سریال و انمیشن

معرفی فیلم ویرا سیمها ردی ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم ویرا سیمها ردی ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم ویرا سیمها ردی ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم ویرا سیمها ردی یکی از فیلم‌های هندی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Veera Simha Reddy 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم Veera Simha Reddy 2023 اکشن و درام است. گوپیچند مالینی (Gopichand Malineni) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. نانداموری بالاکریشنا (Nandamuri Balakrishna)، هانی رز (Honey Rose)، شروتی حسن (Shruti Haasan)، وارالاکسمی ساراتکومار (Varalaxmi Sarathkumar) و دنیا ویجی (Duniya Vijay) بعضی از هنرپیشه های فیلم ویرا سیمها ردی هستند. این فیلم در ژانویه 2023 اکران شده بود. همچنین مدت زمان فیلم ویرا سیمها ردی 2 ساعت و 50 دقیقه است.

در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Veera Simha Reddy 2023 و داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای آن می‌پردازیم و بیشتر درباره این فیلم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم ویرا سیمها ردی

فیلم Veera Simha Reddy 2023

به طور خلاصه فیلم Veera Simha Reddy 2023 در مورد شخصی به اسم ویرا سیمها ردی است که در یک دهکده زندگی می‌کند. وقتی پسرش جی سیمها ردی خبر کشته شدن او را می‌شنود به هند باز می‌گردد تا از کسی که پدرش را کشته است انتقام بگیرد. ایفای نقش هر دو کاراکتر پدر و پسر را یک بازیگر بر عهده داشته است که در بخش معرفی بازیگران با او آشنا خواهید شد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی 

در ادامه با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم ویرا سیمها ردی آشنا خواهیم شد.

نانداموری بالاکریشنا در نقش ویرا سیمها ردی و جی سیمها ردی

بررسی فیلم ویرا سیمها ردی

نانداموری بالاکریشنا یک بازیگر و تهیه کننده هندی است که در تاریخ 10 ژوئن 1960 برابر با 20 خرداد 1339 متولد شد. او در بیش از صد فیلم بازی کرده است. از جمله فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است Gautamiputra Satakarni در سال 2017 و Legend در سال 2014 را می‌توان نام برد. نانداموری بالاکریشنا ایفای نقش دو کاراکتر ویرا سیمها ردی (Veera Simha Reddy) و جی سیمها ردی (Jai Simha Reddy) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

هانی رز در نقش میناکشی

معرفی فیلم Veera Simha Reddy 2023

هانی رز یک بازیگر هندی است که در تاریخ 5 سپتامبر 1991 برابر 14 شهریور 1370 با متولد شد. فیلم‌های Chalakkudykkaran Changathy محصول سال 2018 و Avarude Raavukal محصول سال 2017 از جمله فیلم‌هایی هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. هانی رز در فیلم Veera Simha Reddy در نقش کاراکتر میناکشی (Meenakshi) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

دنیا ویجی در نقش موسلی مادوگو پراتاپ ردی

هنرپیشه های فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی

دنیا ویجی یک بازیگر هندی است که در تاریخ 20 ژانویه 1974 برابر با 30 دی 1352 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Johnny Johnny Yes Papa محصول سال 2018 و Salaga محصول سال 2021 را نام برد. دنیا ویجی در فیلم Veera Simha Reddy در نقش کاراکتر موسلی مادوگو پراتاپ ردی (Musali Madugu Pratap Reddy) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

شروتی حسن در نقش ایشا جایارم

بازیگران فیلم ویرا سیمها ردی

شروتی حسن یک بازیگر و خواننده هندی است که در تاریخ 28 ژانویه 1986 برابر با 8 بهمن 1364 متولد شد. او در فیلم Waltair Veerayya محصول سال 2023 و Putham Pudhu Kaalai محصول سال 2020 و Pitta Kathalu محصول سال 2021 حضور داشته است. شروتی حسن در فیلم ویرا سیمها ردی ایفای نقش کاراکتر ایشا جایارم (Isha Jayaram) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

وارالاکسمی ساراتکومار در نقش بانوماتی

دانلود فیلم Veera Simha Reddy 2023

وارالاکسمی ساراتکومار یک بازیگر هندی است که در تاریخ 5 مارس 1985 برابر با 14 اسفند 1363 متولد شد. او در فیلم‌های Maruthi Nagar Police Station و Michael محصول سال 2023 و Poikkal Kuthirai محصول سال 2022 بازی کرده است. وارالاکسمی ساراتکومار در فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی در نقش کاراکتر بانوماتی (Bhanumathi) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم ویرا سیمها ردی و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 4.9 از 10 را به دست آورده است.

در بعضی از نقدهای بینندگان این فیلم بیان شده است که فیلم ویرا سیمها ردی فاجعه مطلق است و متوجه نمی‌شوند که چگونه تولیدکنندگان آن اعتماد به نفس لازم برای تولید چنین فیلمی را دارند و همچنین مخاطبان برای تماشای این فیلم به سینما می‌روند. این افراد در نقد خود داستان فیلم را تاسف برانگیز و دیالوگ‌های قهرمان داستان را کاملا خنده‌دار و بازی بعضی از بازیگران را ضعیف توصیف کرده‌اند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که تا وقتی چنین فیلم‌هایی مخاطب دارند تولیدکنندگان آن نیز به تولید کردن فیلم‌هایی با این کیفیت ادامه می‌دهند.

همچنین یکی از کاربران دلیل این که به فیلم ویرا سیمها ردی نمره یک از ده داده است را عدم امکان دادن نمره کمتر از آن عنوان کرده است. بعضی از افراد صحنه‌های اکشن فیلم را دور از واقعیت دانسته‌اند به طوری که حتی کودکان نیز نمی‌توانند آن را بپذیرند. بعضی دیگر از این که یک بازیگر فقط یک شخصیت تکراری را در تعداد زیادی از فیلم‌ها بازی می‌کند و از آن خسته نمی‌شود شگفت‌زده شده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا بررسی فیلم ویرا سیمها ردی را انجام دادیم و در مورد داستان و هنرپیشه ها و نقدهای آن حرف زدیم. می‌توانید تریلر فیلم Veera Simha Reddy 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های اکشن خوشتان می‌آید و با وجود این که کاربران نمره کمی به این فیلم داده اند می‌خواهید برای گذراندن اوقات فراغت خود به تماشای آن بپردازید دانلود فیلم Veera Simha Reddy 2023 را شروع کنید.

می‌توانید نظرتان در مورد فیلم سینمایی ویرا سیمها ردی را همراه با نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای فیلم مورد علاقه شما در این سایت مقاله وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن به سایت اضافه شود. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا