اقتصاد

چین ممنوعیت تبدیل توکن های بازی به ارز فیات را پیشنهاد می کند

چین ممنوعیت تبدیل توکن های بازی به ارز فیات را پیشنهاد می کند

اداره کل مطبوعات و انتشارات چین (GAPP) با هدف محدود کردن دامنه فعالیت‌های مربوط به توکن‌های درون‌بازی. در 22 دسامبر، GAPP منتشر شد پیش‌نویس دستورالعمل‌های آن برای صنعت بازی‌های آنلاین، پیشنهاد خرید کالاهای فیزیکی و مبادله توکن‌های بازی برای پول قانونی باید ممنوع شود.

این دستورالعمل شامل 62 مقاله است و طیف گسترده ای از مسائل مربوط به مقررات بازی های آنلاین را پوشش می دهد. قوانین سخت گیرانه تری را پیشنهاد می کند: شرکت ها باید در چین مجوز بگیرند، داده های مشتریان خود را تا دو سال ذخیره کنند، اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها با فهرستی از ارزش های ملی و سوسیالیستی مطابقت دارد، و هر فرصتی برای ثبت نام ناشناس از آنها حذف شود. کاربران

مرتبط: دولت چین تأیید هویت مبتنی بر بلاک چین را برنامه ریزی می کند

ماده 23 استفاده از توکن های بازی را تنظیم می کند. در نظر دارد استفاده از توکن های بازی برای خرید کالاهای فیزیکی، مبادله آنها با «محصولات و خدمات واحدهای دیگر» یا «مناقصه قانونی» را ممنوع کند. نکته اخیر، با توجه به اینکه ارزهای رمزنگاری شده به عنوان ارز قانونی در چین واجد شرایط نیستند، و هیچ اشاره خاصی به “کریپتو” در دستورالعمل ها وجود ندارد، جای حدس و گمان باقی می گذارد. با این حال، به نظر می رسد که GAPP در تلاش است تا اقتصادهای بازی آنلاین را از مبادله فشرده تر با اقتصاد واقعی محافظت کند.

دستورالعمل‌ها همچنین ارائه‌دهندگان بازی را از ارائه پاداش‌های القایی مانند ثبت نام یا پاداش‌های ورود روزانه محدود می‌کند. ارائه‌دهندگان همچنین باید محدودیت‌های شارژ مجدد کاربر و یادآوری‌های هشدار پنجره بازشو را برای «رفتار مصرف غیرمنطقی کاربران» تنظیم کنند.

این دستورالعمل‌ها برای یک مشاوره عمومی منتشر شده است و هنوز دارای اعتبار قانونی نیست. آخرین مهلت مشاوره 22 ژانویه 2024 است.

طبق داده‌های DappRadar، تقریباً یک میلیون کیف پول منحصر به فرد فعال در بازی‌های Web3 در طول سه ماه گذشته روزانه درگیر بوده‌اند. یات سیو، یکی از بنیانگذاران شرکت بازی‌سازی و سرمایه‌گذاری Animoca Brands، پیش‌بینی می‌کند که این تعداد ممکن است تا 100 میلیون نفر در سال آینده افزایش یابد. -gaming-gets-bull-market-boost-new-launches-says-animoca-sandbox-founders”>مصاحبه با Cointelegraph.

مجله: Web3 Gamer: بازی ها به ربات نیاز دارند؟ مدیر عامل ایلیویوم اعتراف کرد که «سخت است»، 42 برابر معکوس

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا