درهم برهم

مصاحبه با دوغان چوچلوغلو درباره خانواده و ارتباطات

مصاحبه با دوغان چوچلوغلو درباره خانواده و ارتباطات

روانشناسان مشهور دوگان کوچلو اوغلو و پولات دوغرو در مصاحبه خود با عنوان “خانواده و ارتباطات” اهمیت ارتباط درون خانواده را برای والدین توضیح دادند.

Doğan Cüceloğlu ile "Aile ve İletişim" üzerine söyleşi

تاکید شد که کودکان باید به عنوان افراد ارزیابی شوند و اعضای خانواده باید برای ارتباط با کیفیت به یکدیگر اهمیت دهند.

دوگان کوچلوغلو، متخصص روانشناسی ارتباطات و پولات دوغرو، نویسنده جامعه شناس، در مصاحبه ای که شهرداری کوچوکچکمجه ترتیب داده بود، با والدین دیدار کردند. دوغان کوچلو اوغلو و پولات دوغرو در گفتگو با عنوان “ارتباطات خانگی” که در مرکز فرهنگ و هنر Cennet برگزار شد، توصیه های مهمی به والدین ارائه کردند.

“فرزندان خود را در جای خود قرار دهید”

دوغان کوچلو اوغلو با اشاره به اینکه محیط خانوادگی که کودک در آن رشد می کند، آینده یک جامعه را تعیین می کند، گفت: “والدین می خواهند موفقیت مدرسه کودک را تضمین کنند. با این حال، آیا موفقیت مدرسه به تنهایی کافی است؟ موفقیت حرفه ای وجود دارد که درهای یک زندگی کامل را به روی یک فرد باز می کند. موفقیت زناشویی و خانوادگی نیز وجود دارد. مردان می توانند ازدواج و موفقیت خانوادگی را به خاطر موفقیت حرفه ای کنار بگذارند. آیا می دانیم که تعامل والدین 6 ساعت پس از تولد روی کودک تأثیر می گذارد؟ آیا بچه های ما که الان از آنها مراقبت می کنیم باید 20-30 سال بعد به شما سر بزنند زیرا مجبور هستند؟ اول اینکه ما باید والدین خوبی برای آنها باشیم. ما می خواهیم فرزندانمان مرد باشند، اما مانند مردان با آنها رفتار نمی کنیم. جامعه ای که با کودکان به عنوان یک انسان رفتار نمی کند، نمی تواند یک سیستم آموزشی سالم ایجاد کند. او گفت.

تنظیم نوار بالا را متوقف کنید

Doğan Cüceloğlu

پولات دوغرو، با جلب توجه به مسئولیتی که والدین هنگام تصمیم گیری در مورد زندگی، زندگی حرفه ای و آینده فرزندان خود دارند، گفت: “فرزند شما می تواند دپارتمان مورد نظر شما را بخواند و به حرفه ای دست یابد. با این حال، وقتی درگیر می شود، می تواند گوش های شما را زنگ بزند و هر روز ناراضی باشید. بگذار خودش را کشف کند. راه انجام این کار از طریق ارتباط خوب است. مطمئن شوید که او در نقطه ای است که می تواند انتخاب کند. تا حد امکان از تنظیم نوار تا حد امکان دست بردارید. او گفت.

از چیزهایی که دوست دارد مراقبت کنید

دوغرو در مورد راه‌های ارتباط با کیفیت در خانواده گفت: «شما به فرزندتان اهمیت خواهید داد. با اعمال خود پیام “شما بسیار ارزشمند هستید” را به او ثابت کنید. تلاش کن زیرا عشق کار است. گفتن “دوستت دارم” به یک شخص کافی نیست. شما همچنین به چیزهایی که او دوست دارد علاقه مند خواهید شد. تعادل تعلق و فردی بودن را حفظ کنید.» او گفت.

برای والدین کودکان آیا آینده ای است که آنها رویاهای خود را پیش بینی می کنند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا