درهم برهم

چه چیزی در تولید تلویزیون واقعیت نقش دارد؟

چه چیزی در تولید تلویزیون واقعیت نقش دارد؟

چه چیزی در تولید تلویزیون واقعیت نقش دارد؟

اگرچه تلویزیون واقعیت امری ساده به نظر می‌رسد، زیرا بازیگران عموماً افرادی واقعی هستند که زندگی خود را می‌گذرانند، برنامه‌ریزی زیادی در پشت صحنه یک تولید تلویزیونی واقعیت درگیر است. اولین قدم در تولید تلویزیون واقعیت، ارائه مفهومی برای نمایش تلویزیونی واقعیت است. پس از انتخاب مفهومی، گام بعدی در تولید تلویزیون واقعیت، تعیین بودجه تولید است. نمایش. دامنه این ایده عاملی در نحوه عملکرد فرآیند تولید خواهد بود.

این مفهوم به عنوان محوری عمل می کند که سایر تصمیمات تولیدی از آن سرچشمه می گیرند. بر اساس تعداد تقریباً نامحدود ایده‌ها برای چنین برنامه‌هایی، تعداد تقریباً نامتناهی مسیری وجود دارد که یک تولید تلویزیونی واقعیت می‌تواند در پیش بگیرد. به نظر می رسد که تقریباً هیچ چیز ممنوع نیست، زیرا نمایش های واقعیت به موضوعاتی مانند زندگی صمیمی مردم، ورزش های شدید، عادات شدید، اتاق های اورژانس بیمارستان و موضوعات دیگر می پردازند. یکی دیگر از دلایل اهمیت این مفهوم برای تولید تلویزیون واقعیت این است که برخی از برنامه های واقعیت نیاز به دوربین های مخفی دارند که در یک مکان قرار گیرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به گروه های دوربین داشته باشند که بازیگران را دنبال کنند.

Reality TV programs often contain staged scenarios.

برنامه های تلویزیون واقعیت اغلب حاوی سناریوهای صحنه سازی شده هستند.

تولیدکنندگان بودجه ای با رقم مشخصی خواهند داشت که باید در چارچوب آن کار کنند. اگر هزینه تولید شروع به مارپیچ فراتر از این بودجه کند، تولیدکنندگان می‌دانند که باید تدابیری اتخاذ کنند تا بهای تمام شده تولید را کاهش دهند. بودجه مهم است زیرا تعیین می کند که تولید چه جهتی را طی خواهد کرد. برای مثال، اگر مفهوم نمایش واقعی این باشد که یک سرآشپز در سراسر جهان را دنبال کنید. یا غذاهای هر کشوری در جهان را امتحان کند، هزینه تولید چنین نمایشی قابل توجه خواهد بود زیرا شامل تدارکات سفر، اقامت در هتل، بیمه خدمه و تجهیزات و سایر ملاحظات می شود. اگر هزینه چنین تعهدی فراتر از بودجه باشد، این مفهوم ممکن است برای تناسب با محدودیت های مالی تعدیل شود. به عنوان مثال، به جای دنبال کردن سرآشپز در سراسر جهان، این مفهوم می تواند به دنبال کردن سرآشپز در سراسر کشور اصلاح شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Reality TV productions often work within tight budgets.

تولیدات تلویزیونی واقعیت اغلب با بودجه های محدود کار می کنند.

دامنه این مفهوم یکی دیگر از ملاحظات است زیرا هرچه تعداد خدمه بیشتری برای تولید نمایش مورد نیاز باشد، گرانتر خواهد بود. وقتی مفهوم انتخاب شد و بودجه در نظر گرفته شد، می توان بازیگران و عوامل نمایش واقعیت را جمع کرد. بسته به مفهوم، روند انتخاب بازیگران ممکن است بخشی از برنامه ریزی برنامه تلویزیونی واقعیت باشد. به عنوان مثال، بیشتر برنامه های استعدادیابی شامل انتخاب در طول تولید برنامه تلویزیونی واقعیت است. در پایان هر روز فیلمبرداری، تدوین‌گران ساعت‌ها فیلم را برای انتخاب و ویرایش جالب‌ترین قسمت‌ها مرور می‌کنند. در برخی موارد، دوربین‌ها در خانه‌ای قرار می‌گیرند که در آن تمام فعالیت‌های شرکت‌کنندگان در طول نمایش ردیابی می‌شود.

حتما بخوانید : سرآشپز مشهور چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا