داستان واقعی

کتاب خلاصه بزرگتر لاغرتر قویتر

کتاب خلاصه بزرگتر لاغرتر قویتر

1 دقیقه خواندن ⌚ 

علم ساده ساختن بهترین بدن مرد

اگرچه والدین شما نمی‌توانستند به آنها اهمیت دهند، اما امروزه ورزش و رژیم غذایی صنایعی چند میلیارد دلاری هستند.

چه مربیان شخصی باشد یا عضویت در باشگاه، ویدیوهای تناسب اندام یا مجلات بدنسازی، وسایل وزنه برداری یا مکمل های رژیمی — بیشتر افرادی که می شناسید احتمالاً فقط در ماه گذشته حداقل صد دلار خرج کرده اند.

و احتمالاً شما استثنا نیستید.

اما یک مشکل در بازار وجود دارد. برای اینکه به پول درآوردن ادامه دهید، افرادی که به شما چیزهایی می فروشند که آنها را ثروتمند می کند، انگیزه ذاتی نیستندکه به شما کمک کنند. زیرا اگر آنها این کار را انجام دهند – به عنوان مثال، اگر برخی از برنامه های “بهتر شدن” آنها واقعاً کار کند – پس همه از پرداخت آنها صرف نظر می کنند.

این همان چیزی است که مایکل متیوز، نویسنده Bigger Leaner Stronger (و همچنین نسخه زنانه آن، لاغرتر لاغرتر قوی تر)، در اوایل حرفه بدنسازی خود متوجه او شد. او اکنون می‌نویسد: «هر بار که یکی از مجلات بزرگ بدنسازی را می‌خرید، هزینه می‌کنید که به شما دروغ بگویند.»

Bigger Leaner Stronger Summary

او از کجا این را می داند؟

چون او همه چیز را امتحان کرد و بعد از اینکه هیچ نتیجه ای حاصل نشد، سعی کرد کتاب های نوشته شده توسط دانشمندان را بخواند. و او متوجه چیزی شد که افراد زیادی در این صنعت دوست ندارند با شما به اشتراک بگذارند.

متیوز در ابتدای لاغرتر قوی تر می گوید: «علم واقعی رسیدن به شکل باورنکردنی بسیار ساده است، بسیار ساده تر از آن چیزی که صنعت تناسب اندام می خواهد باور کنیم. با چیزهای زیادی که در تلویزیون، اینستاگرام و یوتیوب می‌بینیم و در کتاب‌ها، مقاله‌ها و مجلات می‌خوانیم، برخورد می‌کند.”

[تصویر] این علم ساده است که کتاب های او در مورد آن هستند. و ما بهترین‌ها را از آن چیزی که او را به یک سوپراستار تبدیل کرد، داریم.
چند نباید برای شروع کار
درست مانند کتاب لاغرتر قوی‌تر، مایکل متیوز با به اشتراک گذاشتن برخی از تعاریف علمی از مهمترین اصطلاحات (انرژی، ماهیچه، بافت، چربی، رژیم غذایی…) شروع می‌کند و برخی از افسانه‌هایی را که احتمالاً به آن‌ها باور دارید، زیر پا می‌گذارد.
تا آنجا که به ماتیوس مربوط می شود، رسیدن به اندام عالی چیزی است که قابل دستیابی است (علم چنین می گوید) و چیزی که از شما فداکاری های زیاد یا یک رژیم تمرینی شش ساعته در روز نمی خواهد.
[/blur]

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا