فناوری

لپ‌تاپ‌های پیشرفته با پردازنده‌های Intel Arrow Lake-HX و AMD Ryzen “Strix Point” ممکن است تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتند

لپ‌تاپ‌های پیشرفته با پردازنده‌های Intel Arrow Lake-HX و AMD Ryzen “Strix Point” ممکن است تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتند

یک شایعه جدید حاکی از آن است که لپ‌تاپ‌های سطح بالای دارای پردازنده‌های نسل بعدی Intel Arrow Lake و AMD Strix Point ممکن است تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتند.

پردازنده‌های لپ‌تاپ را به‌روزرسانی می‌کند و جریان اصلی را در طول سال 2024 حفظ می‌کند، زیرا ظاهراً به اوایل سال 2025 منتقل شده‌اند.

اینتل و AMD اخیراً اولین موج پردازنده‌های مجهز به هوش مصنوعی را تحت دریاچه شهاب سنگ و Hawk Point، اما به نظر می‌رسد که بخش لپ‌تاپ‌های سطح بالا قرار است از برخی از تراشه‌های قدیمی‌تر در طول سال 2024 به عنوان ظاهراً عرضه‌های نسل بعدی به سال 2025 منتقل شده‌اند.

شایعه جدید از به‌روزرسانی Golden Pig در Weibo می‌آید که بسیار معتبر است وقتی صحبت از افشای و شایعات مربوط به CPU مبتنی بر لپ‌تاپ می‌شود، منبع آن است. این خودی جزئیات مختلفی از CPU های گذشته را به اشتراک گذاشته است که معلوم شد دقیق بوده است، از جمله Meteor Lake، Raptor Lake، Ryzen 7000 و Ryzen 8000 CPU، بنابراین ممکن است در پشت این خبر مقداری مشروعیت وجود داشته باشد، اگرچه ما همچنان به شما توصیه می کنیم که این اطلاعات را با دانه نمک.

منبع تصویر: ارتقاء Golden Pig

مشخص شده است که اخبار مربوط به لپ‌تاپ‌های Redmi G PRO شیائومی که دارای نسل چهاردهم نسل چهاردهم Raptor Lake-HX اینتل هستند، غافلگیرکننده نیست زیرا هیچ پردازنده جدیدی برای امسال برنامه‌ریزی نشده است (اشاره به عرضه‌های اینتل و AMD ). اینتل در جریان سخنرانی خود در CES 2024 به صراحت اعلام کرد که پردازنده‌های Arrow Lake و Lunar Lake در سال 2024 عرضه خواهند شد، اما این شرکت نگفته است که آیا این تراشه‌ها برای کاربران سطح بالا طراحی شده‌اند یا به بخش بازار مشابهی ارائه خواهند کرد. تراشه‌های Core Ultra “Meteor Lake” نسل اول.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا