سریال و انمیشن

سریال جیب بر حیله گر ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال جیب بر حیله گر ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال جیب بر حیله گر محصول کشور استرالیا است و در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال The Artful Dodger آشنا شویم.

ژانر سریال جیب بر حیله گر تاریخی، ماجراجویی و درام است. کارگردانی این سریال را جفری واکر (Jeffrey Walker)، کوری چن (Corrie Chen) و گریسی اتو (Gracie Otto) بر عهده داشته‌اند و داستان آن در ادامه رمان Oliver Twist اثر Charles Dickens اتفاق می‌افتد. زمان پخش سریال جیب بر حیله گر در تاریخ 29 نوامبر 2023 برابر با 8 آذر 1402 بود.

توماس برودی سنگستر (Thomas Brodie-Sangster)، دیوید تیولیس (David Thewlis)، مایا میچل (Maia Mitchell) و دیمن هریمن (Damon Herriman) از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تعداد قسمت های سریال جیب بر حیله گر 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال The Artful Dodger 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال جیب بر حیله گر

سریال The Artful Dodger

به طور خلاصه سریال The Artful Dodger داستان جک داوکینز را در دهه 1850 در استرالیا دنبال می‌کند که یک دکتر جوان است. پس از اینکه یکی از آشنایان قدیمی را ملاقات می‌کند، جک داوکینز دوباره به زندگی گذشته‌اش به عنوان یک جیب بر برمی‌گردد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال جیب بر حیله گر را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال جیب بر حیله گر

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال جیب بر حیله گر و نام‌های شخصیت‌هایی که به ایفای نقش آن‌ها پرداخته‌اند آشنا خواهیم شد.

توماس برودی سنگستر

هنرپیشه های سریال جیب بر حیله گر

توماس برودی سنگستر یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 16 می 1990 برابر با 26 اردیبهشت 1369 در لندن (London) متولد شد. او برای بازی در سریال The Queen’s Gambit کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های Maze Runner و سریال Game of Thrones را نام برد. توماس برودی سنگستر در سریال جیب بر حیله گر در نقش کاراکتر Jack Dawkins حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

دیوید تیولیس

بازیگران سریال جیب بر حیله گر

دیوید تیولیس یک بازیگر و فیلمساز انگلیسی است که در تاریخ 20 مارس 1963 برابر با 29 اسفند 1341 متولد شد. او برنده جایزه جشنواره فیلم کن (Cannes Film Festival Award) و کاندید دریافت جایزه‌های بفتا، گلدن گلوب و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم Harry Potter و فیلم Wonder Woman را نام برد. او همچنین صداپیشه یکی از کاراکترها در انیمیشن The Amazing Maurice بوده است. دیوید تیولیس در سریال The Artful Dodger ایفای نقش کاراکتر Fagin را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

مایا میچل

معرفی سریال The Artful Dodger 2023

مایا میچل یک بازیگر و خواننده استرالیایی است که در تاریخ 18 آگوست 1993 برابر با 27 مرداد 1372 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Good Trouble را نام برد. مایا میچل در سریال جیب بر حیله گر در نقش کاراکتر Lady Belle Fox بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

دیمن هریمن

بررسی سریال جیب بر حیله گر

دیمن هریمن یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 31 مارس 1970 برابر با 11 فروردین 1349 متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله AACTA Awards کسب کرده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Once Upon a Time in Hollywood و سریال Justified را نام برد. دیمن هریمن در سریال The Artful Dodger به ایفای نقش کاراکتر Captain Gaines پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال The Artful Dodger و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال The Artful Dodger 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.8 از 10، 93 از 100 و 69 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهای کمی که تا الان درباره سریال جیب بر حیله گر به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Collider / مگی لویت: 83

پیچ و خم‌های داستان سریال The Artful Dodger بینندگان را هیجان‌زده نگه می‌دارد و قسمت‌هایی رضایت‌بخش را ارائه می‌دهد.

 Boston Globe / متیو گیلبرت: 80

چیزی که کمک می‌کند تا این سریال عجیب کمی بیشتر از یک حواس پرتی سریع باشد دیوید تیولیس است که نقش Fagin را بازی می‌کند.

Wall Street Journal / جان اندرسون: 70

فقط چهار قسمت سریال جیب بر حیله گر برای بازبینی در دسترس قرار گرفت اما وقتی دیگر قسمت‌های آن نیز اضافه شود، حداقل این سریال را برای آقای تیولیس و خانم میچل و آقای برودی سنگستر تماشا خواهم کرد.

Decider / جوئل کلر: 70

سریال The Artful Dodger تلاش نمی‌کند حال و هوای رمان Oliver Twist را تکرار کند. این سریال حال و هوای خاص خود را دارد که به سرعت پیش می‌رود، اغلب خنده‌دار است و تماشا کردن آن بیشتر سرگرم‌کننده است.

The Hollywood Reporter / دن فینبرگ: 60

با وجود بالا رفتن سن شخصیت اصلی، هیچ چیز در سریال جیب بر حیله گر احساس یا عمق زیادی پیدا نمی‌کند اما تا اندازه زیادی به لطف بازیگران اصلی توماس برودی سنگستر، مایا میچل و با افزودن اعتبار آنی، دیوید تیولیس، سرگرمی‌هایی برای یافتن در این سریال وجود دارد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال جیب بر حیله گر پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد سریال The Artful Dodger و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سریال یا فیلم جدید 2024 تماشا کرده‌اید که آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا