درهم برهم

سرآشپز مشهور چیست؟

سرآشپز مشهور چیست؟

سرآشپز مشهور چیست؟

یک سرآشپز مشهور، یک سرآشپز معمولی نیست. در حالی که یک سرآشپز معمولی وقت خود را صرف برنامه ریزی منوهای یک رستوران و تهیه غذا در آنجا می کند، او به سراسر جهان سفر می کند تا رستوران های جدید باز کند و کتاب های آشپزی را تبلیغ کند. چنین سرآشپزی احتمالاً حداقل یک برنامه تلویزیونی و یک سری محصولات با نام او دارد. این سرآشپزها همچنین حقوق بسیار بیشتری نسبت به یک سرآشپز معمولی دریافت می کنند.

سرآشپزهای مشهور از نظر مهارت و سبک متفاوت هستند. چند سرآشپز شهرت و شهرت خود را با نشان دادن طرز تهیه سریع غذاهای ساده به دست آوردند، معمولاً موادی که یک فرد عادی در شربت خانه. سرآشپزهای دیگر شهرت خود را با مهارت و با درست کردن غذاهایی که به راحتی نمی توان در خانه تهیه کرد، به دست آوردند. چند سرآشپز دیگر به دلیل رفتارها و نظرات پر سر و صدا و در چهره شما مشهور شدند.

Some chefs may gain celebrity status by showing people how to prepare simple meals quickly.

برخی از سرآشپزها ممکن است با نشان دادن طرز تهیه سریع غذاهای ساده به افراد، جایگاه مشهوری پیدا کنند.

در حالی که بسیاری از آشپزها و سرآشپزهای مشتاق تشویق می شوند تا در مدرسه آشپزی شرکت کنند تا مهارت ها و روش های خود را بیاموزند. در سراسر تجارت، تعدادی از سرآشپزهای مشهور یا هرگز به مدرسه نرفتند یا در اواسط تحصیل خود را رها کردند تا رویای خود را دنبال کنند. در برخی موارد، عدم آموزش سرآشپز چیزی است که او را برای مردم جذاب می کند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

تلویزیون نقش زیادی در ظهور سرآشپزهای مشهور داشته است. بسیاری از آنها حداقل یک برنامه آموزشی آشپزی را میزبانی می کنند، جایی که نحوه تهیه دستور العمل هایی را نشان می دهند که با سبک اصلی غذایی آنها مطابقت دارد. سرآشپزهای دیگر نمایش‌های اسپین‌آف دارند که در آن به سراسر جهان سفر می‌کنند و از غذاهای فرهنگ‌های مختلف نمونه‌برداری می‌کنند. چند سرآشپز میزبان برنامه های گفتگو هستند که ربطی به آشپزی واقعی ندارند.

Some chefs gain celebrity status by creating meals that cannot easily be recreated at home.

برخی از سرآشپزها با تهیه غذاهایی که به راحتی در خانه قابل تهیه نیستند، موقعیت مشهور را به دست می آورند.

یک سرآشپز مشهور همچنین ممکن است از استعدادهای خود برای قضاوت سرآشپزهای جدید و مشتاق استفاده کند. محبوبیت سرآشپزها، آشپزی و غذا خوردن منجر به چندین برنامه تلویزیونی مسابقه آشپزی شده است که در آن سرآشپزهای نامطلوب برای میزبانی برنامه تلویزیونی خود یا مدیریت رستوران خود به رقابت می پردازند. در حالی که مسابقات ممکن است تبدیل شدن به یک سرآشپز مشهور را آسان کند، رقابت برای حضور در نمایش ها شدید است و حتی سرآشپزی که برنده شو است ممکن است موفق نشود.

A celebrity chef may use his or her talents to judge aspiring chefs.

یک سرآشپز مشهور ممکن است از استعدادهای خود برای قضاوت در مورد سرآشپزهای مشتاق استفاده کند.

سرآشپزهای مشهور سالانه به طور قابل توجهی بیشتر از یک سرآشپز معمولی از حضور در تلویزیون، معاملات کتاب یا رستوران هایشان درآمد دارند. در حالی که یک سر یا آشپز اجرایی در می تواند انتظار داشته باشد که بین 40000 تا 70000 دلار درآمد داشته باشد. دلار آمریکا (USD) در سال، یک سرآشپز مشهور می تواند سالانه میلیون ها دلار به خانه ببرد. در سال 2008، 10 سرآشپز پردرآمد بین 3 تا 18 میلیون دلار به خانه بردند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا