روانشناسی

وقتی رویاهایتان به حقیقت نمی پیوندند چه کاری باید انجام دهید

وقتی رویاهایتان به حقیقت نمی پیوندند چه کاری باید انجام دهید

رویاها…همه ما آنها را داریم، اما همه ما نمی توانیم رویاهای خود را درک کنیم.

در حالی که هنوز منتظر تحقق رویاهای خود هستید، ممکن است به روش زیر به آنها نزدیک شوید.

از رویاها، من در مورد اهداف یا جاه طلبی های بلند مدت صحبت می کنم که مهم هستند برای شما اهمیت دارد، اما توصیه‌های اینجا برای اهداف کوتاه‌مدت و کوچک‌تر نیز صادق است.

اگر رویاهایتان محقق نشدند با یک مربی زندگی مشورت کنید تا به شما کمک کند. از فرم سریع و ساده در Bark.com برای اینکه مربیان لایف واجد شرایط به شما ایمیل بزنند تا در مورد خدمات مربیگری آنها صحبت کنید و پیشنهادات ارائه دهید.

سخت تر کار کنید

اغلب با افرادی روبرو نمی شوید که رویاهایشان بدون درجاتی از تلاش محقق شده است. اگر رویاهای شما به حقیقت نمی پیوندند، ممکن است این باشد که به اندازه کافی پیوند سختی را وارد نکرده اید.

من نمی‌خواهم بگویم که شما امتحان نکرده‌اید. من فقط می پرسم که آیا می توانید بیشتر تلاش کنید؟ کمی شبیه بالا رفتن از یک کوه است – ممکن است به یک قله برسید و فکر کنید که آن قله است، اما متوجه می شوید که یک صعود دیگر بر فراز شما قرار دارد. با این حال، در نهایت، اگر به آن ادامه دهید، به اوج خواهید رسید.

هوشمندتر کار کنید

وقتی تعقیب رویاهایتان می‌روید، همیشه زور و تلاش وحشیانه راه درستی نیست. > گاهی اوقات شما نیاز دارید که از دیدگاه فکری به آنها نزدیک شوید.

لحظه‌ای یک قدم به عقب بردارید و در نظر بگیرید که تا به حال برای رسیدن به رویاهای خود چه کرده‌اید و چرا نتیجه نداده‌اید. سپس تمام کارهایی را که ممکن است انجام دهید متفاوت تصور کنید و آنها را به ترتیب احتمال موفقیت آنها در نظر بگیرید. سپس شروع به امتحان کردن آنها کنید.

اگر به رویای خود به عنوان مقصد نهایی نگاه کنید و مسیری را ترسیم کنید که از نقاط مختلفی در طول مسیر می گذرد، ممکن است کمک کننده باشد. وقتی واقعاً به آن فکر کنید، ممکن است متوجه شوید که رسیدن از A به B به معنای عبور از C، D و E از قبل است، مهم نیست که چقدر غیرمنطقی به نظر می رسد.

کمک بخواهید

همانطور که در مقاله خود در مورد ویژگی های مشترک افراد شاد، کمک خواستن در واقع یک نشانه قدرت اگر کسی را می‌شناسید که همان رویای شما را در حال حاضر داشته است و به آن رسیده است، با او صحبت کنید تا بدانید برای رسیدن به آن چه کرده است.

و اگر کسی را نمی‌شناسید، به آنجا بروید و به دنبال او بگردید. تقریباً در هر زمینه ای که می توانید تصور کنید، متخصصان و افراد موفقی وجود دارند و برخی خوشحال خواهند شد که شما را به سمت اهدافتان راهنمایی کنند یا آن قطعه گمشده پازل را به شما بدهند.

می توانید با یادگیری از کسانی که همان مسیری را که شما اکنون می روید رفته اند، به پیشرفت خود سرعت ببخشید.

انتقال به برنامه B

هر رویایی که دارید به حقیقت نمی پیوندد – باور در غیر این صورت خود را برای ناامیدی آماده می کنید. اگر تمام تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به یک رویا انجام داده اید و هنوز هم به نتیجه نرسیده اید، کار معقول این است که به سمت برنامه B بروید.

تداوم داشتن رویایی که قبلاً همه چیز را به آن داده اید نه فقط سرسخت است. کاملاً ناسالم است.

اما فقط به این دلیل که یک رویا محقق نشد، دلیلی وجود ندارد که فکر کنید نمی توانید به دیگری دست یابید. در واقع، تاریخ مملو از نمونه‌هایی از افراد موفقی است که در ابتدا دست خود را در چیزی کاملاً متفاوت امتحان کردند: طراح ورا وانگ در ابتدا رویای اسکیت باز المپیکی شدن را دنبال کرد، اما پس از شکست در تیم ایالات متحده و ملکه خانواده وارد مد شد. مارتا استوارت قبل از تبدیل شدن به یک شخصیت تلویزیونی میلیاردر، نویسنده و صاحب کسب و کار، چندین سال تلاش کرد تا ثروت خود را به عنوان دلال سهام در وال استریت به دست آورد.

زیبایی رویاها در همین است – شما می توانید در هر زمانی، فارغ از اینکه چقدر جوان یا پیر باشید، رویاهای جدیدی بسازید.

خط زمانی خود را دوباره ارزیابی کنید

شاید همیشه لازم نباشد با رویاهای خود به برنامه B بروید. ممکن است تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره درباره یک بازه زمانی واقعی برای به ثمر نشستن آنها فکر کنید.

خوب است که بگوییم تا 30 سالگی شهردار شهر خود و در 35 سالگی نماینده کنگره خواهید بود، یا اینکه در 5 سال آینده 50 فروشگاه در 5 ایالت باز خواهید کرد، اما همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی رود.

این غیرعادی نیست که کارها بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول بکشد، بنابراین با جدول زمانی خود انعطاف پذیر باشید و فکر نکنید که انتقال آنها به آینده مساوی با شکست است.

آن را در حالت تعلیق قرار دهید

گاهی اوقات لازم نیست فقط به این فکر کنید که تحقق یک رویا چقدر طول می کشد. شما باید زمان مناسبی را برای شروع پیگیری آن در نظر بگیرید.

بسته به همه چیزهای دیگری که در زندگی شما می گذرد، شاید اکنون بهترین زمان برای تلاش و دستیابی به بزرگترین جاه طلبی های خود نباشد.

در حالی که در برخی موارد، به دلیل سن خود مجبور خواهید شد وارد عمل شوید – به هر حال، اگر در سن 40 سالگی بسکتبال را شروع کنید، به تیم ستاره های NBA نخواهید رسید – بسیاری از رویاها بدون توجه به زمانی که شروع کنید، واقعی می مانند. تعقیب آنها.

تسلیم شوید

نکته قبلی خود را تکرار می کنم که دنبال کردن رویایی فراتر از قلمرو رئالیسم سالم نیست. در حالی که ممکن است انتخاب کنید که از یک رویا به رویایی دیگر جابجا شوید، راه دیگری وجود دارد.

ممکن است متوجه شوید که رویاها همیشه آن چیزی نیستند که می پندارند. برای برخی افراد کار می کنند و برای برخی دیگر نه. وقتی متوجه شدید که تعقیب رویاها شما را خوشحال نمی کند، بلکه باعث پایین آمدن شما می شود، راه حل نهایی این است که از تعقیب آنها دست بردارید.

لحظه حال تمام چیزی است که وجود دارد. اگر زمان زیادی را صرف تعقیب یک رویا کنید، هرگز زمانی برای لذت بردن از لحظه‌ای که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، پیدا نمی‌کنید.

آیا رویاهایی دارید که هنوز به حقیقت نپیوسته اند؟ امروز با یک مربی زندگی صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند تا موارد جدید را تدوین کنید. به سادگی این فرم کوتاه را پر کنید از چندین مربی نقل قول دریافت کنید و جزئیات نحوه کمک آنها را دریافت کنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا