اخبار روز

احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقت غبار محلی در البرز

احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقت غبار محلی در البرز

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقت غبار محلی در البرز

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار تدریجی جوی نسبتاً پایدار و آرام تا ابتدای هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید به ویژه غروب و شب و احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقت غبار محلی در استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی بیان کرد: در دامنه‌های جنوبی و ارتفاعات البرز با توجه به ناپایداری‌های محلی، در بعضی ساعات رشد ابر و بارش خفیف و پراکنده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعات غبار محلی و به تدریج کاهش ابر است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعات غبار محلی است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا