اقتصاد

تحلیلگران می گویند که تأیید ETF بیت کوین «هنوز تا 10 ژانویه اتفاق می افتد».

تحلیلگران می گویند که تأیید ETF بیت کوین «هنوز تا 10 ژانویه اتفاق می افتد».

به عنوان متقاضیان مبادله بیت کوین (BTC) صندوق‌های قابل معامله (ETF) عجله دارند تا در آخرین ماه سال 2023 نیازمندی‌های جدید فقط نقدی را در پیشنهادات خود بگنجانند، برخی از تحلیلگران هنوز انتظار دارند تا اوایل سال 2024 تأییدیه ETF در ایالات متحده را دریافت کنند.

جیمز سیفارت، تحلیل‌گران ETF بلومبرگ. و اریک بالچوناس پیش بینی می کنند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک ETF بیت کوین را در ژانویه 2024 تصویب کند، علیرغم اصلاحات متعدد لحظه آخری که متقاضیان در تلاش برای افزودن به پیشنهادات خود هستند.

سیفارت به X رسید. (توئیتر سابق) در 21 دسامبر برای به اشتراک گذاشتن مشاهدات خود درباره آخرین به روز رسانی ETF بیت کوین بلک راک از 18 دسامبر، که سیستم بازخرید نقدی SEC را به جای بازخریدهای غیرنقدی یا مواردی که مستلزم پرداخت های غیر پولی مانند BTC هستند، پذیرفت.

تحلیلگر توجه کرد که آخرین بیانیه ثبت نام iShares Bitcoin Trust ETF S-1 بلک راک جایگزین عبارت “کارگزار اصلی و وام دهنده اعتبار تجاری” با “عامل اجرایی اصلی”، با اشاره به اینکه SEC “ممکن است با این تغییر راحت نباشد.” سیفارت نوشت: “جالب است ببینیم چه کسی اسناد خود را پس از این به روز می کند.” و افزود که SEC ممکن است شرطی را نپذیرد که شخص ثالثی از طرف ETF در مدل بیت کوین کش بیت کوین را بخرد و بفروشد.

بیانیه ثبت نام iShares Bitcoin Trust ETF S-1 BlackRock از 18 دسامبر SEC.

تحلیلگر توجه کرد که چندین متقاضی مانند ARK، Bitwise و Valkyrie قبلاً برای یک مدل فقط نقدی راه‌اندازی کرده‌اند، در حالی که برخی از آنها – از جمله Grayscale و WisdomTree – هنوز در پرونده‌های خود کالا یا پول نقد دارند.

موارد مرتبط: انتخاب بیت کوین ETF تحلیلگر می‌گوید: «حمام خون» برای مبادلات رمزنگاری خواهد بود

سیفارت می‌گوید: «همه اینها برای گفتن است – ما هنوز فکر می‌کنیم این اتفاق تا 10 ژانویه رخ می‌دهد. اظهار داشت. او با اشاره به اینکه برخی از صادرکنندگان مدل فقط نقدی SEC را نپذیرفتند، افزود که “ممکن است برخی از صادرکنندگان عقب بمانند.”

مدل‌های نقدی و غیر نقدی بر اساس فایل‌های ETF BTC تا تاریخ 21 دسامبر 2023.>

بالچوناس همکار سیفارت موافق بود که در حال انجام جلسات و تماس‌های بین فایل‌های چندگانه SEC BTC ETF یک “نشانه جالب و خوب برای ژانویه” است.

“ما می شنویم که این یک تماس بزرگ conf b/t SEC و هر صادرکننده نبوده است، بلکه بیشتر است. بالچوناس نوشت.

مجله: ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزنگاری در ایالات متحده می شود


چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا