سلامت

افسانه ها در مورد گیاهخواران

افسانه ها در مورد گیاهخواران

افسانه ها در مورد گیاهخواران

Les idées reçues sur les végétariens

گیاهخواری راهی برای غذا خوردن است که مصرف گوشت حیوانات را حذف می کند. در زمان حفاظت از محیط زیست و مسئله رفاه حیوانات، این جنبش در حال حاضر در حال گسترش کامل است. با این حال، بسیاری از تصورات غلط در مورد آن وجود دارد.

گیاهخواران کمبودهایی دارند

معمولا شنیده می شود که گیاهخواران کمبودهای غذایی دارند، به ویژه در پروتئین ها، زیرا اساساً آنها را در گوشت پیدا می کنیم.

با این حال، بدن ما پروتئین های خود را از اسیدهای آمینه موجود در رژیم غذایی ما تولید می کند. برخلاف افسانه رایج، پروتئین ها فقط در گوشت یافت نمی شوند. پروتئین‌های گیاهی در غلات، میوه‌ها، سبزیجات و حبوبات یافت می‌شوند. اینها حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری هستند و بنابراین می توانند نیازهای تغذیه ای را زمانی که رژیم غذایی متنوع و متعادل باشد برآورده کنند.

علاوه بر کمبود پروتئین، گیاهخواران در معرض کمبود کلسیم، روی، آهن، ویتامین ها و غیره نیز هستند. بنابراین در تصور، گیاهخواران معمولا به عنوان افراد لاغر و ناسالم به تصویر کشیده شده است. با این حال، دانش فعلی اثرات مضر مصرف بیش از حد گوشت را برجسته می کند. بنابراین، رژیم گیاهخواری که به خوبی فکر شده و سازگار شده است، می تواند برای پیشگیری و درمان برخی بیماری ها فوایدی ارائه دهد.

گیاهخواری یک مد است

گیاهخواران بیشتر و بیشتر می شوند. اکنون هر کدام از ما یک گیاه خوار یا حداقل یک فلکسیتار را می شناسیم. این اشتیاق ممکن است نشان دهد که این یک مد است. با این حال، گیاهخواری بسیار قدیمی است، اما مدت هاست که نامرئی بوده است، برخلاف امروز که در جلوی صحنه قرار می گیرد. این رونق یک روند گذرا نیست، برعکس یک روند اساسی و یک تغییر عمیق در ذهنیت هاست. سال هاست که مصرف گوشت در فرانسه و اروپا رو به کاهش بوده است.

گیاهخوار بودن گران است h2 >

گیاهخواری اغلب به عنوان یک مد، حتی یک امر تجملی، قابل دسترس برای مرفه ترین ها معرفی می شود. بنابراین ما این تصور را داریم که خوردن گیاهخواری در مقایسه با رژیم غذایی معمولی گران است. این یک ایده پذیرفته شده است به این معنا که قیمت گوشت بیشتر از غلات و میوه ها و سبزیجات است. علاوه بر این، با مصرف محصولات محلی، فصلی و خام، غذای گیاهی هزینه کمتری دارد. این سردرگمی ناشی از انتخاب ارگانیک برای اکثر گیاهخوارانی است که طرفدار یک رژیم غذایی با کیفیت هستند. بنابراین تمام غذاهای گیاهی ارگانیک خریداری می شوند که در واقع گرانتر از غذاهای گیاهی غیر ارگانیک است. با این حال، ترجیح داده می شود که از مواد آلی استفاده کنید، به خصوص در مورد خرید غلات کامل، زیرا این غلات حاوی پوشش خود هستند و بنابراین اگر ارگانیک نباشند، به طور بالقوه پر از آفت کش ها هستند.

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید. !

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا