درهم برهم

قاضی درد، حسابداری وجدان است

قاضی درد، حسابداری وجدان است

وقتی وجدان را ملاقات می کنید، متوجه می شوید که زندگی از رنگ های مختلفی تشکیل شده است، اما فقط یک رنگ به شما اختصاص داده شده است. این چیزی است که مورد نظر است!

Sancıların hakimi vicdan muhasebesi

از “وجدان” حاکم بزرگترین دردها صحبت کنیم؟ آیا همه قدرت تحمل این را دارند؟ من مطمئن هستم که همه ما به یک طریق با وجدان روبرو شده ایم. در سفر زندگی منتظر ماست، مانند کمین راداری که در جاده های بین شهری برپا شده است. اگر گرفتار شد، بخشش نیست!

با دروغ گفتن، شانس ارائه رشوه دارید. او همچنین این شانس را دارد که اگر به دردش می خورد، قبول کند… اگر می خواهید بدون نگرانی به راه خود ادامه دهید. شما باید با سرعت و روش مناسب سفر کنید. او آنقدر ظالم است که وقتی شما را می گیرد به شما می گوید بخشش در اختیار او نیست، زندگی قوانین را تعیین می کند. او با مواضع شرافتمندانه و خطاب صحیح خود شما را تحت حمایت خود قرار داده است. شما اکنون در نقطه ای هستید که حتی می توانید به جنایاتی که مرتکب نشده اید اعتراف کنید. انکار سازش نمی کند! هر چه دیرتر او را ملاقات کنید، برای شما بهتر خواهد بود، زیرا تعاریفی که از وجدان از چپ و راست می شنوید درست نیست.

او یک مرکز روانپزشکی نیست که به رفاه همه فکر کند. و در درون هر فردی شاخه ای دارد، برعکس پر از تنش و اکشن است.یوکسک یکی از کلانترهای بی رحمی است که در هر فیلم آمریکایی می توانید ببینید. اجازه دهید اگر کسی در مورد اینکه چرا من به جای یک افسر پلیس، کلانتر را مثال زدم، گیج می شود، توضیح بدهم. زندگی ما برای او مانند یک شهر کوچک است و او قبلاً سلطنت خود را در این شهر اعلام کرده است. مفقودانی وجود دارد؟ البته استثنائاتی هم وجود خواهد داشت، اما در فیلم هایی که در چنین شهرهای کوچکی اتفاق می افتد، همه می دانند چه کسی کنترل را در دست دارد.

این جای من نیست که انتقاد کنم، بلکه «نظام خوب در کشور ما» و اختیار اعمال شده توسط وجدان مشابه هستند. ممکن است چراغ قرمز را روشن کرده باشید، آن وسیله نقلیه را فروخته اید، حتی آدرس شما تغییر کرده است، اما مثل یک گلوله کور، آن جریمه می آید و شما را پیدا می کند! این دقیقاً در مورد وجدان صادق است. او مدارک را پر می کند و جریمه شما را صادر می کند، اما شما هرگز نمی دانید کجا و چه زمانی ظاهر می شود و آن را تحویل می دهد. او می گوید: “از توجه من دور شد”، اما در واقع هرگز آن را فراموش نکرد … پس، وقتی مجازات می شوید چه اتفاقی می افتد؟ “آیا قرار است زندگی ما به خاطر یک مجازات زیر و رو شود؟” ممکن است فکر کنید، اما این اتفاق خواهد افتاد. من در بالا فقط مثال زدم، حتی جای شما نیست که با وجدان خود بحث کنید!

vicdan kalp gönül

ظاهر نابهنگام و اعلام نشده آنها ممکن است بعد از مدتی شما را بترساند. در پایان، به جای اینکه شوکه شوید، می توانید آن را آسان بگیرید. این درست خواهد بود. دلیل اصلی استرس و درد شدیدی که تجربه می کنیم «وجدان» است. او نه رفتار می کند و نه از هوی و هوس رنج می برد. دروغ نمی گوید و دروغ را دوست ندارد. او آرزو می کند که مردم صادقانه در اتحاد زندگی کنند، اما نمی توان گفت که هنوز آن را اجرا کرده است. وقتی وجدان را ملاقات کنید، متوجه می شوید که زندگی از رنگ های مختلفی تشکیل شده است، اما فقط یک رنگ به شما اختصاص داده شده است. این چیزی است که مورد نظر است!

اولین قانون هماهنگی رنگ انسان است. هر کس رنگی دارد که می تواند خود را با آن شناسایی کند. به دلایلی، بسیاری از ما توسط رنگ های دیگران تسخیر می شویم و آنها را مزاحم می کنیم. استرس ناشی از آن افراد را مجبور به اشتباه می کند. اینجاست که وجدان وارد عمل می شود و سعی می کند همه چیز را درست کند. او تنها مرجع این موضوع است. ما نباید این دوست را که از قبل سرش شلوغ است بیشتر عصبی کنیم. همانطور که کشیده می شود، به ما منعکس می شود! همه باید به وجدان خود پایبند باشند، می آید و شما را پیدا می کند…

در زندگی چه باید کرد؟ ویروس ایده

حتما بخوانید : تبدیل شده به فرد تنها
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا