سریال و انمیشن

شما برای اکران اولیه فیلم باربی به مهمانی «Barbie’s Blowout Party» دعوت شده اید

شما برای اکران اولیه فیلم باربی به مهمانی «Barbie’s Blowout Party» دعوت شده اید

شما برای اکران اولیه فیلم باربی به مهمانی «Barbie’s Blowout Party» دعوت شده اید

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، ممکن است این فرصت را داشته باشید که یکی از موردانتظارترین فیلم های سال را زودتر از حد انتظار ببینید، زیرا شهرهای منتخب قبل از اینکه تمام دنیا فرصتی برای دیدن فیلم باربی داشته باشند، میزبان زمان نمایش باربی خواهند بود. همانطور که توسط Fandango اعلام شده است، برخی از مخاطبان می توانند کمدی گرتا گرویگ را در 19 جولای، دو روز قبل از اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند. بلیت‌ها در حال حاضر از طریق سرور آن‌ها به فروش می‌رسند، با در دسترس بودن محدود برای رویدادی به نام “Barbie Blowout Party”. دنیای واقعی در نهایت برای عروسک نمادین در دسترس خواهد بود و شما می توانید یکی از اولین افرادی باشید که این اتفاق را می بینید!

فرض اصلی داستان به این می پردازد که باربی (مارگو رابی) زندگی کامل خود را در سرزمین باربی، احاطه شده توسط نسخه های دیگری از خودش و کن (رایان گاسلینگ) سپری می کند. همه چیز در طول یک روز پر هرج و مرج تغییر می کند، زمانی که شخصیت اصلی شروع به پرسیدن سؤالاتی در مورد معنای زندگی می کند، و اینکه آیا کار دیگری به جز مهمانی در ساحل وجود دارد یا خیر. ایده‌های او با بقیه باربی‌ها که نمی‌خواهند هیچ جنبه‌ای از روال خود را تغییر دهند، نمی‌آید. باربی که متوجه می شود به پاسخ نیاز دارد، تصمیم می گیرد خانه اش را ترک کند.

وقتی باربی به دنیای واقعی راه پیدا می‌کند، فکر می‌کند که تنهاست، اما متوجه می‌شود که کن برای سوار شدن با هم تگ شده است. او هرگز شریک زندگی‌اش را رها نمی‌کند تا از خود مراقبت کند، اگر فکر کند که او به کمک او نیاز دارد، و همیشه در مواقع اضطراری تیغه‌های غلتکی‌اش را نزد او ذخیره می‌کند. از این گذشته، کن نیز به یک نفس تازه نیاز داشت، با توجه به اینکه شرح شغل او به معنای واقعی کلمه فقط کلمه “ساحل” است. با این حال، زندگی در یک سرزمین کامل، زوج دوست داشتنی را برای چالش هایی که در دنیای انسانی با آن روبرو خواهند شد، آماده نکرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود | معرفی فیلم سینمایی جادویی و اسرارآمیز هالیوودی

بزرگترین تهدید باربی

یکی از افراد خاص که از فهمیدن اینکه باربی و کن در حال دویدن در شهر هستند خوشحال نخواهد شد، مدیر اجرایی Mattel با بازی ویل فرل خواهد بود. این بازیگر دقیقاً مانند زمانی که در فیلم لگو بازی کرد، یک مدیر اجرایی شرکتی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد کنترل اوضاع را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست بگیرد. امیدواریم باربی و کن بتوانند قبل از اینکه صدمه ببینند از او دور شوند، زیرا قهرمان داستان سعی می‌کند با این واقعیت کنار بیاید که عمر کوتاه‌تر امید ممکن است معنای بیشتری نسبت به زندگی بی‌پایان مهمانی‌های ساحلی داشته باشد.

باربی در 21 ژوئیه نمایش داده می شود، و شما می توانید بلیط های Barbie’s Blowout Party را همین الان تهیه کنید. در ضمن می‌توانید تریلر را در زیر مشاهده کنید.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا