سلامت

فواید گریپ فروت چیست؟

فواید گریپ فروت چیست؟

فواید گریپ فروت چیست؟

Quels sont les bienfaits du pamplemousse ?

گریپ فروت با طراوت و تند، یک مرکبات با گوشت صورتی است که دارای مواد مغذی زیادی است. فواید. کم کالری، سرشار از فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها، می توان آن را به طرق مختلف مصرف کرد. PasseportSanté مزایای فراوان خود را نشان می دهد.

گریپ فروت یک منبع ویتامین C

گریپ فروت به اندازه پرتقال ویتامین C دارد، اما یک مزیت عمده دارد: نصف شیرینی آن! ویتامین C که برای بدن ارزشمند است، به ویژه سیستم ایمنی را تحریک می کند، مقاومت در برابر استرس را افزایش می دهد، جذب آهن را افزایش می دهد و همچنین با بیماری های قلبی عروقی مبارزه می کند. همچنین نقش مهمی در پیشگیری از سرطان و دژنراسیون ماکولا دارد.

گریپ فروت تصفیه کننده است.

گریپ فروت با خواص تصفیه کنندگی قوی، با تحریک هضم به پاکسازی بدن کمک می کند و باعث دفع سموم و سایر مواد زائد انباشته شده در کبد می شود. بنابراین گریپ فروت یک متحد لاغری است که باید به طور منظم به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل مصرف شود.

گریپ فروت خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد

مطالعات متعدد نشان داده اند که مصرف منظم گریپ فروت به کاهش فشار خون سیستولیک کمک می کند. همچنین به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می کند.

گریپ فروت غنی است. در فیبر

یک گریپ فروت روزانه 2 گرم فیبر دارد، با دانستن اینکه برای سلامتی باید بین 25 تا 30 گرم در روز مصرف کنید. محتوای فیبر و آب بالای آن، آن را به یک مرکبات کم کالری تبدیل می کند که برای اهداف کاهش وزن ایده آل است.

گریپ فروت از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند

مصرف منظم گریپ فروت خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد. در واقع، چندین مطالعه نقش آن را بدون تنظیم خون نشان داده اند. قند.

دارو و گریپ فروت: موارد منع مصرف؟

در ترکیب با برخی داروها، گریپ فروت می تواند خطرناک باشد. در واقع، نارینجین موجود در آن توانایی افزایش یا کاهش عملکرد برخی داروها را دارد. و لیست طولانی است! این امر به ویژه در مورد داروهایی که در صورت سرطان سینه، مشکلات قلبی عروقی، فشار خون بالا، کلسترول یا حتی داروهای ضد رد پس از پیوند عضو تجویز می شوند، صادق است. اگر به مصرف منظم گریپ فروت عادت دارید، توصیه می شود حداقل سه روز از دوز آن فاصله بگیرید، این زمان لازم است تا توسط بدن دفع شود. در هر صورت، بهتر است از پزشک یا داروساز خود مشاوره بگیرید تا از ریسک کردن جلوگیری کنید.

و بهترین توصیه ما را در صندوق ورودی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه حاوی پیشنهادات تجاری شخصی برای شما استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا