اقتصاد

پورتال 34 میلیون دلار را برای مبادلات اتمی بیت کوین جمع آوری می کند

پورتال 34 میلیون دلار را برای مبادلات اتمی بیت کوین جمع آوری می کند

شرکت فناوری مالی Portal 34 میلیون دلار سرمایه اولیه را برای ارائه فناوری مبادله اتمی برای بیت کوین تضمین کرده است. سرمایه گذارانی که از این ابتکار حمایت می کنند عبارتند از Coinbase Ventures، Arrington Capital، OKX Ventures و Gate.io.

طبق اعلامیه ای در 30 ژانویه، پورتال در حال ساخت راه حلی برای اجازه مبادله همتا به همتای بیت کوین است. BTC) در طیف وسیعی از بلاک‌چین‌ها، با استفاده از لایه مبادله‌ای، نیاز به پل‌ها یا پوشش‌ها را از بین می‌برد.

سوآپ های اتمی امکان مبادله یک ارز دیجیتال با ارز دیگر را بدون نیاز به شخص ثالث قابل اعتماد، مانند یک صرافی متمرکز رمزنگاری، امکان پذیر می کند. “اتمی” نامیده می شود زیرا تضمین می کند که تجارت یا به طور کامل تکمیل شده است، با دریافت دارایی های مربوطه هر دو طرف، یا اصلاً اجرا نمی شود.

«از همان روزهای اولیه Mt. Gox تا FTX، صرافی‌های متمرکز منبع دائمی ریسک برای وجوه کاربران بوده است. در حال حاضر، خطر همچنان وجود دارد، اما شکل جدیدی در پل‌ها و دیگر راه‌حل‌های زنجیره متقابل حافظی به خود گرفته است.

مرتبط: مبادله اتمی چیست و چگونه کار می کند؟

جدیدترین بودجه پورتال به دنبال یک دور فرشته 8.5 میلیون دلاری است که در سپتامبر 2021 بسته شد. سرمایه جدید برای توسعه دو محصول شاخص این شرکت استفاده خواهد شد: یک صرافی غیرمتمرکز و یک کیف پول کریپتو غیر حضانت. شرکت‌های دیگری که راه‌حل‌های مشابهی را از طریق مبادله اتمی ارائه می‌دهند عبارتند از کومودو کیف پول – قبلا AtomicDEX – و Liquality.

علاوه بر این، نقشه راه فین تک شامل یک کمک خلبان مبتنی بر هوش مصنوعی برای استراتژی های سرمایه گذاری و یک رابط برنامه نویسی برنامه یا ابزار یکپارچه سازی API برای کیف پول و برنامه های غیرمتمرکز است.

راه حل های مرتبط با بیت کوین. پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده تقاضا افزایش یابد،  با پیشرفت‌های اخیر که شامل معرفی پروتکل Ordinals و تأیید صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ایالات متحده است.

دورا یو، موسس این شرکت، می‌گوید: «پورتال در حال ایجاد جایگاه منحصربه‌فردی در چشم‌انداز بیت‌کوین در حال تکامل است و یک پروتکل ابتکاری DEX خصوصی زنجیره‌ای متقابل ایجاد می‌کند که به طرز ماهرانه‌ای به پیچیدگی‌ها و خطرات صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌پردازد». OKX Ventures.

مجله: آیا کودکان باید “قرص نارنجی” داشته باشید؟ موردی برای کتاب های کودکان بیت کوین

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا