سلامت

سبزیجات آوریل: چگونه آنها را بپزیم؟

سبزیجات آوریل: چگونه آنها را بپزیم؟

سبزیجات آوریل: چگونه آنها را بپزیم؟

Légumes d’Avril : comment les cuisiner ?
توصیه متخصص تغذیه ما برای استفاده از سبزیجات ماه آوریل کنگر فرنگی: یکی از سبزیجاتی است که به دلیل محتوای فیبر بالای خود که باعث تحریک حمل و نقل و دریافت کالری پایین (59 کیلو کالری در 100 گرم) می شود، شناخته شده است. برخی کنگر فرنگی را با وینیگرت می خورند، برخی دیگر با سس خامه ای سرکه ای. ترفند رژیمی برای سبک تر کردن طعم و اجتناب از مصرف بیش از حد چربی (چربی) تهیه سس پنیر لذیذ است! کمی سرکه شراب، نمک، فلفل اضافه کنید و کارتان تمام است! همچنین می توانید با مخلوط خامه تازه مرغوب و نیمی از فروم بلان، نمک و فلفل سس درست کنید!

مارچوبه: مثل کنگر فرنگی، مارچوبه انرژی بسیار کمی دارد، اما سس همراه آن است که تعادل کالری را بالا می برد. پس همان دستوری که در بالا ذکر شد را مصرف کنید و بدون کوچکترین احساس گناه لذت ببرید!

ترشک: خوشمزه در سوپ و این برگ سبز بزرگ در تارت خوش طعم و در گراتن با سیب زمینی نیز فوق العاده است. همچنین می توانید خاکشیر را مانند سالاد سبز با پنیر کانتال خرد شده، تربچه صورتی و انبه سرو کنید. خوراکی تضمینی!

چاردوزی: چغذاها اغلب به صورت سرخ شده یا در کیک خورده می شوند، اما ممکن است در گراتن باشد که آنها بیشتر مورد قدردانی کوچولوها خواهند بود. برای تهیه یک گراتن چارد رژیمی و به خصوص خوشمزه، به توصیه متخصص تغذیه ما برای تهیه بشامل بدون کره فکر کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آرد را با شیر (یا یک نوشیدنی گیاهی جو دوسر به عنوان مثال برای نسخه وگان) مخلوط کنید، جوز هندی، نمک و فلفل را اضافه کنید سپس بگذارید روی حرارت متوسط ​​غلیظ شود و در حالی که با لیسک هم می زنید. آن را امتحان کنید: آن را دوست خواهید داشت!

اشتراک شوید!

و بهترین مشاوره ما را دریافت کنید در صندوق پستی خود برای مراقبت از سلامتی خود!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی برای شما استفاده خواهد شد. . همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا