درهم برهم

مسابقات بالون هوای گرم چیست؟

مسابقات بالون هوای گرم چیست؟

مسابقات بالون هوای گرم چیست؟

مسابقه‌های بالون‌های هوای گرم رویدادهای رقابتی هستند که به خلبانان بالن و خدمه آنها اجازه می‌دهند تا سطح مهارت و رتبه‌بندی خود را در این ورزش بهبود بخشند. اگرچه ممکن است این رویدادها برای اهداف عملی مسابقه نامیده شوند، مسابقه با بالون یک مسابقه برای قضاوت سرعت نیست. این رویدادهای بالون سازی از گردهمایی های غیررسمی جشنواره تا رویدادهای رقابتی جدی که توسط نهادهای تحریم کننده مختلف نظارت می شوند، را شامل می شود.

یک مسابقه معمولی رقبا را سر به سر می گذارد تا مشخص شود چه کسی در رسیدن از خط شروع به خط پایان سریعتر است. قوانین یکسانی به طور کلی اعمال می شود، چه مسابقه دهندگان، افراد، وسایل نقلیه یا اسب باشند. با این حال، مسابقات بالون های هوای گرم، در مورد سرعت نیستند. این به این دلیل است که سرعت باد در درجه اول تعیین کننده سرعت یک بالون هوای گرم هواپیمای است. و همچنین جهت حرکت آن. بنابراین، تمام شرکت کنندگان در مسابقات با سرعت های مشابهی حرکت می کنند.

Hot air balloon races are not about speed, since the wind is unpredictable.

مسابقات بالون های هوای گرم در مورد سرعت نیستند، زیرا باد غیرقابل پیش بینی است.

به‌جای اینکه سرعت در مسابقات بالون هوای گرم مورد توجه قرار گیرد، خلبان‌ها با انجام وظایف مبتنی بر دقت قضاوت می‌شوند. امتیاز برای هر کار تعلق می گیرد و برنده کلی خلبانی است که بیشترین امتیاز را در طول مسابقه کسب کند. در جشنواره ها معمولاً هدف افزایش دانش بالن به عنوان یک ورزش و تفریح ​​است. در نتیجه، وظایف در این رویدادها معمولاً ماهیت سبکی دارند و برای ارائه سرگرمی به تماشاگران طراحی می شوند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

یکی از محتمل‌ترین کارهایی که در جشنواره گنجانده می‌شود، خرگوش کلاسیک و سگ شکاری است. در این کار، بالن های رقیب که سگ شکاری نامیده می شوند، بالون پیشرو که به نام خرگوش شناخته می شود را دنبال می کنند. سپس خلبانان باید یک نشانگر وزنی را روی هدف بزرگی که توسط خرگوش روی زمین گذاشته شده است بیندازند. معمولا این هدف یک تکه پارچه به شکل صلیب است. هر چه خلبان نشانگر خود را به مرکز هدف نزدیکتر کند، امتیاز بیشتری دریافت می کند.

گرفتن کلید یکی دیگر از کارهای محبوبی است که در جشنواره ها گنجانده شده است. به جای استفاده از صلیب به عنوان هدف، کلید گیر از یک میله بلند با یک حلقه جداشدنی، روبان یا مجموعه ای از کلیدها استفاده می کند. اولین خلبانی که ضمیمه را حذف می کند برنده جایزه برتر می شود. در یک نسخه جایگزین از این کار، ممکن است به خلبان ها حلقه داده شود و به آن دستور داده شود تا آن را روی قطب بیندازند.

وظایفی که در مسابقات جدی بالن هوای گرم نشان داده می‌شود ممکن است شامل اهداف اعلام شده باشد که در آن خلبان یا داور قبل از شروع پرواز هدفی را تعیین می‌کنند. سپس مدعیان تلاش خواهند کرد تا نشانگر را تا حد امکان به هدف نزدیک کنند. چندین کار بر روی تغییر جهت در پرواز متمرکز هستند. در کار آرنج، خلبانان پس از پرواز تا حداقل فاصله مشخص شده، نشانگر را رها می کنند. سپس خلبانان تا حد امکان از جهت اصلی منحرف می شوند و نشانگر دوم را در مقصد نهایی خود رها می کنند تا به بیشترین درجه تغییر دست یابند.

در مقایسه با جشنواره‌ها، مسابقات بالن هوای گرم در سطح مسابقات عموماً پیچیده‌تر هستند و به دانش و استراتژی تاکتیکی بیشتری نیاز دارند. آگاهی از زمین محلی، شرایط باد، و نقشه ها همه ابزارهایی هستند که توسط خلبانان برتر استفاده می شوند. این ابزارها، همراه با سیستم های موقعیت یابی جهانی، به خلبانان در ایجاد تغییرات در ارتفاع برای مطابقت با جریان های هوایی مختلف کمک می کنند. به نوبه خود، این به خلبان اجازه می دهد تا سرعت و جهت خود را تغییر دهد تا هواپیمای بالونی او به هدف نزدیک تر شود. برنده شدن در مسابقات بالن هوای گرم مجاز در سطح محلی، ایالتی یا منطقه ای ممکن است بالون داران را برای سطح بالاتر بعدی رقابت واجد شرایط کند.

حتما بخوانید : پرواز چارتر چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا