سلامت

دیدار با الودی، شاهد نمایش

دیدار با الودی، شاهد نمایش

دیدار با الودی، شاهد نمایش

Rencontre avec Elody, témoin de l’émission

“این نیست که می تواند، بلکه این است که می تواند بهتر است”

الودی در دوران کودکی و نوجوانی مشکلی با وزن نداشت. این ورشکستگی نانوایی او بود که او را مجبور به تغییر کرد. استرس مزمن الودی را وادار کرد که بد غذا بخورد. در 4 سال بدون اینکه متوجه شود بیش از 60 کیلو اضافه وزن پیدا کرد. او دیابتی است، کبدش خیلی چرب است و سلامتش در خطر است. این کلیک در ژانویه 2017، طی یک مشاوره پزشکی انجام شد. او متوجه شد که دیگر نمی تواند ادامه یابد. با او تماس گرفتیم تا درباره سفرش بیشتر بدانیم.

PasseportSanté – این 3 سال عکاسی و تغییر زندگی خود را چگونه تجربه کردید؟

Elody – ” 3 سال فیلمبرداری، در ابتدا تاثیرگذار است زیرا به دنیایی رسیدیم کاملاً با ما متفاوت است و ما خودمان را کاملاً آشکار می کنیم. گروه فیلمبرداری و کارین بلافاصله ما را راحت کردند و ما را قضاوت نکردند. وقتی گروه به خانه آمدند، آنها از همه مهاجم نبودند، واقعاً خوب بود.

در مقایسه با تغییر من، اصلاً متوجه آن نشدم، واقعاً با پیشرفت مراحل بود که از آن آگاه شدم. به نوبه خود، بعداً فهمیدم که تغییر من باید هم فیزیکی و هم روانی باشد. مدتی طول کشید تا آن را درک کنم.”

PasseportSanté – از زمان پایان نمایش، آیا هنوز توسط حرفه ای ها دنبال می شوید؟

Elody – “از پایان نمایش، من توسط جراح چاقی دنبال شدم مریض در بوردو محل زندگیم پیگیری کردم چون برایم مهم است پیگیری رژیم هم دارم هر 3 ماه یکبار به متخصص تغذیه مراجعه می کنم نیاز است جراحی شده ام نه برای به دست آوردن مجدد وزن. من همچنین یک مربی زندگی دارم که او نیز مربی ورزشی من است که به من اجازه می دهد همه چیزهایی را که برای تخلیه نیاز دارم بیرونی کنم. “

PasseportSanté – نمایش چه چیزی برای شما به ارمغان آورد؟

Elody – “بدون نمایش، فکر نمی کنم می توانستم همه کارها را انجام دهم. کاری که نیاز داشتم نمی توانستم همه بدی هایم را فاش کنم در داخل بود، نمی خواستم اما این واقعیت که در نمایش شرکت کردم، احساس کردم مجبور شدم خودم را تسلیم کنم، حتی اگر مجبور نباشیم من باید آنچه را که در درونم داشتم رها می کردم. داشتن یک گروه همچنین با شاهدان دیگر، عالی است. این یک کمک متقابل واقعی است. این یک امتیاز بزرگ است. خانواده من نمی دانستند که من چه می گذرانم. دردها، استرس و دیگران، در حالی که شاهدان دیگر این کار را کردند. درک واقعی وجود دارد. “

PasseportSanté – به افرادی که اکنون در همان موقعیتی هستند که شما 3 سال پیش بودید چه می گویید؟

Elody – “که باید بدانید چگونه مسئولیت را بر عهده بگیرید، کاری که هیچ کس نمی تواند انجام دهد. اگر آنها بخواهند این عمل را انجام دهند، باید توجه داشته باشید که این جادو نیست و فقط جنبه فیزیکی آن نیست که باید تغییر کند، بلکه همه عوارض جانبی آن است: شیاطین قدیمی ما، تکانه های ما. , دلایل چاق شدن ما.

چاق شدن فقط خوردن برای غذا خوردن نیست. عموماً چیزی پشت سر است. و مهمتر از همه حمایت شدن، نه اینکه به تنهایی این کار را انجام دهم. من به شدت مورد حمایت عزیزانم قرار گرفته ام. هنوز هم همین امروز باعث می شود هیچ چیزی را رها نکنم. “

PasseportSanté – آیا فکر می کنید هنوز مراحلی برای انجام کامل دارید؟

Elody – “بله، من 2 مرحله دیگر در پیش دارم. هنوز تمام وزنی را که برای خودم تعیین کرده‌ام کم نکرده‌ام. سپس می‌خواهم جنبه زیبایی را تمام کنم.”

PasseportSanté – آیا امروز خوشحال هستید؟

Elody – “بله، امروز کاملاً راضی هستم. خودم را می یابم، نمی دانم” اجازه نده به خودم فشار بیاورم. وقتی چاق هستی، پوسته ای تشکیل می دهی. امروز، هنوز آنجاست، اما من آن را رها نمی کنم. . این یک تولد دوباره است، من خودم را پیدا می کنم.

می خواهم به افرادی اضافه کنم که “

را تماشا خواهند کرد.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا