حاشیه

کنسرت گرشا رضایی قربانی حمله اراذل شد!/عکس

کنسرت گرشا رضایی قربانی حمله اراذل شد!/عکس

کنسرت گرشا رضایی قربانی حمله اراذل شد!/عکس

گرشا رضایی که شامگاه جمعه، نهم تیر ماه در سینما قدس سیرجان به روی صحنه رفته بود، با حمله عواملی ناشناس که سلاح سرد به همراه داشتند، روبه‌رو شد و در جریان این اتفاق دو نفر زخمی شدند و پلیس وارد عمل شد.

ویدئوهایی از کنسرت گرشا رضایی شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که از حمله افراد ناشناس به کنسرت این خواننده خبر داد.

زخمی شدن چند نفر در پی حمله به کنسرت

بر اساس فیلم های منتشر شده، حمله کنندگان به کنسرت رضایی علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت، شیشه های سالن را شکستند اما ظاهرا به دلیل مقاومت ماموران امنیتی نتوانستند وارد سالن کنسرت شوند. اما بر اساس اظهارات خواننده و برگزارکننده، در اثر این حادثه چند نفر مجروح شدند. در ادامه این اتفاق گرشا رضایی و گروهش توانستند محل برگزاری کنسرت را ترک کنند.

درخواست گرشا رضایی برای برخورد با مهاجمان

اکنون رضایی در واکنش به این اتفاق طی یک استوری نوشته است: «دوستان عزیزم ممنون که پیگیر سلامتی من هستید. من، بچه‌های گروه و مردم عزیز سیرجان که در کنسرت حاضر بودیم، در سلامت کامل به سر می‌بریم. البته گویا دو نفر از دوستان زحمتکش اداره فرهنگ شهر به صورت سطحی زخمی شدن که شکر خدا وضعیت جسمی‌شون خوبه. امیدوارم با عوامل بر هم‌ زدن امنیت کنسرت‌ها برخورد قانونی بشه که این وضعیت واقعا مایه شرمه.»

 

اراذل و اوباش با چهره های کلاه دار به کنسرت حمله کردند

در همین رابطه مدیرکل موسسه آوای عرش که مسئولیت برگزاری این کنسرت را بر عهده داشت به ایسنا درباره این اتفاق توضیح داد و گفت: در حوالی ساعت ۲۳ در سانس دوم کنسرت، دو نفر از اراذل و اوباش که چهره خود را پوشانده بودند، اقدام به ورود به سالن با قصد بر هم زدن کنسرت کردند. در این ماجرا یک نفر از نیروهای ارشاد و یک نفر از نیروهای مؤسسه طی مقاومت از ورود این دو نفر به سالن، مجروح شدند که به‌صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند

پلیس مداخله کرد

به گفته حمیدی، این دو نفر در حالی که قمه در دست داشتند، با موتورسیکلت بدون پلاک از محل متواری شدند.

به نظر می رسد این حادثه در دستور کار پلیس برای دستگیری و تحویل آنها به مراجع قضایی قرار گرفته است.

تکرار ماجرای لیان و یادآوری قول ارشاد

پیش از این نیز در جریان کنسرت گروه «لیان» مأموران به تالار وحدت هجوم برده بودند که توسط نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی متوقف شد.

در همان زمان وزیر فرهنگ در واکنش به این اتفاق عنوان کرده بود که اجازه نمی‌دهند در فضاهای فرهنگی و هنری عده‌ای هنجارشکنی کنند. با این کنسرت رضایی دومین نمونه از این اتفاقات در یک بازه زمانی کوتاه است.

کنسرت گرشا رضایی قربانی حمله اراذل شد!/عکس

منبع:پی ام آپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا