درهم برهم

در تصویر چند حیوان وجود دارد؟ کسانی که بیش از 15 را پیدا می کنند بسیار باهوش هستند!

در تصویر چند حیوان وجود دارد؟ کسانی که بیش از 15 را پیدا می کنند بسیار باهوش هستند!

چگونه می‌توان ضریب هوشی خود را با شناسایی همه حیوانات پنهان در تصویر توهم نوری که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، تعیین کرد؟ اگر بتوانید همه حیوانات را در 15 ثانیه پیدا کنید، کسی باهوشتر از شما نیست!

Resimde kaç hayvan

چند حیوان در تصویر هستند؟ کسانی که بیش از 15 را پیدا می کنند بسیار باهوش هستند! با این حال، شما باید در هر ثانیه یک حیوان پیدا کنید و آن را در 15 ثانیه کامل کنید.

یک توهم نوری سرگرم کننده توسط کارشناسان برای تشخیص سطح IQ تهیه شد. پازل “چند حیوان در تصویر هستند” در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شد. آیا می توانید تشخیص دهید که چند حیوان درون فیل هستند؟ اگر مطمئن هستید و می گویید “هوش بصری من فوق العاده خوب است، هرگز آنچه را که می بینم فراموش نمی کنم”، در اینجا به آزمون بروید…

تصویر بالا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و بینندگان را به تمام حیوانات پنهان شده درون فیل را ببینید. سرعت و توجه لازم است تا همه حیوانات پنهان در این تصویر ویروسی را شناسایی کنید. بنابراین، چند حیوان در تصویر هستند؟

شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا همه حیوانات پنهان را پیدا کنید. چالش این است که ببینید آیا مغز شما در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر. اگر بتوانید همه حیوانات را در 15 ثانیه پیدا کنید، IQ شما بسیار بالاست.

این توهم نوری می تواند به شما کمک کند هوش خود را آزمایش کنید. هرچه حیوانات بیشتری را شناسایی کنید به این معنی است که سطح IQ شما بالاتر است.

• اگر توانستید بیش از 15 حیوان را شناسایی کنید، مغز شما در وضعیت “بسیار خوب” قرار دارد.

•  اگر می‌توانید بیش از 10 حیوان را در این توهم پیدا کنید، مغز شما در حالت “خوب”

است.

•  اگر فقط می‌توانید پنج یا شش حیوان را کشف کنید، به این معنی است که ذهن شما “نیاز به کمک دارد”

پاسخ‌ها وجود دارد…

بیایید نگاهی دقیق‌تر به تصویر توهم نوری بیندازیم و حیوانات را در چالش بصری شناسایی کنیم… در مجموع 17 حیوان از جمله فیل در این توهم نوری ویروسی وجود دارد که نام آنها به شرح زیر است:

hayvanlar

بوآ، عنکبوت، راکون، لاک‌پشت، فوک، ماهی مرکب، خرگوش، خفاش، ماهی گز، سنجاب، پروانه، جگوار، خرس، کانگورو، میمون، بادبان‌ماهی و در نهایت فیل.

حال و هوای شما را نشان می دهد!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا