فناوری

همه ویژگی های اصلی اپل با iOS 17.3 برای آیفون منتشر شد

همه ویژگی های اصلی اپل با iOS 17.3 برای آیفون منتشر شد

اپل iOS 17.3 را بر روی همه دستگاه‌های سازگار منتشر کرده است و چندین پیشرفت و ویژگی‌های جدید را به همراه دارد. در حالی که رفع اشکال بخشی از ترکیب است، به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های آینده‌نگر می‌شود که به سمت آیفون است. علاوه بر این، ما همچنین انتظار داریم که این شرکت مشکلات تخلیه باتری آیفون را برطرف کند. تمام ویژگی‌های مهم به‌روزرسانی iOS 17.3 اپل را بررسی کنید.

تمام ویژگی ها و تغییراتی را که اپل با iOS 17.3 معرفی کرده است بررسی کنید

iOS 17 با مشکلات زیادی در آیفون راه اندازی شد. بلافاصله پس از انتشار، این پلتفرم علائم گرم شدن بیش از حد در مدل های جدید آیفون 15 پرو. در حالی که گمانه زنی های زیادی وجود داشت، اپل باگ سیستم عامل را برطرف کرد که بر مدل های پرچمدار آیفون تاکید می کرد. با وجود اینکه مشکل حل شد، ما چندین باگ را مشاهده کرده‌ایم که دستگاه را در هنگام راه‌اندازی بی‌استفاده می‌کردند. همچنین قبلاً گزارش داده بودیم که کاربران با مشکل تخلیه باتری در آیفون مواجه شده اند. اکنون انتظار می‌رود iOS 17.3 برخی از باگ‌های اساسی را برطرف کرده و تعدادی ویژگی جدید را برای آیفون معرفی کند.

اگر با آن آشنا نیستید، iOS 17.3 را می توان به عنوان به روز رسانی مهم طبقه بندی کرد. تعداد پیشرفت‌ها و ویژگی‌هایی که به ترکیب اضافه می‌کند. برای سهولت شما، تعداد ویژگی‌های نسخه iOS 17.3 را فهرست کرده‌ایم.

محافظت دستگاه دزدیده شده

اخیراً گزارش شده است که سارقان می توانند دستگاه و رمز عبور شما را برای غیرفعال کردن Apple ID و Find My Service سرقت کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به دستگاه، از جمله iCloud Keychain و سایر داده‌های حساس دسترسی کامل داشته باشند. محافظ جدید دستگاه سرقت شده راه حل اپل برای این مشکل است. در صورت دزدیده شدن آیفون شما یک لایه امنیتی اضافه می کند. پس از روشن شدن این ویژگی، کاربر باید با استفاده از Face ID یا Touch ID احراز هویت کند. زمانی که فردی بخواهد یکی از ویژگی های زیر را تغییر دهد، این ویژگی وارد عمل می شود:

  • دسترسی به iCloud Keychain
  • برای Apple Card درخواست دهید و شماره مجازی Apple Card را مشاهده کنید
  • غیرفعال کردن حالت گمشده
  • بازنشانی آیفون و پاک کردن تمام محتوا و تنظیمات
  • برخی از ویژگی های Apple Card Saving و Apple Cash
  • روش پرداخت سافاری
  • تنظیم آیفون جدید با دستگاه خود

محافظت دستگاه دزدیده شده در همه مدل‌های آیفون سازگار در دسترس است. این ویژگی را می توان از برنامه تنظیمات روشن کرد. به Settings > Face ID & Passcode > Toggle on Stolen Device Protection بروید.

بهینه‌سازی‌های تشخیص خرابی

در سری آیفون 14 و آیفون 15، این شرکت ویژگی تشخیص خرابی را بیشتر بهینه کرده است. آخرین پیشرفت‌ها حول محور راه‌اندازی نادرست این ویژگی می‌چرخند.

واکنش‌های شکلک در فهرست‌های پخش مشترک

در فهرست‌های پخش مشترک در Apple Music، کاربران می‌توانند با استفاده از ایموجی به هر آهنگی واکنش نشان دهند. iOS 17.3 دارای تعداد انگشت شماری از واکنش های شکلک برای لیست های پخش مشترک است. هنگامی که به آهنگ خاصی گوش می دهید، شکلک ها متحرک می شوند.

AirPlay 2 برای هتل ها

Apple چند هتل را انتخاب کرده است که از AirPlay 2 برای پخش محتوا از iPhone یا Mac شما پشتیبانی می کنند. با این کار نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری خود در تلویزیون در یک هتل نیست.

لیست پخش مشترک Apple Music

با فهرست‌های پخش مشترک، می‌توانید از دوستان و خانواده دعوت کنید تا به لیست‌های پخش موجود یا جدید خود گوش دهند. این ویژگی برای کسانی که ترجیحات موسیقی مشابهی دارند مفید است. اپل اشاره ای نمی کند که چند نفر می توانند بخشی از لیست های پخش مشترک باشند.

اینها همه ویژگی‌های اصلی در iOS 17.3 هستند که باید بررسی کنید. اپل به‌طور بالقوه امروز یک نسخه بتا دیگر را برای به‌روزرسانی آتی خود عرضه خواهد کرد. نسخه بتا قبل از انتشار برای عموم در دسترس توسعه دهندگان خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا