آشپزی

مینی خوک خانگی در یک پتو

مینی خوک خانگی در یک پتو

این خوک‌های کوچک خانگی در پتو یا (سربازان کیلتد) یک غذای بریتانیایی است که با سوسیس‌های کوچک کوکتل پیچیده شده در بیکن رگه‌دار درست می‌شود. آنها به طور سنتی با بوقلمون کبابی یا بره به عنوان غذای جانبی برای شام کریسمس. و باقیمانده آن در روز بوکس برای درست کردن ساندویچ یا به عنوان میان وعده عالی است.

mini pigs in a blanket served with skewers

پرش به:

مینی خوک‌ها در پتو (یا سربازان کیلتد) با تنها 4 ماده ساده از جمله عسل و خردل برای لعاب بسیار آسان است. می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک غذای جانبی، میان‌وعده یا فینگر فود برای میزهای جشن خود و همچنین برای شام کباب‌تان در تمام طول سال سرو کنید.

چرا این دستور غذا جواب می دهد؟

  • این غذای جانبی محبوب کریسمس با 4 ماده اولیه یخچال بسیار آسان درست می شود.
  • می‌توانید مینی پیگ‌های خانگی را از چند روز قبل در پتو تهیه کنید و تا زمانی که به آنها نیاز دارید در یخچال نگهداری کنید.
  • می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان پیش‌غذا، فینگر فود، غذای جانبی یا میان‌وعده سرو کنید.
  • افزودن عسل و خردل طعم و چسبندگی بیشتری به این مینی خوک های خوشمزه در پتو می دهد.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

Labelled picture of ingredients for homemade mini pigs in a blanket
  • سوسیس – من سوسیس کوکتل کوچک را ترجیح می دهم، اما چیپولاتا یا هر سوسیس نازک دیگری نیز عالی عمل می کند. اگر از چیپولاتاس استفاده می‌کنید، نیمی از آن را مصرف کنید و قبل از اینکه در بیکن بپیچید، آن‌ها را به دو نیم کنید.
  • بیکن– من از نوارهای بیکن دودی استفاده می کنم اما شما می توانید از بیکن مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر از بیکن معمولی استفاده می کنید، قبل از اینکه آنها را دور سوسیس بپیچید، مطمئن شوید که آنها را از وسط نصف کنید.
  • خردل – خردل سبوس دار من است و من از آن برای دستور العمل های دیگرم مانند هویج و جعفری بو داده عسلی. با این حال، در صورت تمایل می توانید از خردل انگلیسی یا خردل دیژون استفاده کنید.
  • عسل – من از عسل شفاف استفاده می کنم که به اندازه ای روان باشد که روی سوسیس ها را بپوشاند. می توانید آن را با شربت افرا جایگزین کنید.

چگونه خوک ها را در پتو بسازیم – سربازان کیلتد؟

ساخت

خوک‌های خانگی در پتو – سربازان کیلتد بسیار آسان است و برای دستیابی به بهترین نتایج، باید چند مرحله ساده را دنبال کنید:

فر خود را از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد (360 درجه فارنهایت) گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ پخت بپوشانید و آن را کنار بگذارید.

عسل و خردل را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید و آن‌ها را هم بزنید تا کاملاً ترکیب شوند، آنها را کنار بگذارید.

honey and mustard glaze for pigs in a blanket

یک تکه بیکن رگه‌دار را روی یک تخته برش قرار دهید، آن را دور یک تکه سوسیس کوکتل بپیچید و سپس آن را از طرف درز به سمت پایین روی سینی فر قرار دهید.

wrapping the streaky bacon around a cocktail sausage

این روند را با بیکن و سوسیس باقیمانده تکرار کنید.

pigs in a blanket layer on a baking sheet

سینی را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و به مدت 25 دقیقه بپزید و از فر خارج کنید و سس خردل عسلی را با قلم مو روی سوسیس های پیچیده شده با بیکن بمالید.

pigs in a blanket are glazed with honey and mustard

سینی را به فر برگردانید و 5 دقیقه دیگر یا تا زمانی که بیکن ترد شده و سوسیس ها پخته شوند، بپزید.

mini pigs in a blanket are cooked until giolden crispy

برای دستور پخت کامل و قابل چاپ به کارت دستور غذا بروید!

پیشنهادات ارائه

می‌توانید این مینی پیگ‌ها را در پتو گرم و تازه از فر، در دمای اتاق یا سرد از یخچال سرو کنید. می توانید لعاب خردل عسلی را دو برابر کرده و به عنوان سس سرو کنید.

این غذای جانبی محبوب برای سرو با بوقلمون کبابی کریسمس شما عالی است. با سایر غذاهای جانبی سنتی مانند پودینگ های یورکشایر بدون گلوتن، هویج و جعفری سرخ شده عسلی، بادی سرخ کن کلم بروکسل، مش سوئدی و هویج، سیب زمینی سرخ شده چربی اردکی و گل کلم پنیری پخته شده.

mini pigs in a blanket served with toothpicks

نکات برتر از سرآشپز

  • فراموش نکنید که قبل از قرار دادن سوسیس ها، ورقه پخت خود را با کاغذ سیلیکونی بپوشانید، در غیر این صورت ممکن است با یک آشفتگی چسبناک بزرگ مواجه شوید!
  • قبل از قرار دادن سینی با سوسیس های پیچیده شده با بیکن، مطمئن شوید که فر روی 180 درجه سانتیگراد (360 درجه فارنهایت) گرم شده است.
  • ورقه پخت را بیش از حد شلوغ نکنید، فاصله ای بین سوسیس ها حفظ کنید تا کاراملی شدن خوبی داشته باشید. در صورت لزوم از 2 سینی استفاده کنید!

سؤالات متداول دستور غذا

تفاوت خوک های بریتانیایی و آمریکایی در یک پتو چیست؟

خوک در پتو در کمی متفاوت از نسخه بریتانیایی است. اگرچه هر دو نسخه شامل یک کوکتل یا سوسیس های نازک گوشت خوک هستند، اما نسخه آمریکایی به جای بیکن رگه دار در یک شیرینی پیچیده می شود.

چگونه باقیمانده ها را ذخیره کنیم؟

می توانید باقی مانده های مینی خوک های خانگی را ذخیره کنید. در یک پتو که در ظروف دربسته در یخچال تا 3 روز نگهداری می شود. اگر می‌خواهید آنها را بیشتر نگه دارید، می‌توانید آنها را تا 3 ماه منجمد کنید!

چگونه خوک ها را در پتو گرم کنیم؟

بهترین راه برای گرم کردن مجدد آنها، قرار دادن آنها در یک پتو است؟ فر از قبل گرم شده (175 درجه سانتیگراد تا 350 درجه فارنهایت) به مدت 8 تا 10 دقیقه، تا زمانی که لوله ها داغ شوند. از طرف دیگر، می‌توانید از سرخ‌کن بادی خود به مدت 5 دقیقه در حالت «گرم‌کردن مجدد» استفاده کنید.

برای ایده‌های فینگر فود خوشمزه‌تر، چرا امتحان نکنید:

این دستور غذا را شما درست کردید؟ لطفاً به من اطلاع دهید که چگونه شد! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

امیدوارم از روند ساخت این مینی خوک های خانگی خوشمزه در پتو به همان اندازه که از خوردن آنها لذت می برید لذت ببرید! ? 

خوشحالی! / افیه اولسون!

خوک های کوچک خانگی در پتو

آیلا کلولی

این خوک‌های کوچک خانگی در پتو یا (سربازان کیلتد) یک غذای بریتانیایی است که با سوسیس‌های کوچک کوکتل پیچیده شده در بیکن رگه‌دار درست می‌شود.

stop offset=”0%” stop-opacity=”1″/>

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان آشپزی 30 دقیقه

زمان کل 40 دقیقه

کورس پیش غذا، صبحانه، مخلفات، میان وعده

آشپزی بریتانیایی، انگلیسی

سرویس ها 16 تکه ها

کالری 123 kcal

مواد تشکیل دهنده 

 

دستورالعمل ها 

  • فر خود را از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد (360 درجه فارنهایت) گرم کنید.

  • یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ پخت بپوشانید و آن را کنار بگذارید.

  • عسل و خردل را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کرده و مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. آنها را کنار بگذارید.

  • یک تکه بیکن رگه‌دار را روی یک تخته برش قرار دهید، آن را دور یک تکه سوسیس کوکتل بپیچید و سپس آن را از سمت پایین روی سینی فر قرار دهید.

  • این روند را با بیکن و سوسیس باقیمانده تکرار کنید.

  • سینی را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و به مدت 25 دقیقه بپزید و از فر خارج کنید و سس خردل عسلی را با قلم مو روی سوسیس های پیچیده شده با بیکن بمالید.

  • سینی را به فر برگردانید و 5 دقیقه دیگر یا تا زمانی که بیکن ترد شود و سوسیس ها پخته شوند بپزید.

یادداشت

  • فراموش نکنید که قبل از قرار دادن سوسیس ها، ورقه پخت خود را با کاغذ سیلیکونی بپوشانید، در غیر این صورت ممکن است با یک آشفتگی چسبنده بزرگ مواجه شوید!
  • قبل از قرار دادن سینی با سوسیس های پیچیده شده با بیکن، مطمئن شوید که فر روی 180 درجه سانتیگراد (360 درجه فارنهایت) گرم شده است.
  • ورقه پخت را بیش از حد شلوغ نکنید، فاصله ای بین سوسیس ها حفظ کنید تا کاراملی شدن خوبی داشته باشید. در صورت لزوم از 2 سینی استفاده کنید!
  • می‌توانید باقی‌مانده‌ی مینی پیگ‌های خانگی را در پتویی که در یخچال در ظروف دربسته قرار دارد تا ۳ روز نگهداری کنید.
  • اگر می خواهید آنها را بیشتر نگه دارید، می توانید آنها را تا 3 ماه منجمد کنید!

تغذیه

کالری: 123کیلو کالری کربوهیدرات: 2gپروتئین: 4gچربی: 11g چربی اشباع شده: 4gچربی اشباع نشده چندگانه: 2gچربی تک غیراشباع: 5gچربی ترانس: 0.03gکلسترول: 20میلی گرم سدیم: 248میلی گرمپتاسیم: 61میلی گرمفیبر: 0.04g شکر: 1گرمویتامین A: 9IU ویتامین C: 0.01میلی گرمکلسیم: 3میلی گرم آهن: 0.2میلی گرم

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این بدان معناست که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کارمزد برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا