درهم برهم

شوالیه بی شخصیت: وای، چه عجب!

شوالیه بی شخصیت: وای، چه عجب!

اصطلاحی به نام پسران کیبورد یا “شوالیه های صفحه کلید” وجود دارد. یک شوالیه بود و ما آن را خوردیم؟ اگر بنویسی، می نویسی – اگر بنویسی، می نویسی! مرد می نویسد و می نویسد اما هرگز آنچه را که می نویسد انجام نمی

Karaktersiz şövalye: Vay ki ne vay!
شوالیه بدون شخصیت وای چه عجب

شخصیت جامعه عمومی; با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی کشور، شرایط آب و هوایی، روانشناسی همسایه، اخبار مجله، سطح برنامه های آشپزی، تحولات صنعت آرایشی و زیبایی، رفتار معشوق، کینه ها و نفرت های او، لذت او و حتی “ساقی” او که ارزش بازارش فوق العاده بالاست.

اما لطفا مراقب باشید، من نمی‌گویم “حال”، بلکه “شخصیت”. در حالی که خلق و خوی ما به سرعت تغییر می کند، ساختار شخصیت ما در حال حاضر نوعی تکامل را تجربه می کند.

می دانید، وقتی از خانه خارج می شویم، از پنجره به بیرون نگاه می کنیم و می گوییم “سرد است، بیا یک ژاکت بپوشیم.” “، اما ما هم به شخصیت خود نگاه می کنیم، به موقعیت نگاه می کنیم و می گوییم “این شخصیت مدل را روی من بگذار و همینطور”. به این نقطه رسیدیم که “بیا بریم بیرون”.

ما خیلی زیبا هستیم…

علاوه بر این، اگر این کافی نیست، انتظار داریم که همه با روحیه فعلی ما همراهی کنند و بگویند “چرا وقتی فحش ندادم فحش نداد؟” به عبارت دیگر، ما یک روبان قرمز کوچک با پیام “او قطعاً همان واکنشی را که من انجام دادم، در غیر این صورت او جایگزین نخواهد شد” به سمت شخصیت فوری خود وصل می کنیم.

واکنش شما “شکستن در” است،
واکنش من “بستن در” خواهد بود.

واکنش شما “قسم خوردن” است،
واکنش من “صبور بودن” خواهد بود.

همچنین، آیا الزامی برای واکنش به هر موقعیتی که به آن واکنش نشان می دهید وجود دارد؟ اگر هست ماده قانونی را در اماکن عمومی اعلام کنیم تا هر چه زودتر همه به سمت نور حرکت کنند.

می دانید، کسانی هستند که وقتی لباس رسمی می پوشند، نجیب رفتار می کنند، و کسانی که هنگام پوشیدن لباس ورزشی مانند قورباغه ها بالا و پایین می پرند. شما می توانید پنجاه بار در روز لباس های خود را عوض کنید، اما این موضوع بسیار کنجکاوی است که چگونه ساختار شخصیت با تعویض لباس تا این حد تغییر می کند. بسیار خوب، خوب، تغییر می کند، اما نه آنقدر.

برای مثال، رسانه های اجتماعی نه تنها آگاهی من را در مورد این مسائل افزایش می دهند، بلکه مرا سرگرم می کنند.

بسیاری از مردم در حساب های رسانه های اجتماعی خود می نویسند: “من کسی را که این موضوع را در صفحه خود به اشتراک نمی گذارد، نمی دانم، آنها باید فورا صفحه من را ترک کنند.” حدس می‌زنم این دوست از دکمه‌های «مسدود یا حذف از دوستان» اطلاعی نداشته باشد. خوب، البته، مردم ناگزیر احساس غم و اندوه می کنند. این دکمه‌ها وارد گوشه‌های افسردگی می‌شوند و از اینکه «صاحبم از من خبر ندارد» ناراحت می‌شوند و وقتی سرشان را از گوشه‌ای به گوشه دیگر می‌کوبند نمی‌توانند بخوابند.

البته، انجام این کار با وجود اینکه او از این دکمه ها آگاه است، به معنای “این شخصیت من است، این طبیعت من است”. و این را به اختصار توضیح می دهم. میگم کاراکو در نتیجه کاروکو صداهای عجیبی از صفحه این برادران و خواهران سنگین مانند شیری که آب آن قطع شده است به گوش می رسد. دیدن ساده لوح ترین افراد در حال فحاشی، تحریک پذیرترین افراد که نقش آرامش بخش را به عهده می گیرند، و اظهارات رنگارنگ افسرده ترین افراد در هوا که انگار روانشناس هستند، باعث می شود احساس کنید به نیروانا رسیده اید.

به عنوان مثال: اگر من را دوست دارید، این پیام را برای ده نفر ارسال کنید و امشب مرا در رویاهای خود ببینید. خدای من! دوست من فیلم ترسناک دوست ندارم، حالا چرا مجبورم می کنی؟ چرا روحیه شما چنین شکنجه ای به روحیه من وارد می کند؟ پس از مرور کاراکتر خود، لطفاً سه را فشار دهید. اگر نمی توانید شخصیت خود را پیدا کنید، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.

یک شوالیه بود و ما خوردیم؟

Şövalye vardı da biz mi yedik?
یک شوالیه بود و ما آن را خوردیم

به عنوان مثال، بیایید در مورد عبارت بسیار رایج “شوالیه های صفحه کلید” صحبت کنیم. میدونی دلم میخواست بگم: یک شوالیه بود و ما آن را خوردیم؟ در واقع، این رویداد آنقدر درخشان است که ما نمی توانیم آن را ببینیم، شاید به این دلیل که نور ما را کور می کند. اگر در حال نوشتن هستید، خواهید نوشت – اگر در حال نوشتن هستید، خواهید نوشت. مرد می نویسد و می نویسد اما هرگز آنچه را که می نویسد انجام نمی دهدشما در این خط گسل شبکه های اجتماعی چه می کنید؟ با گفتن «هوووپ»، کلاغ بدون هیچ مراسمی به عنوان شوالیه کیبورد معرفی می شود. آیا مردم حق دارند، تا آخر، قسم می خورم…

بیایید در مورد فواید حبوبات صحبت کنیم. باعث گاز

می شود

اکنون، آن ساختارهای شخصیتی که دائماً در حال تغییر هستند باعث تجمع گازهای سمی در شما و محیط شما می شوند. مراقب باشید، خیلی بد منفجر می شود!

بسیار خوب، خلق و خوی می تواند تغییر کند، اما ساختار شخصیت چیزی نیست که بتوان به طور ناگهانی تغییر داد. برای تغییر آن آسیب های جدی در زندگی شما لازم است.

اگر صبح ها وانمود می کنید که عاشق حیوانات هستید و عصر آنها را لگد می زنید، این به روحیه شما نیست، بلکه به شخصیت شما مربوط می شود. اگر کودکی را که زمین خورده است در حالی که همه تماشا می‌کنند بلند می‌کنید و وقتی کسی پاهایش را می‌کشد او را بلند نمی‌کنید، این به روحیه او نیست، بلکه به شخصیت او مربوط می‌شود.

من مثال دیگری از رسانه های اجتماعی می زنم که دوست دارم. با تحسین واکنش دوستانی را که نوشته بودند برای این و آن عکس العمل نشان می دهیم، بیست و چهار ساعت از اینترنت استفاده نمی کنیم و آن را خاموش می کنیم، نگاه می کنم و سه ساعت بعد می گویند اینجا را ببینید. ، همه به استفاده از آن ادامه می دهند، مردی از این ملت وجود ندارد.” این باید شرایطی باشد که شخصیت بدون اینکه با حال و هوای آنها روبرو شود از یکدیگر مهمانی می گیرد.

تغییرات خلقی بسیار سریع خطرناک است. اگر دائمی شود خطرناک تر است. اما خطرناک ترین؛ این یک تغییر سریع شخصیت است.

هیچکس نمی تواند مانند دیگران باشد. بگذارید همه از مسیر درستی که می شناسند استفاده کنند، اما نه در حلقه ها. ما به سرعت سرگیجه می گیریم و ممکن است با چیزی تصادف کنیم. خوب، آیا چیزی خوب از سر که به شما برخورد می کند می آید؟

ما باید فوراً از کپی کردن شخصیت‌های دیگران خودداری کنیم. به دلیل کاراکترهایی که می‌خواهیم کپی کنیم، تنظیمات کارخانه کاراکترهای خودمان گرفته می‌شود. وقتی این وضعیت ما توسط کسی افشا می شود، باعث می شود زندگی ما به یک بازار تبدیل شود. حالا بلند نمی شوم و از هیاهوی بازار برایت بگویم. مراقب باشید، زنگ‌های هشدار به صدا در می‌آیند که “بیا، بیا، این زیباترین حلقه است”.

و خندیدن برای همه شما بسیار مناسب است. من عشقم را می فرستم، برای شما روزهای بدون ضربه و کپی آرزو می کنم.

سرعت: کابوسی که ما را در اطراف احاطه کرده است!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا