده محصول HARIBO، واضح است که چیزی برای همه وجود دارد، زیرا این برند نمادین هم برای مردان و هم برای زنان برتر است
  • این نظرسنجی که توسط Carwow انجام شد، نشان داد که ورترز اورجینال توسط بچه‌های بزرگ و نسل‌های قدیمی‌تر ترجیح داده می‌شود

در جایگاه دوم Werther’s Originals قرار گرفت که 12 درصد از بریتانیایی‌ها به این شیرینی رای دادند، در حالی که از هر ده پاسخ‌دهندگان، یک نفر گفتند که پاستیل‌های میوه‌ای شیرینی انتخابی آنهاست.

5 شیرینی مسافرتی برتر بریتانیا:

  1. HARIBO
  2. اورترز اصل
  3. پاستیل میوه
  4. صمغ شراب
  5. Humbugs
HARIBO Goldbears 160g e1715855631276.png?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1

هستند

وقتی نوبت به انتخاب می‌رسد، HARIBO قلب ژنرال Z و Millennials را ربوده است، با بیش از نیمی (52%) از پاسخ‌دهندگان جوان‌تر به این شیرینی نمادین رای داده‌اند. نسل‌های قدیمی‌تر معمولاً ورترز اورجینال را انتخاب می‌کردند، در این نظرسنجی 44 درصد از بچه‌های بوم به این شیرینی رای دادند. 

تفاوت جنسیتی نشان داد که انتخاب‌های شیرین مردان و زنان با هم متحد هستند و هر دو HARIBO را به عنوان مورد علاقه خود انتخاب کردند. دیگر انتخاب‌های برتر عبارتند از Trebor Extra Strong Mints، Smarties، Percy Pigs و Liquorice Allsorts.

کمترشیرینبا مصرف کنندگان، کمترین ترجیح برای سفرهای جاده ای Midget Gems (2%) و Fox’s Glacier Mints بودند. (3%). دیگر شیرینی‌های نامطلوب Mentos و Starburst بودند که نشان می‌دهند به سادگی نمی‌توان HARIBO را شکست داد، زیرا شش کیسه در هر ثانیه در بریتانیا فروخته می‌شود.

جان رالینگ، ویراستار مصرف‌کننده در Carwow، می‌گوید: «در طول سفرهای جاده‌ای طولانی، این راحتی‌های کوچک هستند که به حفظ سطح انرژی ما کمک می‌کنند. عملی بودن بسته بندی یک نکته مهم است، زیرا به حداقل رساندن آشفتگی در خودرو در سفرهای طولانی مهم است. بنابراین، جای تعجب نیست که HARIBO برنده شده است.

“شیرینی ها همچنین به عنوان یک راه عالی برای مقابله با بیماری سفر عمل می کنند، و به راحتی می توان فهمید که چرا HARIBO درمان عالی برای این است.”

Haribo Police Still Image 1.png?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1
طبق نظرسنجی Carwow، HARIBO انتخاب شماره یک شیرینی در ماشین است

لوئیز فاکس، رئیس بازاریابی HARIBO انگلستان و ایرلند، گفت: “هر وقت در حال حرکت هستید، در ماشین، اتوبوس یا قطار، یا شاید در حال پرواز به مقصدی عجیب و غریب هستید، هیچ چیز مانند آن نیست. گرفتن یک کیسه هاریبو برای لحظه ای خود به خودی از شادی کودکانه. 

چه کسی دوست ندارد Goldbear آنها را در یک سفر جاده ای همراهی کند؟ HARIBO همراه با حلقه‌ها، کروک‌ها، قلب‌ها، بستنی‌ها و بچه‌های ژله‌ای، تنوع باورنکردنی از بافت‌ها و طعم‌های مختلف و باکیفیت را ارائه می‌دهد که همگی به طرز باشکوهی بدون آشفتگی هستند. ایده آل برای راضی نگه داشتن رانندگان و مسافران. 

امسال، ما کمی سرگرمی استوایی اضافی را به سفرهای جاده‌ای بریتانیا می‌آوریم – حتی اگر آب و هوا برعکس این موضوع را بگوید. با معرفی جدیدترین شیرینی ما، تروپی اسلایس، بسته بندی شده پر از طعم های عجیب و غریب، هندوانه، آناناس و پرتقال خونی و دارای لقمه ای رضایت بخش، طیف جدید برای گیاهخواران مناسب است و بدون طعم های مصنوعی ساخته شده است. نیازی به ترک بریتانیا برای چشیدن طعم استوایی نیست – HARIBO بدون توجه به آب و هوا این کار را انجام خواهد داد. 

-ENDS-

یادداشت‌ها برای ویرایشگران – درباره داده‌ها

[1] این داده‌ها از نظرسنجی YouGov از 1000 بزرگسال (65-18) ساکن بریتانیا است که در 21 فوریه 2024 تکمیل شد.

درباره Carwow 

Carwow وجود دارد تا به همه اعتماد به نفس خودرو بدهد. با 3.5 میلیون کاربر ماهانه، ما یک بازار آنلاین خودرو پیشرو هستیم که به طور منحصر به فردی در بین مشتریان، مارک های خودرو و فروشندگان خودرو قرار دارد. از آنجایی که ما سهامی نداریم، برای ما مهم نیست که مصرف کنندگان خودرویی را بخرند یا بفروشند، ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم انتخاب درستی برایشان داشته باشند. از زمانی که در سال 2013 تأسیس شد، کاروو دارای موارد زیر است:

  • سرویس «خودروی من را بفروش» راه اندازی کرد که در آن مصرف کنندگان می توانند به راحتی خودروهای خود را با قیمت عالی فهرست کنند و در عین حال به فروشندگان اجازه می دهند سهام خودروهای دست دوم را مستقیماً از پلتفرم خریداری کنند
  • 157 میلیون دلار از برخی از معتبرترین سرمایه گذاران فناوری، بازار و خودرو، از جمله Balderton Capital، Accel، Vitruvian Partners، Episode و Samos جمع آوری کرد
  • با بزرگترین کانال خودرویی در YouTube با +8 میلیون مشترک، به یکی از تأثیرگذارترین نام ها در رسانه خودروهای مصرف کننده تبدیل شوید.
  • خدماتی برنده جایزه ایجاد کرد که مشتریان آن را دوست دارند، با امتیاز 4.7 در Trustpilot از بیش از 40000 بررسی
  • دفاتر خود را در بریتانیا، آلمان، اسپانیا و پرتغال با تیمی متشکل از 370 نفر افتتاح کرد

برای اطلاعات بیشتر به www.carwow.co.uk مراجعه کنید.

 درباره HARIBO 

HARIBO تولیدکننده شیرینی پیشرو در بریتانیا و یکی از بزرگترین کارفرمایان یورکشایر است.   

ما تیمی متشکل از 600 شیرینی‌ساز ماهر در دو کارخانه تولیدی یورکشایر خود در پونتفرکت و کسلفورد داریم. اینجاست، جایی که ما بیش از 50 سال است که غذاهای نمادین و محبوب را تولید می کنیم – از جمله محصولات پرفروش Tangfastics، Starmix، Supermix، و Giant Strawbs، و همچنین کیک های سنتی Pontefract. در سراسر بریتانیا، 90 همکار دیگر خرده‌فروش، ده فروشگاه HARIBO ما را اداره می‌کنند تا طیف وسیعی از شیرینی‌های خوشمزه و همچنین کالاهای جدید و انحصاری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. HARIBO که متعلق به خانواده است، بیش از 100 سال جوان است و برای نسل‌ها خوراکی‌های ارزشمند و باکیفیت تولید می‌کند. HARIBO توسط Hans Riegel Senior در بن، آلمان – HA (Hans) RI (Riegel) BO (Bonn) در سال 1920 تأسیس شد و امروزه HARIBO 16 کارخانه در سراسر جهان برای ارائه خوراک در بیش از 100 کشور جهان تولید می کند.   

 برای اطلاعات بیشتر در مورد HARIBO UK، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: HARIBO UK: نه. 1 در صمغ میوه در سراسر جهان 

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا