داستان واقعی

کتاب Crushing It خلاصه

کتاب Crushing It خلاصه

13 دقیقه خواندن ⌚ 

خلاصه سریع: “له کردنش!” توسط گری واینرچوک، دنباله‌ای از کلاسیک دهه‌ی جوان‌ترش «Crush It!» یک کاوش مبتنی بر شواهد در دنیای اینفلوئنسرها، و یک کتابچه راهنمای عملی بسیار مفید – همراه با مرور فصلی تمام پلتفرم‌های اجتماعی اصلی – در مورد چگونگی استفاده از این دانش برای ایجاد یک تجارت موفق مبتنی بر برند شخصی.

Crushing It Summary

چه کسی باید “له کردن آن” را بخواند؟ و چرا؟

همانطور که از عنوان پیداست، له کردن آن! پسر عموی یک دهه کوچکتر Crush It! است که یعنی اگر آن کلاسیک Vaynerchuk را خوانده‌اید و آن را دوست داشته‌اید، پس این جایی است که باید به سمت بعدی بروید.

البته، اگر هر یک از کتاب‌های واینرچوک را که در اینجا خلاصه کرده‌ایم، مانند Jab, Jab, Jab, Right Hook, ناک اوت ، یا The Thank You Economy.

برای کارآفرینان جوان و مشتاق کاملاً مناسب است.

خلاصه خرد کردن آن

I: پمپاژ شو

1: مسیر همه چیز شماست

در سال 2009، گری واینرچوک – نامی که مطمئناً از قبل با آن آشنا هستید، اگر چیزی در مورد استراتژی های تجاری و بازاریابی مدرن می دانید – آن را له کن!.

این وعده است؟

به قول خود واینرچوک، «به کارآفرینان آموزش دهیم که چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی از اشتیاق خود کسب درآمد کنند تا یک برند شخصی قوی بسازند تا مشتریان و تبلیغ کنندگان را به وب سایت های خود جذب کنند، و همچنین آنها را به چنین کارشناسان قابل اعتماد یا شخصیت های سرگرمی تبدیل کنند. که مارک ها و فروشگاه ها برای صحبت، مشاوره و شرکت در رویدادها به آنها پول می دهند.»

به عبارت دیگر، آن را له کنید! یکی از اولین کتاب‌هایی بود که نشان داد اکنون زمان آن است که یک برند شخصی قوی بسازید و از روی علاقه‌ها و ناپسندهای خود – به معنای واقعی کلمه – کسب درآمد کنید.

درست است، این کتاب یک بار هم کلمه «اینفلوئنسر» را ذکر نکرده است، اما اگر در توضیحات بالا برای شما املای «اینفلوئنسر» وجود نداشته باشد، پس چیزی را درست نمی‌خوانید.

و اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به نوعی کار بزرگی است!

فقط چند آمار مرتبط برای اثبات واینرچوک کافی است:

•تعداد بینندگان روزانه یوتیوب به 1.25 میلیارد ساعت در روز نزدیک می‌شود، زیرا بینندگان تلویزیون هر سال کاهش می‌یابد؛
• از هر پنج دقیقه‌ای که در تلفن همراه صرف می‌شود، یک نفر صرف برنامه‌ها و خدمات فیس‌بوک می‌شود؛
• در هر دقیقه، 65900 ویدیو و عکس در اینستاگرام پست می‌شود.
• بیش از 3 میلیارد عکس هر روز در Snapchat ایجاد می‌شود، جایی که بیش از 60 درصد تبلیغات با صدا روشن تماشا می‌شود.

به بیانی عملی تر، “حتی با وجود هزار فالوور، یک اینستاگرامر سطح پایه می تواند با تنها دو پست در هفته حدود 5000 دلار در سال درآمد داشته باشد و ده هزار دنبال کننده می توانند تقریبا 20000 دلار در سال به دست آورند.” /p>

واینرچوک خاطرنشان می‌کند: «وقتی نوبت به فرصت‌های حرفه‌ای می‌رسد، این بهترین زمان برای زنده ماندن در تاریخ بشریت است.

پس منتظر چه چیزی هستید؟

2: آنچه (هنوز) مهم است

Vaynerchuk در ابتدای فصل دوم خاطرنشان می‌کند: «در حالی که تعیین دقیق اینکه چرا برخی از اینفلوئنسرها برندهای شخصی جذاب و پردرآمدی می‌سازند که فراتر از انتظاراتشان موفق می‌شوند دشوار باشد، دشوار نیست که بفهمیم چرا بسیاری از کسانی که تلاش می‌کنند. برای انجام آن شکست خورده است.”

او ادامه می دهد: “به طور کلی، به این دلیل است که آنها انرژی خود را روی چیزهای اشتباه می گذارند. آنها اهمیت می دهند، اما به اندازه کافی به آنچه واقعاً مهم است اهمیت نمی دهند. و آنچه واقعاً مهم است یک لیست بسیار کوتاه است: قصد، اصالت، اشتیاق، صبر، سرعت، کار و توجه.»

بیایید نگاهی به همه آنها بیندازیم.

نیت

همه چیز با قصد شما شروع می شود، با نام دلیل شما. به عبارت دیگر، قبل از انجام هر کاری مرتبط با تجارت، از خود بپرسید چرا می‌خواهید کارآفرین باشید و/یا چرا می‌خواهید تأثیرگذار باشید؟

اگر پاسخ به دلیل پول است، می توانید بلافاصله مطمئن باشید که شکست خواهید خورد.

چه برای به اشتراک گذاشتن دانش خود یا کمک به مردم، سرگرمی با یک منبع خلاق یا ایجاد انجمن، ساختن چیزی که میراثی به جا می گذارد یا اینکه دیگران از زندگی خود لذت بیشتری ببرند – اینها همه دلایل عالی برای شروع هستند یک تجارت.

پول درآوردن نیست.

بنابراین، فعالیت های خود را حول این سه ارزش نوع دوستانه متمرکز کنید: تعهد به خدمت، میل به ارائه ارزش و عشق به تدریس.

و واینرچوک قول می‌دهد — شما اشتباه نخواهید کرد.

اصالت

نیت شما بلافاصله در صحت شما منعکس خواهد شد.

درست است، گاهی اوقات تقلبی ها خوب شروع می شوند، اما مخاطبان در تشخیص تقلبی ها بسیار عالی هستند و به مرور زمان شکست می خورند.

“اصالت”، به درستی واینرچوک اشاره می کند، “یک تسکین خوشایند برای مصرف کنندگانی است که در جامعه ای زندگی می کنند که مدام احساس می کنند از آنها سوء استفاده می شود یا فقط بخش هایی از داستان را می شنوند.”

شور

اگر انجمن شاعران مرده را تماشا کرده باشید، از قبل می‌دانید که اینجاست که نه تنها تجارت، بلکه زندگی واقعی و معتبر از اینجا شروع می‌شود: با اشتیاق.

می دانید چرا؟

چون همه چیز ناگزیر خشن خواهد شد. و اگر برای کاری که انجام می دهید اشتیاق نداشته باشید، وقتی این اتفاق بیفتد، احتمالاً تسلیم خواهید شد.

واینرچوک می نویسد: «ما فقط برای مدت کوتاهی در این زمین هستیم، و بخش عمده ای از روزهای بزرگسالی ما در محل کار می گذرد. ارزش آن را دارد که اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که آن ساعت‌ها تا حد امکان مفید، سازنده و لذت‌بخش هستند.»

صبر

این چیزی است که آنها به ندرت به شما می گویند: پول بلافاصله شروع به جریان نمی کند.

برعکس، در واقع: شما باید برای مدتی تلاش کنید، تقریباً بدون منفعت مخاطب یا در نتیجه، بازخورد.

و حتی زمانی که پول در نهایت آمد، باید آن را در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید تا رشد کند.

بسیاری از مردم بی حوصله هستند و فوراً آن را صرف ساعت، کت و شلوار و انواع فلاش می کنند، بنابراین فرصت انجام کارهای بهتر را برای دراز مدت از خود سلب می کنند.

از آن افراد نباشید: صبور باشید.

سرعت

ممکن است عجیب به نظر برسد که صبر را با سرعت دنبال کنید، اما واینرچوک سریعاً اشاره می کند که این یک تناقض نیست.

و این به این دلیل است که در حالی که صبر برای بلند مدت است، سرعت برای کوتاه مدت است.

به عبارت دیگر، این روزها جهان به سرعت در حال چرخش است، بنابراین به سمت چیزهایی جذب شوید که شما را کارآمدتر می کند و به شما امکان می دهد کار خود را سریعتر انجام دهید.

زیرا، اگر امروز این کار را انجام ندهید، شخص دیگری انجام خواهد داد.

واینرچوک می‌گوید:

شما باید دائماً در حالت باشید، حتی اگر این به معنای انجام اشتباهات زیاد باشد.

او می نویسد: «نترسم از اشتباه کردن، همه چیز را برای من آسان می کند. “نگرانی در مورد اینکه مردم چه فکر می کنند شما را آزاد می کند تا کارها را انجام دهید، و انجام کارها به شما امکان می دهد برنده شوید یا از باخت خود درس بگیرید – که به این معنی است که در هر صورت برنده می شوید. حالا به من گوش کن: بهتر است ده بار اشتباه کنی و سه بار درست باشی تا اینکه فقط سه بار تلاش کنی و همیشه درستش کنی.”

کار

این درس آنقدر مهم است که در کتاب پررنگ شده است: وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، زمانی برای فراغت نیست.

به همین دلیل است که کارآفرینی یک بازی مردانه جوان است: شما به استقامت زیادی نیاز دارید تا کسب و کار و برند شخصی خود را از روی زمین شروع کنید.

شما هرگز برای شروع خیلی جوان نیستید.

توجه

همانطور که در بالا گفتیم، امروز همه چیز به سرعت در حال تغییر است، بنابراین اگر روی یک پلت فرم بیش از حد راحت باشید و دیگر مهارت‌های قوی خود را توسعه دهید، اشتباه شماست.

شما باید به همه چیز توجه کنید: روندها، جنجال ها، رسوایی ها، تأثیرگذاران دیگر، و کارآفرینان.

زمانی را به خاطر می آورید که مطمئن نبودید می خواهید در اینستاگرام حساب باز کنید؟

خب، مردم قبلاً در آن زمان به آن مسلط بودند.

آنها ممکن است امروز میلیونر باشند.

3: هشتم ضروری—محتوا

صحبت از تسلط بر چیزها شد – ظاهراً یکی وجود دارد که واقعاً نیازی به تسلط ندارید. و این هشتمین چیزی است که مهم است، هشتمین مورد ضروری: محتوا.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که هرگز به ویرایش، کار با دوربین، نورپردازی، حرکات یا سبک نوشتن تسلط نخواهند داشت. و به همین دلیل است که آنها هرگز شروع به تولید محتوا نمی کنند.

اما، این ننیز کار دنیای تأثیرگذاری است: تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تولید محتوای با کیفیت و با ثبات بالا ادامه دهید.

خیلی بهتر از منتظر ماندن برای تسلط بر Adobe Premiere برای شروع تولید آن، این است که فقط مستندسازی زندگی خود را شروع کنید، درست مانند واینرچوک (او یک فیلمبردار استخدام می کند که تقریباً از هر کاری که انجام می دهد فیلم می گیرد، به جز جلسات محرمانه و بازدید از حمام).

می دانید چرا؟

زیرا وقتی زندگی خود را به صورت روزانه مستند می کنید، حداقل یک صدای معتبر هستید.

و این در حال حاضر بیشتر از بسیاری از افراد است.

4: چه چیزی شما را متوقف می کند؟

شیون «شاندوراس» مک‌براید، شخصیت رسانه‌های اجتماعی، زمانی کارآفرین را «کسی که راهی پیدا می‌کند» تعریف کرده است.

و شما روی دیگر سکه را می دانید: یک کارآفرین شکست خورده کسی است که بهانه پیدا می کند.

سه بهانه رایج که مردم استفاده می‌کنند به شرح زیر است:

• ترس از شکست
• ترس از اتلاف وقت
• ترس از ظاهر بیهوده

سه توصیه گری واینرچوک برای مقابله با این سه ترس به ترتیب عبارتند از:

• “همیشه افرادی در اطراف شما هستند که به شما می گویند کارها را انجام ندهید. شما باید به خودتان اجازه دهید که تنها قاضی و هیئت منصفه شما باشید.»
• «مدرسه و گروه نه تا پنج به جایی نمی رسند… مردم آنقدر می ترسند که اگر بخواهند کسب و کاری بسازند وقت خود را تلف خواهند کرد. ، حتی زمانی که زمان آنها ارزشمند نیست.”
• “همه تا زمانی که پیشگام نباشند، یک الاغ هستند.”

5: تنها چیزی که باید به خود بدهید تا آن را خرد کنید

به جز حکایات و داستان های موفقیت، این تقریباً یکی از کوتاه ترین فصل هایی است که تا به حال پیدا کرده اید.

این فقط از یک کلمه تشکیل شده است که به سوال ضمنی عنوان آن پاسخ می دهد:

مجوز.

II: ستون خود را ایجاد کنید

6: ابتدا این کار را انجام دهید

گری واینرچوک به صراحت می نویسد: «مهم نیست که می خواهید چه نوع تأثیرگذار شوید، همه باید با این مرحله شروع کنند: یک صفحه تجاری فیس بوک ایجاد کنید.

این اولین مرحله غیرقابل مذاکره است، هزینه ورود به ساخت یک برند شخصی.

7: کشف شوید

هنگامی که یک صفحه فیس بوک را باز می کنید، باید شروع به ایجاد و توسعه فرصت های پیشرفت برای خود به این دو روش کنید:

• هشتگ‌ها، «استراتژی‌ای که نیاز به دقت باورنکردنی طولانی دارد»؛
• پیام‌رسانی مستقیم، یعنی «دسترسی مستقیم به مردم و ارائه چیزی ارزشمند در ازای توجه آن‌ها، استراتژی‌ای که مستلزم آسیاب طولانی باورنکردنی.”

همان‌طور که می‌بینید، کلمات کلیدی عبارتند از “سقوط غیرقابل باور طولانی”.

در بیشتر موارد، این به این معناست که سال‌ها قبل از اینکه شما را کشف کنید، نه ماه‌ها.

واینرچوک می‌گوید: «اگر این شما را آزار می‌دهد، کتاب را ببندید».

اگر اینطور نیست، در صفحات بعدی آن – اساساً نیمه دوم کتاب – می‌توانید به بررسی‌های واینرچوک و 101 معرفی از پلتفرم‌های اجتماعی اصلی موجود بپردازید.

8: Musical.ly

از زمانی که کتاب منتشر شد، Musical.ly توسط TikTok خریداری شد و اکنون به این نام معروف است.

مشهور، شما می گویید؟ چگونه است که من هرگز در مورد آن نشنیده ام؟

خب، به این دلیل است که شما بین هفت تا هفده سال سن ندارید.

اگر شما بودید، یکی از صدها میلیون نوجوان و نوجوانی بودید که به طور مرتب از این پلتفرم برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای بسیار کوتاه استفاده می‌کنند.

در واقع، از هر 6 نوجوان، 1 نفر بیشتر در مورد musical.ly هیجان زده است – نه توییتر، نه فیس بوک، نه اینستاگرام یا اسنپ چت.

در صورتی که کمدین، رقصنده یا خواننده هستید، Musical.ly بهترین گزینه برای افراد سرگرم کننده است.

پس منتظر چه چیزی هستید: زمان در حال نزدیک شدن است… tik-tok, tik-tok…

9: اسنپ چت

گری در اسنپ چت بسیار بزرگ است، و او معتقد است که این یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین رسانه‌های موجود برای ایجاد یک برند شخصی است.

به هر حال، فقط باید باشد—با حدود 200 میلیون کاربر فعال روزانه!

اما یک دلیل دیگر وجود دارد که گری اسنپ چت را بسیار دوست دارد: اینجا جایی است که می توانید یک انسان واقعی باشید.

برخلاف عکس‌های غیر واقعی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند، داستان‌های اسنپ چت ویرایش نشده و غیرقابل اشتراک‌گذاری هستند — اما این چیزی است که آنها را جذاب می‌کند.

درست است، ممکن است برای بازاریابان ایجاد یک برند بدون هشتگ و با محتوای خود ویرانگر دشوار باشد.

اما عدم فروش سریع هزینه کمی برای نشان دادن خود واقعی و بدون فیلتر به مخاطبان است.

به خاطر داشته باشید: اصالت همیشه مردم را می برد.

و این افراد هستند که فروش را انجام می دهند.

10: توییتر

دست پایین، گری بهترین تعریفی را که تا به حال از توییتر خوانده‌ایم دارد:

«تویتر آبسردکن جامعه است، جایی که همه برای دریافت آخرین به‌روزرسانی در مورد هر رویداد خبری یا فرهنگ عمومی که در حال وقوع است، می‌روند. تنها تفاوت این است که، در حالی که کارمندان اداری باید تا روز بعد از یک رویداد منتظر بمانند تا در اطراف جمع شوند و دانش و نظرات خود را به اشتراک بگذارند، اکنون آن مکالمه در زمان واقعی، 24/7 انجام می‌شود.”

در نتیجه، توییتر همه چیز در مورد دو مورد از هفت مورد ضروری است: سرعت و توجه.

بنابراین، آخرین روندها و داستان ها را ببینید و از قدرت توییتر استفاده کنید تا در بازی پیش بروید.

11: YouTube

همانطور که قبلاً در خلاصه فصل اول ذکر کردیم، تلویزیون هیچ چیز در YouTube ندارد، پلتفرم ویدیویی آنقدر بزرگ است که حتی نباید به نادیده گرفتن آن فکر کنید.

برعکس: فقط شروع به استفاده از آن کنید!

البته، ممکن است فکر کنید که جالب نیستید و هیچ مهارت ویدیویی ندارید، اما، همانطور که در بالا گفتیم، این غیر از موضوع است.

YouTube آنقدر بزرگ است که بدون توجه به اینکه جایگاه شما چقدر خاص باشد، قطعاً نوعی مخاطب پیدا خواهید کرد.

فقط به این فکر کنید: ویدیوهایی با بیش از نیم میلیون بازدید وجود دارد که چیزی جز فروش گاراژ را ثبت نمی کند!

چه چیزی در مورد آنها جالب است؟ شما بپرسید.

دقیقاً.

بنابراین، شروع به مستندسازی زندگی و علایق خود کنید. و ویدیوهای خود را در یوتیوب آپلود کنید. اگر هیچ کس آنها را کشف نکرد – پس شما چیزی برای شرمندگی ندارید. اگر کسی این کار را می کند—پس شما یک مشترک بالقوه دارید.

12: فیس بوک

همانطور که در بالا گفتیم، ایجاد یک صفحه فیس بوک اولین کاری است که باید قبل از شروع هر نوع کسب و کاری انجام دهید.

همه افرادی را که می‌گویند فیس‌بوک دیگر نیست نادیده بگیرید: مردم سال‌هاست که می‌گویند، و آخرین باری که بررسی کردیم، فیس‌بوک هنوز یکی از پربازدیدترین سایت‌ها بود. اینترنت.

و بهترین چیز در مورد آن: هیچ پلتفرمی بهتر از فیس بوک برای هدف قرار دادن مخاطبان شما وجود ندارد. این امر حتی اگر بودجه کمی داشته باشید نیز صادق است.

ما قبلاً بسیاری از کتابهای مرتبط با بازاریابی فیس بوک را خلاصه کرده ایم (مانند بازاریابی فیسبوک مانند من 5 ساله و راهنمای تبلیغات فیس بوک)، بنابراین—یک بار دیگر—منتظر چه هستید؟

کاری را شروع کنید.

13: اینستاگرام

هیچ راهی بهتر از اینستاگرام برای ارتباط با اینفلوئنسرهای دیگر وجود ندارد.

می دانید چرا؟

سه دلیل: 1) شبکه جوانان است. 2) جایی است که تأثیرگذاران بیشتر در آن حضور دارند. و 3) جایی است که می توانید برای آنها پیام خصوصی بفرستید.

اینستاگرام ممکن است خیلی شیک به نظر برسد، اما ما هرگز نشنیده‌ایم که افرادی شکایت کنند که زیبایی بیش از حد یا آفتاب زیاد در آن عکس‌های اینستاگرام وجود دارد.

به‌علاوه: هیچ پلتفرمی وجود ندارد که تخم مرغ بیشترین پسندیده‌ترین عکس را در تمام دوران‌ها داشته باشد؟

14: پادکست

امروزه مردم آنقدر شلوغ هستند که وقتی وقت دارند نمی توانند فیلم بخوانند یا تماشا کنند. زیرا، خوب، آنها هرگز این کار را نمی کنند: بیشتر اوقات آنها کار دیگری انجام می دهند.

و اگر چیز دیگری به معنای سوار شدن به اتوبوس یا مترو باشد، به نظر می رسد زمان از دست رفته است.

بنابراین، اساس پادکست ها جذاب است.

چرا وقتی می‌توانید این خلاصه را در حال حرکت از ابتدا تا انتها گوش دهید، این خلاصه را بخوانید؟

اگر به نظر یک سوال بلاغی می‌آید، می‌دانید چه کاری باید انجام دهید: پادکست را راه‌اندازی کنید.

برای افراد درونگرا، پادکست ها بهتر از مجموع یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام هستند: شما هرگز مجبور نیستید چهره خود را نشان دهید و در عین حال، هزاران یا حتی ده ها هزار مخاطب ایجاد کنید.

15: Voice-First

اگر خجالتی هستید و می ترسید که امروز بازار پادکست شلوغ است، راه بهتری برای برقراری ارتباط با مخاطبانتان وجود دارد: محتوای صوتی اول که از طریق دستیارهای دیجیتالی مانند دستیار Google یا الکسای آمازون ارائه می شود.

گری می گوید که صدا اول آینده تعامل است. و معمولاً حق با اوست، اینطور نیست؟

درس های کلیدی از “له کردن آن”

1. اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار راه اندازی کنید، اینها هشت موردی هستند که واقعاً مهم هستند
2. غلبه بر سه ترسی که شما را از تبدیل شدن به یک کارآفرین باز می دارد
3. یک صفحه تجاری فیس بوک ایجاد کنید—و سپس از طریق پلتفرم های SM بگردید

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری راه بیندازید—اینها هشت موردی هستند که واقعاً مهم هستند

طبق گفته گری واینرچوک، کارآفرینانی که موفق نمی‌شوند به این دلیل شکست نمی‌خورند که اهمیتی نمی‌دهند – آنها شکست می‌خورند زیرا به چیزهای اشتباه اهمیت می‌دهند.

و او می گوید که بیش از هشت چیز ارزش توجه به آن وجود ندارد: نیت درست، واقعی بودن، علاقه مند بودن به شغل، صبور بودن، سریع بودن، سختکوشی بودن، توجه به روندهای جدید و ایجاد کیفیت بالا و محتوای ثابت.

بر سه ترسی که شما را از تبدیل شدن به یک کارآفرین جلوگیری می کند غلبه کنید

متأسفانه، بسیاری از جوانان به دلیل ترس های خاصی از رویاهای خود دست می کشند. واینرچوک معتقد است که همه این ترس‌ها به یکی از سه دسته زیر تعلق دارند: ترس از شکست، ترس از اتلاف وقت، و ترس از ظاهر بیهوده.

حقیقت این است: همه کسانی که تلاش می کنند شکست می خورند، اما کسانی که تلاش نمی کنند قبلاً شکست خورده اند. یک حقیقت بزرگتر این است که شما از قبل وقت خود را تلف می کنید و اگر دانش را با سایر افرادی که می خواهند آن دانش را به اشتراک بگذارند، بیهوده نیستید.

بنابراین، فکر نکنید—و شروع به انجام کارها کنید.

یک صفحه تجاری فیس بوک ایجاد کنید—و سپس از طریق پلتفرم های SM جستجو کنید

اولین گام برای تبدیل شدن به یک کارآفرین، باز کردن یک صفحه فیس بوک است، مرکز حضور شما در رسانه های اجتماعی.

سپس، می‌خواهید از طریق استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها و پیام‌های مستقیم کشف شوید.

همه پلتفرم‌های موجود -TikTok، Snapchat، Twitter، YouTube، Facebook، Instagram، پادکست‌ها و صدا اول- می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند، بنابراین در مورد آن‌ها تحقیق کنید و از مزایای آن‌ها برای نشان دادن علامت خود استفاده کنید.

گاهی اوقات این فرآیند سالها طول می کشد، بنابراین در درازمدت درگیر آن باشید.

و برای تحمل آن آماده باشید.

این خلاصه را دوست دارید؟ ما از شما دعوت می کنیم برنامه 12 دقیقه ای برای خلاصه ها و کتاب های صوتی شگفت انگیزتر.

در هم شکستن آن نقل قول

شما فقط باید انتخاب کنید تا واقعاً این کار را انجام دهید. خیلی از بهانه ها خسته شدم چرا چیز جدیدی را امتحان نمی کنید؟ خوشبین باشید، صبر نشان دهید، دهانتان را ببندید و اجرا کنید. برای Tweet کلیک کنید /a>

برای توییت کلیک کنید

اگر از 100 درصد راضی نیستید زندگی امروز شما، هرگز اتلاف وقت نیست که کاری را امتحان کنید که بتواند شما را به آنجا برساند. برای توییت کلیک کنید

وقتی صحبت از فرصت های حرفه ای به میان می آید، این بهترین زمان برای زنده ماندن در تاریخ بشریت است. برای توییت کلیک کنید

چیزی که برای من مفید بود، برای شما کار نخواهد کرد و بالعکس. به همین دلیل است که خودآگاهی بسیار حیاتی است – شما باید همیشه با خودتان صادق باشید. برای توییت کلیک کنید

یادداشت های پایانی

دلیلی وجود دارد که گری واینرچوک را یک متخصص رسانه‌های اجتماعی می‌دانند: او نه تنها صحبت می‌کند، بلکه پیاده‌روی می‌کند.

واینرچوک با حضور مداوم در آنجا، نام خود را به عنوان فردی که باید دنبال کنید، به دست آورده است، زیرا او چیزها و روندهای درست را دنبال می کند.

همین امر در مورد کتابهای او و Crushing It صدق می کند! از این قاعده مستثنی نیست: دلیلی وجود دارد که چرا این کتاب سریعاً به پرفروش‌ترین شماره یک نیویورک تایمز تبدیل شد و چرا توسط افرادی مانند جان مایر و دواین «راک» جانسون تأیید شده است.

به این دلیل است که تاکتیک‌های واینرچوک در عمل نیز مؤثر است.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا