فناوری

پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل نمی‌توانند مراحل نهایی را در لینوکس اجرا کنند، اما پنهان کردن فروشنده GPU این کار را انجام می‌دهد.

پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل نمی‌توانند مراحل نهایی را در لینوکس اجرا کنند، اما پنهان کردن فروشنده GPU این کار را انجام می‌دهد.

Finals در بین گیمرها در همه پلتفرم‌ها محبوبیت بسیار زیادی داشته است، با این حال، یک اشکال جالب در لینوکس ظاهر شده است که به کاربران اجازه نمی‌دهد بازی را روی پردازنده گرافیکی Intel Arc انجام دهند مگر اینکه فروشنده پنهان باشد.

بازی‌های لینوکس مبتنی بر اینتل اکنون باید فروشنده GPU خود را برای بازی فینال و سایر عناوینی که به‌طور پیش‌فرض از XeSS استفاده می‌کنند پنهان کنند

بر اساس گزارش Phoronix، The Finals از طریق Steam Play بر روی لینوکس اجرا می شود و به روز رسانی های مداوم در درایورهای متن باز MESA امکان پخش عنوان را در پردازنده های گرافیکی Intel Arc فراهم کرده است. اگرچه سهم گیمرهایی که بازی The Finals را در لینوکس انجام می دهند در مقایسه با ویندوز بسیار کم است، اما در حین اجرای بازی یک باگ ظاهر شده است که تعجب آور است و به دلیل عدم وجود فناوری های نرم افزاری Team Blue در لینوکس وجود دارد.

گزارش شده است که در حین اجرای بازی The Finals از طریق Steam Play بر روی پردازنده گرافیکی Intel Arc، بازی روی یک صفحه سیاه گیر کرده و سپس خود به خود خاتمه می یابد، بنابراین کاربران اصلا نمی توانند آن را بازی کنند. راه حلی ابداع شده است، اما علت اصلی این باگ چیزی است که گیمرهای لینوکس را آزار می دهد. فاش شده است که هنگام اجرای عنوان، Intel XeSS به طور خودکار فعال می شود زیرا بازی پردازنده گرافیکی اینتل را شناسایی می کند و از آنجایی که منابع پلتفرم در حال حاضر از فناوری ارتقاء مقیاس پشتیبانی نمی کنند، اختلالات عملکرد مشاهده می شود.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا