سلامت

کیت زیبایی تعطیلات: بهترین محصولات طبیعی برای همراه داشتن

کیت زیبایی تعطیلات: بهترین محصولات طبیعی برای همراه داشتن

کیت زیبایی تعطیلات: بهترین محصولات طبیعی برای همراه داشتن

تأیید شده در 07/06/2022 توسط PasseportSanté

Trousse de beauté de vacances : les meilleurs produits naturels à emporter avec soi

محصولات طبیعی برای مرطوب کردن پوست، شستن مو، تمیز کردن گوش… ما لیستی از لوازم آرایشی سازگار با محیط زیست و لوازم جانبی برای قرار دادن در کیف زیبایی خود برای گذراندن تابستانی امن.

در برابر آفتاب سوختگی: ژل آلوئه ورا

می خواهید دارویی طبیعی تر از بیافین برای تسکین آفتاب سوختگی داشته باشید؟ رفلکس ژل آلوئه ورا را بپذیرید! ژل آلوئه ورا به دلیل خواص ضد التهابی، التیام بخش، ضد درد و تسکین دهنده اش، به سرعت آفتاب سوختگی را تسکین می دهد. نحوه عملکرد آن ساده است: پوست را عمیقا تغذیه می کند و بازسازی سلولی را تقویت می کند. ژل آلوئه ورا احساس گرما را تسکین می دهد و خطر ظاهر شدن تاول یا جای زخم را کاهش می دهد. این سرم همچنین می تواند به عنوان یک شیر مرطوب کننده روزانه بدن استفاده شود.

برای تسکین نیش حشرات: اسانس اسطوخودوس اسپیک

اسانس اسطوخودوس اسطوخودوس یک داروی فوق العاده در برابر نیش حشرات است. اسانس اسطوخودوس سنبله با خواص درمانی، ضد درد، ضد عفونی و تسکین دهنده، بر روی انواع گزش ها اثر می گذارد. در عمل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر ربع ساعت یک قطره روی محل گزش قرار دهید تا زمانی که احساس آرامش کنید.

برای طولانی‌تر شدن برنزه شدن: روغن هویج

هویج روغنی حاوی ویتامین A و ویتامین E به آماده‌سازی پوست برای برنزه شدن کمک می‌کند. بلکه برای طولانی کردن آن. برای پیشگیری می توانید آن را در تمام بدن و ترجیحاً یک ماه و نیم قبل از اولین قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید. ماسرات هویج روغنی، دفاع ایمنی پوست را تقویت می کند، که پس از آن ملانین بیشتری تولید می کند. تقدیم به شما که در تمام تابستان پوست برنزه شده‌اید!

ضد خشکی پوست: روغن آرگان

روغن آرگان متحد پوست خشک است. می توان آن را در تمام بدن استفاده کرد تا پوست را عمیقا مرطوب و نرم کند. محتوای بالای اسیدهای چرب موجود در آن برای آرام کردن تحریک و تسریع بهبود، به ویژه در مورد جای زخم، عمل می کند. برای انواع پوست، حتی پوست های حساس و آتوپیک مناسب است.

برای شستن موها: یک شامپوی باردار

به لطف اندازه کوچکش، شامپو بار در همه کیسه های توالت، حتی کوچکترین کیسه ها، جای می گیرد! استفاده آسان، محصولی اقتصادی و زیست محیطی است. با انتخاب یک شامپوی جامد ارگانیک، از مواد شیمیایی خشن برای پوست سر و آلرژن ها جلوگیری می کنیم. آنها برای هر نوع مو مناسب هستند تا آنها را زیباتر و قوی تر کنند. کمی اضافی؟ اندازه کوچک آنها و این واقعیت که آنها روی کیف شما نمی چرخند.

مشترک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*ایمیل آدرس شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا