حاشیه

نیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! این مرد کیست

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران معروف سینما در دو دهه گذشته است که در فیلم‌های مختلفی از جمله اخراجی‌ها، توفیق اجباری، پرتقال‌های خونین، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و … به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر بازیگری، نیوشا ضیغمی به مدلینگ هم مشغول است و گاهی عکس‌هایی از مدلینگ خود منتشر می‌کند. او با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده بود که در سال گذشته اخبار جدایی آنها منتشر شد. این بازیگر تأکید کرده بود که ازدواجشان پایان یافته است ولی حالا با تصاویر جدید نشان می‌دهد که دوباره عاشق شده است.

نیوشا ضیغمی دو استوری گذاشته است؛ در یکی دسته گلی بزرگ و گران قیمت در دست داشته و با هشتگ #عشق گذاشته است.

در تصویر دوم این بازیگر، دسته گل زیبایی که به همراه شکلک قلب و گل به او هدیه داده شده است را منتشر کرده است.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه با مهر طلاق نمایش داد. او استوری خود را به زودی حذف کرد و در مورد خبر جدایی از همسرش پرده برداشت.

نیوشا ضیغمی اخیراً عکسی از خودش با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ تنهایی منتشر کرده است.

نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به دلیل تولد فرزندش از کار خودداری کرده و در حال حاضر در حال تصویربرداری سه پروژه سینمایی همزمان است.

او چند سال پیش با انجمن کودکان کار آشنا شد و این همکاری برای او به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زندگی‌اش تبدیل شد. او اظهار کرد که برای امرار معاش این کودکان تنها کاری که می‌تواند انجام دهد، این است که به آنها صدا باشد.

در پایان گفتگو، نیوشا ضیغمی در پاسخ به مهاجرت مهناز افشار اظهار کرد که به هر حال اینجا بوده است و اینجا مانده و ترجیح می‌دهد اینجا بماند.

نیوشا ضیغمی عکس‌های با آرایش متفاوتی تاحالا منتشر کرده است که عده‌ای سوالاتی را پیشنهاد کرده‌اند. هرچند او در کپشن صفحه اینستاگرام خود نوشته است: “بازیگر. کلینیک پوست، مو، لاغری و لیزر ایرانیان”.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا