دلیل بی معنی بودن ما: از دست دادن معنا
دلیل بی معنی بودن ما: از دست دادن معنا
بنابراین، بودن یکی از صدها مدیری که برای افزایش مصرف چسب، پاک کننده تخلیه یا آدامس فروخته شده در بازارها تلاش می کنند، به هدف زندگی فرد تبدیل می شود. آن تبلیغ شیک که یک ماشین یا خانه جدید را تبلیغ می کند، وقتی می گوید: “از آنجایی که قدرت و اعتبار می خواهی…” با همان گوش ها صحبت می کند
افرادی که به دنبال توجهی هستند که آنها را به خود جلب می کند به دنبال اهداف بی ارزش می روند. گویی معنایی برای آنها وجود دارد. تنها واقعیتی که اکثر مردم تجربه میکنند این است که نیم ساعت بعد از بیدار شدن هر روز صبح، مجبورند با افرادی که به آنها تعلق ندارند معاشرت کنند.
دلیل بی معنی بودن ما
انسان آنقدر عجیب است که می تواند تمام وقت خود را صرف جلب توجه اطرافیان و اهدافی کند که برای آنها اشتیاق واقعی ندارد. اگرچه او افرادی را که این علاقه را به او نشان میدهند نالایق میبیند، اما برای دریافت قدردانی از آنها اهمیت زیادی قائل است.
افراد جاه طلب زندگی خود را صرف تلاش برای به دست آوردن قدردانی از افرادی می کنند که واقعا برایشان ارزش قائل نیستند. با وجود اینکه آنها بسیار قوی به نظر می رسند، خود دوران کودکی آنها پشت پرده باقی می ماند و منتظر توجه است.
شاید بزرگترین اشتباه انسان مدرن این باشد که معتقد است می تواند با دستیابی به اهداف مبتنی بر منافع شخصی به زندگی خود معنا بیافزاید. با این حال، جایی که این آتش تند وجود دارد، هیچ معنای صادقانه ای برای زندگی وجود ندارد.
دلیل بی معنی بودن ما. این از دست دادن معنی است زیرا شیء در زندگی انسان اهمیت پیدا می کند.