درهم برهم

معانی را تغییر دهید، زندگی خود را تغییر دهید

معانی را تغییر دهید، زندگی خود را تغییر دهید

اگرچه معنی و معنی مترادف به نظر می رسند، اما با یکدیگر متفاوت هستند. معنا معادل یک شی یا رویداد در ذهن ماست، لازم نیست درست باشد. با ادراکات، باورها و واقعیت های فرهنگی مرتبط است. معنی خود حقیقت است، آنچه باید باشد.

anlam mana yazar hakikat gerçek bütünsel bireysel ego zihin Anlamları değiştirin yaşamınız değişsin

تغییر معانی. اجازه دهید زندگی شما تغییر کند…

می توانید بگویید که این یک جمله کلیشه ای دیگر است، زیرا در زندگی ها به معنای چیزی نیست که قابل تغییر نباشد. اگر اینطور فکر می کنید، معنایی که به آن می دهید باعث می شود که چنین فکر کنید. ما هرآنچه که می اندیشیم هستیم. ما به چه چیزی اهمیت می دهیم؟ اولویت های ما چیست؟ معانی ما با خواسته ها و خواسته های ما در هم آمیخته است. همچنین، وقتی از منظری کل نگر نگاه کنیم، زندگی معنا پیدا می‌کند که توسط تجربیات ما در جریان شکل گرفته است…

اگرچه معنا و معنا مترادف به نظر می رسند، اما با یکدیگر متفاوت هستند. معنا معادل یک شی یا رویداد در ذهن ماست. لازم نیست که درست باشد. با ادراکات، باورها و واقعیت های فرهنگی مرتبط است. معنا خود حقیقت است، آنچه باید باشد.

معانی در معانی نهفته است

anlam_verilemeyen_isaretler_17زندگی ما با نیت ما معنا پیدا می کند. انسان با خواسته ها و خواسته های خود به زندگی خود معنا می بخشد. او باید احساس رضایت شخصی را تجربه کند. بنابراین، تجربیات زندگی او برای او معنادار است. ذهن فعال است. اندازه گیری می کند، درو می کند، تعمیم می دهد و مطابق با واقعیت خودش به نتیجه می رسد.

بیایید مثالی بیاوریم تا آن را قابل درک تر کنیم: یک عمل برای شخصی که آن را انجام می دهد معنادار است. چون آن شخص در راستای اصول خودش به آن رفتار معنا می بخشید. این مربوط به برداشت اوست. با این حال، اگر از منظر حقیقت به این حرکت نگاه کنیم، شاید بسیار بی معنی باشد. زیرا ممکن است در ذات خود حاوی هیچ حقیقتی نباشد.

معانی در ادراکات مختلف متفاوت است

این واقعیت که معانی با ادراکات متفاوت هستند، اینکه ما آنها را همانطور که درک می کنیم می پذیریم و سپس به گونه ای عمل می کنیم که گویی هستند، موقعیتی را ایجاد می کند که باعث می شود یک چیز مشابه را متفاوت درک کنیم، معنا بدهیم و بر اساس آن عمل کنیم، و ما را از هم جدا و بیگانه کند. از افراد دیگر رفتار متفاوت برای یک چیز به دلیل ادراکات متفاوت باعث می شود که با فرد مقابل دچار تعارض شویم. زیرا روش های ما برای درک جهان متفاوت است. این بدان معناست که ما برداشت‌های متفاوت، افکار و احساسات متفاوتی داریم که به ارتباط ما با دیگران آسیب می‌رساند و ما را ناراضی می‌کند.

به عنوان مثال، برای کسی که گربه‌ها را دوست دارد، وجود گربه برای او بسیار معنادار است. آن شخص. او را دوست دارد، به او غذا می دهد و در خانه اش پناه می دهد. برای دیگری، گربه برای او ترس ایجاد می کند. به همین دلیل از گربه ها متنفر است و حتی اجازه نمی دهد به او نزدیک شوند. تقریباً غیرممکن است که دو نفر در این موقعیت با هم باشند زیرا آنها معانی مختلفی را به یک شی نسبت می دهند. در این صورت، اگر یکی از افراد معنایی را که به آن شی نسبت می دهد تغییر دهد، ارتباط از یک بستر ناخشنود به یک بستر شاد تبدیل می شود. آنچه ما برای این امر نیاز داریم دانش، وضوح و درک است.

Anlam-Yüklü-25-Mizah-Çalışması-21

اهمیت حقایق و معانی علمی

وقتی در ارتباط با مردم به‌جای فردی که باید به‌طور کل‌نگر اتفاق بیفتد تمرکز می‌کنیم و زمینه‌ای با معنای مشترک را بر اساس حقایق علمی ایجاد می‌کنیم که در یک مخرج مشترک به همه خدمت می‌کند، همه درگیری‌ها پایان می‌یابد و زندگی‌ها دگرگون می‌شوند. زیرا معانی که ما با ادراکات و احساسات شخصی خود در مواجهه با تجربیات بیان می کنیم به شکلی کل نگر تبدیل شده است که همه می توانند به دست آورند.

حقیقت یکی است، واقعیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است

YasamSeyri_133231920354کسی که با دید شخصی خود دنیا را درک می کند و به آن معنا می بخشد، در تجربیات دنیایش خوب، بد، درست و غلط وجود دارد و همه اینها. واقعیت او هستند با این حال، معانی شخصی آنها باورها، ارزش ها و دیدگاه فرهنگی آنها را به هم مرتبط می کند. در حالی که فرد دیگری وضعیت مشابهی دارد، واقعیت بیش از یک است. با این حال، حقیقت یکی است و در خدمت هر فردی است. دانش به ما اجازه می دهد به حقیقت برسیم. به این ترتیب، معنای واقعی زندگی را درک می کنیم، آن چیزی که باید باشد و آنچه برای عالی ترین خیر همه است.

اگر می خواهیم صلح، عشق، همکاری و اعتماد متقابل در جهان برقرار شود، نباید واقعیت های فردی خود را با واقعیت های کل نگر اشتباه بگیریم. بیایید توجه کنیم، بیایید شما را متوجه کنیم.

زیبایی شناسی معنی : شکار عشق ابدی

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا