اقتصاد

هات 8 با توسعه سایت استخراج برای ایجاد سهام با طلبکاران سلسیوس موافقت کرد

هات 8 با توسعه سایت استخراج برای ایجاد سهام با طلبکاران سلسیوس موافقت کرد

بیت کوین کانادا (BTC) شرکت استخراج Hut 8 امضا یک توافق موقت برای راه اندازی یک سایت معدنی جدید در Cedarvale، تگزاس، در ارتباط با روند ورشکستگی شبکه سلسیوس.

اعلام این خبر در تاریخ در 18 دسامبر، هات 8 گفت که محل استخراج تقریباً 66000 ماینر را در خود جای خواهد داد و با بیش از 215 مگاوات انرژی انرژی خواهد گرفت.

آشر جنوت، رئیس هات 8، گفت که این توافق “دو برابر” را هدف قرار داده است. هدف، ایجاد ارزش سهام با طلبکاران درجه سلسیوس و در عین حال افزایش قدرت تجارت خدمات مدیریت شده است. مدیر اجرایی خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی می‌کنیم که پس از راه‌اندازی سایت، بیش از 895 مگاوات زیرساخت زیر چتر خود داشته باشیم.

طبق توافق موقت با سلسیوس، هات 8 توسعه تمام‌عیار را ارائه می‌کند. خدمات برای سایت Cedarvale. انتظار می‌رود ساخت و ساز در هفته‌های آینده آغاز شود و انتظار می‌رود Hut 8 خدماتی مانند طراحی، مهندسی، مدل‌سازی مالی، بودجه‌بندی، حسابداری، مدیریت ساخت‌وساز، تدارکات، تدارکات و درخواست هماهنگی پیشنهادات را ارائه دهد.

سلسیوس بود. یکی از چندین وام دهنده رمزنگاری که در سال 2022 سقوط کرد، در ژوئیه اعلام ورشکستگی کرد . مدیر عامل سابق آن، الکس ماشینسکی، در ژوئیه 2023 به اتهام کلاهبرداری اوراق بهادار، تقلب در کالاها و کلاهبرداری سیمی دستگیر شد. .

مرتبط: این آخر هفته در کریپتو چه اتفاقی افتاد؟

توافقنامه Hut 8 با بدهکاران درجه سانتیگراد اندکی پس از سلسیوس تاییدیه دادگاه ورشکستگی را برای طرح خود برای تبدیل به یک طلبکار دریافت کرد. شرکت استخراج بیت کوین به عنوان بخشی از یک پیشنهاد گسترده تر برای بازپرداخت مشتریان. طبق پیشنهاد ورشکستگی، طبق گزارش‌ها، کسب‌وکار استخراج سلسیوس پس از ورشکستگی قرار بود مدیریت توسط شرکت بیت کوین ایالات متحده (USBTC)، که ادغام با Hut 8 را در نوامبر 2023 تکمیل کرد.

پیش از این، USBTC همچنین .

مجله: ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزنگاری در ایالات متحده می شود

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا