درهم برهم

چگونه خانواده ها برای عضویت در سیستم رتبه بندی نیلسن انتخاب می شوند؟

چگونه خانواده ها برای عضویت در سیستم رتبه بندی نیلسن انتخاب می شوند؟

چگونه خانواده ها برای عضویت در سیستم رتبه بندی نیلسن انتخاب می شوند؟

سیستم رتبه‌بندی نیلسن با نظارت بر عادات تماشای تلویزیون در هزاران خانواده در و بیشتر در کشورهای دیگر، رتبه‌بندی را تعیین می‌کند. این خانوارها بر اساس میزان نمایندگی همه خانواده های تماشاگر تلویزیون انتخاب می شوند. سازمان نیلسن جمعیت کلی خانواده‌های تماشاگر تلویزیون را مطالعه کرد و مشخص کرد که چه ویژگی‌هایی آنها را از خانواده‌هایی که تماشا نمی‌کنند متفاوت می‌کند. سپس سازمان خانوارهایی را انتخاب می‌کند که در بین مکان‌های جغرافیایی در مناطق شهری و روستایی توزیع شده‌اند تا نسبت‌ها در هر منطقه با سرشماری داده‌ها را تا حد امکان نزدیک کنید.

خانواده‌هایی که موافقت کرده‌اند در سیستم رتبه‌بندی نیلسن شرکت کنند، تجهیزات نظارتی روی تلویزیون‌ها، دستگاه‌های ویدئویی، DVD، ظروف ماهواره، ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال، و جعبه های کابل . نوع دیگری از متر، که دارای یک دکمه برای هر یک از اعضای خانواده و مهمان است، استفاده می شود تا به سیستم رتبه بندی نیلسن اطلاع دهد که چه کسی در یک زمان خاص تلویزیون تماشا می کند. از این مترها برای نظارت بر روشن شدن تلویزیون و تنظیم آن بر روی چه کانالی استفاده می شود و سپس این اطلاعات به طور خودکار به سازمان نیلسن منتقل می شود.

اطلاعات از طریق استفاده گهگاهی از یادداشت های روزانه تکمیل می شود که در آن اعضای خانواده آنچه را که تماشا کرده اند و چه زمانی می نویسند. یادداشت های روزانه نیز برای سایر بینندگان ارسال می شود که عادات تماشای خود را برای یک هفته از سال ثبت می کنند.

Nielsen household members sometimes record their television habits in a diary.

اعضای خانواده نیلسن گاهی اوقات عادت های تلویزیونی خود را در یک دفتر خاطرات ثبت می کنند.

سیستم رتبه‌بندی روشی است برای تعیین اینکه چند خانواده تلویزیون خود را در یک زمان خاص روی یک برنامه خاص تنظیم کرده‌اند. تعیین نمی کند که یک برنامه تلویزیونی با کیفیت خوب یا بد است. در عوض، سیستم داده هایی را در مورد اینکه چه کسی برنامه را تماشا می کند و برای چه مدت ارائه می دهد. این رتبه‌بندی‌ها اغلب توسط تبلیغ‌کنندگان تلویزیونی و به طور کلی صنعت تولید تلویزیون برای نظارت بر محبوبیت برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Those families who agree to be part of the Nielsen Ratings System must agree to have monitoring equipment placed on their television equipment, such as satellite antennae.

آن دسته از خانواده‌هایی که موافقت می‌کنند بخشی از سیستم رتبه‌بندی نیلسن باشند، باید با قرار دادن تجهیزات نظارتی بر روی تجهیزات تلویزیونی خود، مانند آنتن‌های ماهواره، موافقت کنند.

سیستم رتبه‌بندی نیلسن مهم است زیرا به تبلیغ‌کنندگان و ارائه‌دهندگان محتوا امکان می‌دهد بدانند کدام برنامه‌ها در میان انواع مختلف مردم محبوب هستند. این اطلاعات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تحویل تبلیغات را برای جمعیت‌های خاص تنظیم کنند، در هزینه‌های تبلیغ‌کنندگان صرفه‌جویی کنند و درآمد را برای ارائه‌دهندگان محتوا افزایش دهند. اگر تبلیغ‌کننده‌ای هزینه زمان پخش را در طول یک برنامه خاص بپردازد و آن برنامه از رتبه کافی بالایی برخوردار نباشد، ممکن است تبلیغ‌کننده تصمیم بگیرد که تبلیغ خود را پس بگیرد. به منظور جلوگیری از این از دست دادن درآمد، ارائه‌دهنده محتوای تلویزیونی ممکن است برنامه را به یک بازه زمانی منتقل کند که ممکن است بینندگان بیشتری را فراهم کند یا آن را از پخش خارج کند.

در تلاش دیگری برای بهبود رتبه‌بندی، ارائه‌دهندگان محتوا برنامه‌های موردانتظار را در هفته‌های “sweeps” در نوامبر، فوریه، مه و جولای هر سال پخش می‌کنند. این زمان‌ها مهم هستند، زیرا این زمانی است که اعضای خانواده نیلسن، یادداشت‌های روزانه تماشای یک هفته‌ای را که سازمان نیلسن در اختیار آنها قرار داده است، تکمیل می‌کنند. این یادداشت‌ها اطلاعات دقیقی درباره تعداد و نوع افراد تماشای هر برنامه تلویزیونی ارائه می‌دهند، بنابراین این اطلاعات هم توسط ارائه‌دهندگان محتوا و هم از سوی تبلیغ‌کنندگان بسیار ارزشمند است.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا