سلامت

یک galette des rois رژیمی و سالم

یک galette des rois رژیمی و سالم

یک galette des rois رژیمی و سالم

Une galette des rois diététique et saine

آیا به دنبال نکاتی برای یک galette des rois درست کنید که جوانه های چشایی شما را خوشحال کند بدون اینکه سوزن ترازو شما بپرد؟ متخصص تغذیه ما دستور العمل های خود را به شما می دهد!

بعد از اعیاد در جشن های پایان سال، فرار از galette des rois سنتی برای جشن عید فانی دشوار است! در اینجا فرصتی است که علاوه بر افراط و تفریط و گرفتن منحنی های اضافی که برای آنها معقول نیست. اما امسال، به لطف توصیه متخصص تغذیه ما، بدون به خطر انداختن تصمیمات خوب خود، با وقار از galette des rois لذت خواهید برد!

مراقب: فرنژیپان، که چیزی نیست جز بادام آسیاب شده پر کالری، کره و شکر! همچنین مراقب پنکیک‌های با طعم شکلاتی و نسخه‌های بریوش باشید که روی ترازو سنگینی می‌کنند!

بازتاب‌های خوب:

<. p dir="ltr">روش ایده آل برای اینکه با وجدان راحت با خود رفتار کنید این است که 10 دقیقه وقت بگذارید تا یک گالت خانگی درست کنید. نتیجه فقط بهتر و سبک تر خواهد بود!

  • یک شیرینی کوتاه را به جای شیرینی پف دار انتخاب کنید. مراقب خرید بعدی خود باشید: یک شیرینی پف دار صنعتی 372 کیلوکالری و 20 گرم چربی در هر 100 گرم دارد در حالی که برای همین مقدار شیرینی شور 348 کیلو کالری و 14 گرم چربی دارد. از نقطه نظر طعم، البته، هیچ چیز بهتر از شیرینی شور خانگی نیست، به خصوص برای یک galette des rois! دستور غذا را در خطوط زیر کشف کنید!

  • برای تزیین، می‌توانید نسخه سیب لذیذ (خانگی!) یا پنکیک سنتی فرانجیپان را انتخاب کنید… اما رژیمی!

  • دستورالعمل های سم زدایی Croq’Kilos را به صورت رایگان دانلود کنید

    Détox Croq'Kilos

    La galette des rois

    برای شیرینی شور:

  • 2 c. دانه های قهوه وانیل

  • خمیر شورت رژیمی را آماده کنید: در آرد بریزید، تخم مرغ ها، ماست ها، نمک و شکر را در ظرف غذاساز به مدت 5 دقیقه با سرعت متوسط ​​ورز دهید یا با دست مخلوط کنید. دو گلوله به اندازه یکسان درست کنید سپس به مدت 1 ساعت در فیلم غذاخوری در یخچال نگهداری کنید.

    هر یک از ورقه های شیرینی شور را بچینید. سطح کار را آرد پاشی کنید.

    فر را از قبل با دمای 210 درجه سانتیگراد (Th. 7) گرم کنید

    پر ​​کردن را آماده کنید:

    سیب ها را پوست بگیرید و به صورت مکعبی خرد کنید و در کره سرخ کنید. پس از پخته شدن روی آنها را با دانه های وانیل بپاشید و کنار بگذارید. سس سیب را روی یکی از دو ورقه شیرینی کوتاه بمالید و یک لبه 1 سانتی متری بگذارید. سیب های طلایی را روی کمپوت بچینید و شیرینی شور دوم را روی آن اضافه کنید. لبه های 2 تکه خمیر را خوب ببندید.

    تخم مرغ را در ظرفی بزنید و آب را اضافه کنید. پنکیک را با این مخلوط آغشته کنید و با نوک چاقو شکل‌های الماس زیبایی را روی آن بکشید.

    به مدت 25 دقیقه بپزید و بپزید. پنکیک وقتی طلایی شد بیرون.

    La galette des rois

    برای شیرینی شور:

  • 3 c. قهوه بادام تلخ

  • برای قهوه ای شدن:1 زرده تخم مرغ

    شیرینی رژیمی را آماده کنید:آرد، تخم مرغ، ماست، نمک و شکر را در ظرف غذاساز بریزید. سپس حدود 5 دقیقه با سرعت متوسط ​​ورز دهید یا با دست مخلوط کنید. دو گلوله به اندازه یکسان درست کنید سپس به مدت 1 ساعت در فیلم غذاخوری در یخچال نگهداری کنید.

    هر یک از ورقه های شیرینی شور را بچینید. سطح کار را آرد پاشی کنید.

    فر را از قبل با دمای 210 درجه سانتیگراد (Th. 7) گرم کنید

    پر ​​کردن را آماده کنید:

    بادام آسیاب شده را با تخم مرغ، شربت آگاوه، بادام تلخ و خامه سویا مخلوط کنید. فرنگی پن را روی یکی از دو دیسک خمیر شور بریزید و یک لبه 1 سانتی متری بگذارید و سپس با دومی بپوشانید. لبه های 2 قطعه را خوب ببندید.

    تخم مرغ را در کاسه ای بزنید و آب را اضافه کنید. پنکیک را با این مخلوط آغشته کنید و با نوک چاقو شکل‌های الماس زیبایی را روی آن بکشید.

    به مدت 25 دقیقه بپزید و بپزید. پنکیک وقتی طلایی شد بیرون. لذت ببرید!

    توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا