سریال و انمیشن

فیلم های جنایی 2023 – 30 فیلم سرگرم کننده با قتل سریالی

فیلم های جنایی 2023 – 30 فیلم سرگرم کننده با قتل سریالی

پربیننده‌ترین فیلم‌های کارآگاهی با قتل‌های سریالی

ما چند پیشنهاد فیلم پلیسی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. پایان صحنه های اکشن . . در اینجا لیستی از بهترین پیشنهادهای فیلم جنایی تمام دوران وجود دارد که خود را در دسته بندی فیلم های اکشن و ماجراجویی نیز ثابت می کند…

فیلم های پلیسی;

1. موجودات ضرورت

Polisiye filmler
بعد از 13 روز کامل بدون اخاذی و بدون افشای هویت خود، همه کسانی که در ربودن ایزابلا کونتینی دخیل بودند در نقطه شکست قرار دارند. در حالی که مشکلات آشفته در زندگی آدم ربایان بر جنایات آنها سایه افکنده است. زیر بار قربانی و ذهن ناپایدار خود، آنها باید تنها با هوش خود راهی برای فرار پیدا کنند.

2. اسم من را نگو

Polisiye filmler
در این فیلم که بر اساس تجربیات واقعی فیلمبرداری شده است، داستان فرار شجاع آدریانا است. از قاچاق انسان جان سالم به در برده، از اسیرانش.تمام جزئیات با شماست. همانطور که او در مسیر بهبودی پیش می رود، خواهید دید که چگونه سعی می کند خود را پشت فرار و تمام تلاش هایش برای زنده ماندن پنهان کند.

ژانر کمدی جنایی هیجانی
IMDb
تاریخ انتشار
تاریخ
2022
کارگردان مسیحی
کزادی
بازیگران ایمی
لیندون
دان
الیور
میندی
گیلکرسون

<2022

<

< /tr>

تایپ جنایی درام کارآگاه
IMDb 7.9
تاریخ انتشار
کارگردان فدریکو
سگارا
بازیگران کامرون
آرنت
کوری
کیس
بروکلین
ویتمر

3. نظریه جاه طلبی ها

Polisiye filmler
لوئی که از بی عدالتی های جهان خسته شده بود، با انجام تمام تلاش خود برای تضمین عدالت، به افسر پلیس تبدیل شد. با این حال، فساد درون نیروی پلیس باعث شد که او مستقل بماند و از کسانی که در حرفه خود بودند بیگانه بماند. او شروع به تلاش برای تبدیل شدن به عضو شماره یک نیروی پلیس با کنترل جرایم سازمان یافته می کند.

<

<2022

ژانر جنایی درام هیجان انگیز
IMDb
تاریخ انتشار
تاریخ
کارگردان فیلیپ
یونگ
بازیگران تونی
چیو-وای لئونگ
آرون
کواک
جسی
لی

4. غریبه

Polisiye filmler
به طور غیر منتظره، دوستی های جدیدی بین دو غریبه متولد می شود. این یک رویا برای هنری است که یک عمر کار بدنی فرسوده شده است. دوست جدید او مارک ناجی و متحد او می شود. اما شخصی که به نظر می رسد اسرار ناشناخته ای دارد. در حالی که برنامه ای برای نابودی آنها تحت این اسرار وجود دارد، یکی از بزرگترین عملیات پلیس کشور در پس زمینه وجود دارد.

< th scope="row" >IMDb

ژانر جنایی درام هیجان انگیز
7.3
تاریخ انتشار
تاریخ
2022< /td>< /tr>
کارگردان توماس
م. رایت
بازیگران جوئل
ادگرتون
شان
هریس
ایون
لسلی

5. محموله

Polisiye filmler
کارتل کلمبیایی که دو گروگان جوان را در اختیار دارد. ایالات متحده در حال انجام یک ماموریت عظیم از طریق مکزیک برای انتقال کوکائین است. نقشه آنها زمانی فاش می شود که یک نیروی دریایی سابق به دیا و گشت مرزی کمک می کند تا دو دخترش را نجات دهند. طرح های آدم ربایی برای خانواده مرد سابق نیروی دریایی در ازای کمک آنها به محموله کوکائین شروع می شود.

< < th scope="row">IMDb

ژانر اکشن جنایی درام< /td>
5.6
انتشار
تاریخ
2022
کارگردان شان
ولینگ
بازیگران تام
ورا
رابرت
لاساردو
تام
Sizemore

6. اعتراف

Polisiye filmler
پدر پیتر هر یک از وظایف خود را برای شب کامل می کند. این نقشه ها با یک ضربه به در کاملاً قطع می شود. وقتی یک ویکتور مسلح و در حال خونریزی وارد می شود، اوضاع تغییر می کند. ویکتور نمی داند کلیسا چند خروجی دارد. پدر و ویکتور شروع به صحبت می کنند و در نهایت نقطه مشترک بیشتری از آنچه می خواهند اعتراف کنند پیدا می کنند.

< /tr>

tbody

ژانر اکشن هیجانی
IMDb 4.0
تاریخ انتشار
تاریخ
2022
کارگردان دیوید
بتن
بازیگران< / کلم
مینی
استفن
مویر
کلر-هوپ
اشیتی

7. Paranoid: Everything Wipe from the Beginting

Polisiye filmler
در این فیلم با الهام از اتفاقات و شخصیت های واقعی، هر ثانیه اهمیت دارد. سلامت روان. در سال 2019، اتفاقات عجیبی در یک آسایشگاه در منطقه ای دورافتاده استانبول رخ می دهد. وقتی زندگی دو شخصیت مختلف، میتات و ماسال، در آسایشگاه تلاقی می‌کند، رازهای وحشتناکی آشکار می‌شود.

<

<

ژانر جنایی درام اکشن IMDb 5.8
تاریخ انتشار 2022
کارگردان دوغوش
ارسلان
بازیکنان ایلکین
اباشلی اوغلو
دوغوش
اصلان
مسوط
اصلان

8. مرگ بر رود نیل

Polisiye filmler

ما ماجراجویی جدید هرکول پوآرو را در این فیلم پلیسی با مضمون پلیسی که با نام مرگ در نیل منتشر شده است، تماشا می کنیم. در این فیلم، یک زن تازه ازدواج کرده به نام لیننت دویل در حالی که برای ماه عسل خود در یک کشتی به راه می افتد، در وسط رود نیل کشته می شود. در حالی که همه افراد در کشتی مظنون به حساب می آیند، هرکول پوآرو که در میان مسافران است، به درخواست کاپیتان تحقیقاتی را آغاز می کند.

<عمل

ژانر کارآگاهی هیجانی
IMDb 6.5
تاریخ انتشار
تاریخ
2022
کارگردان کنت
برانا
بازیگران کنت
برانا
گال
گادوت
اما
مکی

9. گناهکار

Polisiye filmler

در این فیلم با بازی جیک جیلنهال که با فیلم های جنایی و پلیسی خود متمایز است، داستان پرماجرا یک افسر پلیس را تماشا می کنیم. جو بایلر که به دلایل متعددی از درجه خود محروم شد، به وظیفه تابلو هدایت می شود. یک روز، هنگامی که او یک تماس تلفنی از جو دریافت می کند و متوجه می شود که زنی ربوده شده است، جو نمی تواند آرام بنشیند و به معمایی می رود که از آن چیزی نمی داند.

< th scope="row">بازیگران

ژانر کارآگاهی هیجانی درام
IMDb 6.3
تاریخ انتشار
تاریخ
2021
کارگردان آنتوان
Fuqua
جیک
گیلنهال
کریستینا
ویدال
الی
گوری

10. خویشاوند (کینه)

Polisiye filmler

این فیلم پلیسی ترکیه ای که بر اساس یک فیلم کره جنوبی ساخته شده است به یکی از محبوب ترین فیلم های سال 2021 تبدیل شد. طبق داستان فیلم با بازی یلماز اردوغان، بازرس ارشد هارون در روزی که ترفیع خود را دریافت می کند مورد حمله قرار می گیرد و برای دفاع از خود قتلی انجام می دهد. روز بعد، جسد در مکانی بعید به نمایش گذاشته می شود. این وضعیت توجه پلیس را به خود جلب می کند و آژانس از هارون می خواهد که عامل قتل را پیدا کند.

< /tr>

< /tr>

ژانر کارآگاهی هیجانی درام
IMDb 5.5
تاریخ انتشار 2021
کارگردان تورکان
دریا
بازیگران Yılmaz
Erdoğan
Cem Yiğit
Üzümoglu
Duygu
بلوند

11. 21 پل

Polisiye filmler

یک محصول فوق العاده گیرا در ژانر فیلم های مهیج و اکشن… جنایت بزرگی در این فیلم رخ می دهد که در آن یک کارآگاه پلیس که توسط او نادیده گرفته می شود. مافوق برای بازیابی نفوذ از دست رفته خود اقدام می کند. فروپاشی باند او شرح داده می شود. شخصیت اصلی ما که یک کارآگاه پلیس نیویورک است، می‌خواهد در یک باند جنایتکار بزرگ درگیر شود و در پرونده‌ای که قاتلان پلیس به دنبال آن هستند، آن را سرنگون کند.

ژانر کارآگاهی هیجان انگیز< /td> عمل
IMDb 6.6
تاریخ انتشار 2019
کارگردان برایان
کرک
بازیگران چادویک
بوزمن
سینا
میلر
J.K.
Simmons

12. The Highwaymen

Polisiye filmler

در این فیلم که در دهه 1934 اتفاق می‌افتد، دو رنجر سابق تگزاس برای دستگیری یک جنایتکار بدنام از بازنشستگی فراخوانده می‌شوند. فرانک و مانی شروع به کار با روش‌های سنتی بر روی قاتل می‌کنند، کسی که حتی تمام مطالعات تکنولوژیک نیز برای او شکست خورده است.

< th scope="row" >IMDb

13. The İnformer (Informer)

Polisiye filmler

فیلم Informer ماجراهای یک مامور سابق نیروهای ویژه را روایت می کند که برای محافظت از همسرش زندانی شده و با توافق با ماموران FBI دوباره شروع به جاسوسی می کند. . مامور سابق پیت برای بازپس گیری آزادی خود با اف بی آی توافق می کند و به عنوان خبرچین به یک باند بزرگ مواد مخدر نفوذ می کند.

ژانر کارآگاهی درام
6.9
تاریخ انتشار
تاریخ
2019< /td>
کارگردان جان لی
هنکاک
بازیگران کوین
کاستنر
وودی
هارلسون
کتی
بیتس

14. شفت

Polisiye filmler

فیلم های نتفلیکس قرار دارد، درباره یک متخصص امنیت سایبری است که به دنبال قاتلانی می رود که دوستش را کشته اند و مبارزه جان شفت که به او کمک می کند در خیابان های … هارلم اگرچه این مرد جوان دیپلم MIT دارد و مردی باهوش است، اما باید از پدرش جان برای خیابان آموزش ببیند.

ژانر کارآگاهی اکشن
IMDb 6.6
انتشار
تاریخ
2019
کارگردان آندریا دی
استفانو
بازیگران جوئل
Kinnaman
رزاموند
Pike
Common

< /tr>

< th scope="row">بازیگران

ژانر کارآگاهی کمدی اقدام
IMDb 6.4
انتشار< br/>تاریخ 2019
کارگردان تیم
داستان
ساموئل ال.
جکسون
جسی
T. آشر
رجینا
هال

15. قتل در قطار سریع السیر شرق

Polisiye filmler

در این فیلم پر رمز و راز، با بازی و کارگردانی کنت برانا، موضوع قتلی است که در قطار سریع السیر شرق رخ داده است. قطار در حال تملک است. در دهه 1930، یک قتل در قطار مسافربری بین استانبول و پاریس انجام شد. حضور یک قاتل در قطار در این سفر طولانی مسافران را ناآرام می کند. ترسناک ترین چیز برای قاتل این است که کارآگاه بلژیکی هرکول پوآرو در قطار است.

<کنت
برانا

ژانر کارآگاهی هیجان انگیز
IMDb 6.5
تاریخ انتشار
تاریخ
2017
کارگردان کنت
برانا
بازیگران جانی
دپ
میشل
فایفر

16. خون

Polisiye filmler

کارآگاه جو و کارآگاه کریسی دو برادر هستند که به یک تحقیق اختصاص داده شده اند. او در حال تحقیق در مورد قتل یک دختر بچه 12 ساله است که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است. آنها برای فردی که تمام سوء ظن ها بر او متمرکز است، به عنوان قاتل مظنون، روش متفاوتی را در نظر می گیرند. دو برادر خود این مرد را مجازات می کنند و اعدام می کنند. تحقیقات ادامه دارد. پس از مدتی، مظنون جدیدی دستگیر می شود و چیزهایی در مورد بی گناهی مردی که کشته اند می گوید. دو برادر در پشیمانی عمیق فرو می روند. سیمور، کارآگاه دیگر مسئول تحقیقات، شروع به مشکوک شدن به حرکات این دو می کند و شروع به تعقیب آنها می کند. در این فیلم پل بتانی و مارک استرانگ به همراه برایان کاکس، استیون گراهام و ناتاشا لیتل به عنوان بازیگران دیگر حضور دارند.

<< th scope="row">IMDb

< /tbody>

ژانر کارآگاهی درام
6.0
تاریخ انتشار
تاریخ
2012< /td>
کارگردان نیک
مورفی
بازیگران پل
بتانی
مارک
استرانگ
استفن
گراهام

17. 15 دقیقه

Polisiye filmler

معروف شدن به چیزی تبدیل شده است که همه می خواهند. وقتی به تلویزیون نگاه می کنیم، افراد از همه حرفه ها می توانند معروف شوند. حتی از جنایتکاران و قاتلان نیز در رسانه ها نام برده می شود و می توانند در بین جوانان محبوب شوند. فیلم بر این موضوع تمرکز دارد و توضیح می‌دهد که واقعاً چه کسی جنایت را تشویق می‌کند و چرا موضوع جنایت تا این حد محبوب شده است. پاسخ به سوالاتی از جمله اینکه برای رتبه بندی چه کاری می توان انجام داد و یا اینکه چگونه می توان واقعیت ها را کنترل کرد در ادامه فیلم امکان پذیر است… رابرت دنیرو، ادوارد برنز، کلسی گرامر، اولگ تاکتاروف و ملینا در این فیلم بر اساس قول اندی وارهول مبنی بر اینکه روزی همه به مدت 15 دقیقه مشهور می شوند. نام هایی مانند کانکاردس در آن شرکت می کنند.

<

ژانر کارآگاهی هیجانی درام< /td>
IMDb 6.1
انتشار
تاریخ
2001
کارگردان جان
هرتسفلد
بازیگران Roseanne
Barr
رابرت
دنیرو
ادوارد
سوختگی

18. پایان تماشا

Polisiye filmler

تیلور و زاوالا دو افسر پلیس هستند که برای اداره پلیس لس آنجلس کار می کنند. این دو با هم به ماموریت می روند. وقتی آنها در آخرین ماموریت خود در امور مافیای مواد مخدر دخالت می کنند، هدف آنها قرار می گیرند. مافیا برای از بین بردن آنها اقدام کرده است. این دو افسر پلیس در زندگی عادی خود در خارج از محل کار دوستان صمیمی هستند. هنگامی که آنها هدف مافیا قرار می گیرند، باید در رابطه با روابط دوستانه و خانوادگی با آزمایشاتی روبرو شوند. زندگی بعدی آنها مثل قبل نخواهد بود.

< 7.6

ژانر کارآگاهی درام
IMDb
تاریخ انتشار
تاریخ
2012
کارگردان دیوید
آیر
بازیگر جیک
گیلنهال
مایکل
پنا
آمریکا
فررا

19. The Girl with the Dragon Tattoo

Polisiye filmler

فیلم سینمایی “دختری با خالکوبی اژدها” که با نام دختری با خالکوبی اژدها منتشر شد به کارگردانی تهیه کننده موفق دیوید فینچر توسط به پرده بزرگ منتقل شد. در این فیلم که صحنه هایی پر از جنایت و تنش را در خود جای داده است، رونی مارا، دنیل کریگ، استلان اسکارسگارد و رابین رایت بازی می کنند. خبرنگاری که یک خبر کذب را پوشش می داد با مقصر دانستن یک تاجر معروف اشتباه بزرگی کرد. روزنامه نگاری که تمام حرفه اش زیر و رو شده است، به دلیل دریافت نظرات منفی از شرکتش اخراج خواهد شد. میکائیل مرد جوان که تنها مانده است از “دختری با خالکوبی اژدها” که او را تماشا می کند بی خبر است…

< /table>

20. دست نخورده ها

Polisiye filmler

فیلم Untouchables که با نام The Untouchables منتشر شد، یکی از بهترین ساخته های پلیسی با موضوعات درام و جنایی به حساب می آید.به کارگردانی تهیه کننده موفق برایان دی پالما، در این فیلم کوین کاستنر، شان کانری، رابرت دنیرو، اندی گارسیا و بیلی دراگو به ایفای نقش می پردازند. یک افسر پلیس جدید به شیکاگو منصوب می شود، جایی که میزان جرم و جنایت در حال افزایش است. این افسر پلیس به نام نس باید آل کاپون را خنثی کند. رئیس سازمان مافیا. به همان اندازه که به نظر می رسد. نس با دیدن اینکه کار آسانی نیست، با افسر پلیس موفق جیمی آشنا می شود. آیا تیمی که تلاش می کند رهبر معروف مافیا را با روش های غیرقانونی سرنگون کند از این کار جان سالم به در می برد؟

ژانر کارآگاهی هیجانی اقدام
IMDb 7.8
انتشار
تاریخ
2011
کارگردان دیوید
فینچر
بازیگر رونی
مارا
دنیل
کریگ
کریستوفر
پلامر
< th scope="row">IMDb

<

نوع کارآگاه هیجان انگیز
7.9
تاریخ انتشار
تاریخ
1987< /td>
کارگردان برایان
دی پالما
بازیگران کوین
کاستنر
شان< br/>کانری چارلز
مارتین اسمیت

21. زندانیان

Polisiye filmler

دو خانواده همسایه دور هم جمع شده و جشن شکرگزاری می خورند. غذا خورده می شود، هدیه داده می شود و سپس بچه ها برای بازی بیرون می روند. دختر کوچک کلر دوور ناگهان ناپدید می شود. با وجود اینکه همه بسیج شده اند، دختر را نمی توان پیدا کرد. کلر از یک کارآگاه با استعداد کمک می خواهد. علاوه بر کارآگاهی که تحقیقات را انجام می دهد، کلر به روش خودش به جستجوی دخترش ادامه می دهد. او با روش های خاص خود از جوانی که دچار مشکل روحی شده و او را مسئول این حادثه می داند بازجویی می کند. وقتی دخترش ناپدید می شود، پدر بازی پلیسی خود را افزایش می دهد و از کنترل خارج می شود. کارآگاه نیز پدر را تعقیب می کند. داستان یک پدر ناامید و یک کارآگاه باهوش توسط هیو جکمن و جیک جیلنهال بازی می‌شود، در حالی که ماریا بلو، ترنس هاوارد و ویولا دیویس در نقش‌های دیگر آنها را همراهی می‌کنند.

<راز

ژانر کارآگاهی هیجانی
IMDb 8.1
انتشار
تاریخ
2013
کارگردان دنیس
ویلنوو
بازیگر هیو
جکمن
جیک
گیلنهال
ویولا
دیویس

22. دختر رفته

Polisiye filmler

فیلم “دختر رفته” به کارگردانی دیوید فینچر در اکتبر 2014 با تماشاگران روبرو شد. در این فیلم که صحنه هایی پر از درام و معمایی را در خود جای داده است، بن افلک، روزاموند پایک، تایلر پری و نیل هریس به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم که از رمان دختر رفته اقتباس شده است، داستان زوجی را روایت می کند که می خواهند پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند و با یک رویداد مرموز روبرو می شوند. نیک ناپدید شدن ناگهانی همسرش امی را با نیروی پلیس و حلقه نزدیکش در میان می گذارد. آیا ممکن است زنی که با وجود گذشت زمان هیچ خبری از او به دست نیامده توسط همسرش نیک کشته شود؟ باعث این سوال شد. آیا نیک که اظهارات بسیار متناقض و متناقض داده است، قبول خواهد کرد که همه تقصیرها را بپذیرد؟

ژانر کارآگاهی هیجانی درام
IMDb 8.1
تاریخ انتشار 2014
کارگردان دیوید
فینچر
بازیگران بن
افلک
روزاموند
پیک
نیل
پاتریک هریس

23. محله چینی

Polisiye filmler

فیلم “محله چینی” که با نام محله چینی اکران شد، توسط رومن پولانسکی تهیه کننده لهستانی کارگردانی شد. فیلم برنده اسکار محله چینی ها با بازی جان هیوستون، جک نیکلسون و فی داناوی. موضوع فیلم؛ داستان زنی را روایت می کند که فکر می کند شوهرش به او خیانت کرده است. این زن که به روش جالبی متوسل می شود، به کارآگاه خصوصی به نام جیک که استخدام کرده است، از افکار خود برای شوهر مهندسش که در شبکه جنایی لس آنجلس کار می کند، می گوید. کارآگاهی که ماجرا را دنبال می کند، شوهر زن را با یک زن دستگیر می کند. کارآگاه ماجرا را با عکس ها ثبت کرد و به زودی شوهر خیانتکار کشته خواهد شد. کارآگاه که تصمیم به بررسی مجدد وقایع گرفته است، نمی داند که با حقایق جالبی مواجه خواهد شد.

< /tr>

24. Reservoir Dogs

Polisiye filmler

Reservoir Dogs، یکی از فیلم هایی که کوانتین تارانتینو کارگردان مشهور جهان آن را فیلمبرداری و در آن ایفای نقش کرد، از جمله آثاری است که بیش از یک بار تماشا خواهد شد. این فیلم دارای جو کابوت بزرگی است که تیمی را برای سرقت از فروشگاه الماس آماده می کند و پسرش نیز در این تیم حضور دارد. با وجود اینکه تمام جزئیات سرقت بررسی می شود، نتیجه آن طور که می خواهید نیست. این افراد مسلح به یکدیگر مشکوک شده اند و معلوم نیست چه کسی به چه کسی شلیک خواهد کرد.

ژانر کارآگاهی درام
IMDb 8.2
تاریخ انتشار
تاریخ
1974
کارگردان رومی
Polanski
بازیگر جک
نیکلسون
فای
داناوی
جان
هوستون

<

< /table

25. The Departed (Köstebek)

Polisiye filmler

En iyi filmler listesinde yer verdiğimiz “The Departed” isimli yapım, mafya ve polis teşkilatı arasında geçen kıyasıya çatışmayı konu almaktadır. Mafyanın özenle yetiştirdiği ajanlarını polis teşkilatına sokmaya çalışması ve polis teşkilatının mafya içerisine sızmaya çalışmasıyla film bambaşka bir hal alacaktır. Her iki tarafında birbiri için özenle yetiştirdiği ajanları, mafya ve polis teşkilatının içine sızmayı başaracaktır. Kısa bir süre sonra her iki tarafın teşkilat içerisinde barınan köstebekler olduğunu fark etmesi, onlar için bir ölüm kalım haline gelecektir.

26. The Usual Suspects (Olağan Şüpheliler)

Polisiye filmler

Ters köşe filmler listesinde de yer alan “Olağan Şüpheliler” filmi, X-Men serisi ve Supermen Dönüyor gibi birçok başarılı filme imza atmış ünlü yönetmen Bryan Singer tarafından beyazperdeye aktarılmıştır. Neo-noir türde sahnelere sahip olan filmin başrollerinde Kevin Spacey, Benicio del Toro, Gabriel Byrne, Stephen Baldwin ve Kevin Bollak rol almaktadır. Olağan Şüpheliler filminin konusu; hayatı suçla örtülü bir zanlının, polis ile arasında vereceği ilginç mücadeleyi anlatmaktadır. San Pedro’da yükselen dumanlar, patlayan bir teknenin gizemli olaylar zincirini ortaya dökecektir. Olay yerine gelen polis ekipleri, 27 kişinin cesedine ve 91 milyon uyuşturucu parasına ulaşacaktır. Olaydan kurtulan kişilerden biri Macar terörist, diğeri ise Verbal Kint adında bir adamdır. Polis sorgusuna alınan Verbal, olayların nasıl geliştiğini anlatmaya hazır görünüyor!

ژانر کارآگاهی درام اکشن
IMDb 8.3
تاریخ انتشار 1992
کارگردان کوئنتین
Tarantino
بازیگران هاروی
کیتل
تیم
راث
مایکل
مدسن
Tür Polisiye Gerilim
IMDb 8.5
Gösterim
Tarihi
1995
Yönetmen Bryan
Singer
Oyuncular Chazz
Palminteri
Kevin
Spacey
Gabriel
Byrne

Polisiye filmler

Se7en ismiyle gösterime giren “Yedi” filmi; Dövüş Kulübü, Panik Odası, Zodiac gibi başarılı filmlere imza atmış ünlü yönetmen David Fincher tarafından beyazperdeye aktarılmıştır. Andrew Kevin’ın senaryosunu yazdığı filmin başrollerinde “Brad Pitt, Kevin Spacey, Morgan Freeman, Andrew Kevin, Gwyneth Paltrow” rol almaktadır. Yedi filminin konusu; Hristiyanlığın yedi ölümcül günahını işleyen kişileri katletmeyi görev bilmiş bir seri katil ve onun peşinde koşan iki polis dedektifinin mücadelesini anlatmaktadır.

Tür Polisiye Gerilim Dram
IMDb 8.6
Gösterim
Tarihi
1995
Yönetmen David
Fincher
Oyuncular Brad
Pitt
Morgan
Freeman
Gwyneth
Paltrow

28. Goodfellas (Sıkı Dostlar)

Polisiye filmler

Goodfellas ismiyle gösterime giren “Sıkı Dostlar” filmi, polisiye türünde vizyona giren en iyi yapımlar arasında gösterilmektedir. Martin Scorsese yönetmenliğinde beyazperdeye aktarılan “Goodfellas”, 1990 yılının Aralık ayında izleyiciyle buluşmuştur. Nicholas Pileggi’nini “Wiseguy” adlı kitabından sinemaya uyarlanan film, Henry Hill ismindeki genç bir gangsterin hayat hikayesini anlatmaktadır. Hayatı suçla dolu bu adam, birbirinden farklı sahnelere ev sahipliği yapacaktır.

Tür Polisiye Dram
IMDb 8.7
Gösterim
Tarihi
1990
Yönetmen Martin
Scorsese
Oyuncular Ray
Liotta
Robert
De Niro
Joe
Pesci

29. Pulp Fiction (Ucuz Roman)

Polisiye filmler

Pulp Fiction ismiyle gösterime giren “Ucuz Roman” filmi, başarılı oyuncu, senarist ve yapımcı Quentin Tarantino yönetmenliğinde beyazperdeye aktarılmıştır. Honey ve Pumpkin çifti, birbirini seven ve eğlenmek için küçük çaplı soygunlar yapan sevgililerdir. Başka bir yerde ise son derece başarılı bir boksör para karşılığı hile yapmayı reddedecektir. Bir başkası ise patronun geciken ödemelerini almak için silahlarını konuşturmaktadır. Sıra dışı karakterlerin ansızın bir afraya geldiği “Ucuz Roman” filmi, 3 Oscar Ödülü kazanmıştır.

Tür Polisiye Gerilim Dram
IMDb 8.9
Gösterim
Tarihi
1994
Yönetmen Quentin
Tarantino
Oyuncular John
Travolta
Samuel L.
Jackson
Uma
Thurman

Polisiye filmler

Sinemaseverlerin favori filmleri arasında yer alan “Baba” filmi, en iyi polisiye türü yapımlar arasında gösterilmektedir. Al Pacino’nun başrolünü paylaştığı “The Godfather filmi”, Francis Ford Coppola yönetmenliğinde beyazperdeye aktarılmıştır. Dram ve suç temalarının işlendiği başarılı yapımın oyuncu kadrosunda Al Pacino “Michael”, Marlon Brando “Vito”, James Caan “Santino”, Robert Duvall “Tom” ve Diane Keaton “Kay” karakterini canlandırmaktadır. Filmin konusu; 1940’lı yıllarda Amerika’da yaşamakta olan İtalyan mafya ailesinin hayatını anlatmaktadır. Son derece sürükleyici ve macera dolu sahnelere ev sahipliği yapan “The Godfather”, 1973 yılının Ekim ayında izleyiciyle buluşmuştur.

Tür Polisiye Dram
IMDb 9.2
Gösterim
Tarihi
1972
Yönetmen Francis
Coppola
Oyuncular Marlon
Brando
Al
Pacino
James
Caan
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا