درهم برهم

آیا می توانید مرغ را در بین خرگوش ها پیدا کنید؟

آیا می توانید مرغ را در بین خرگوش ها پیدا کنید؟

آیا می توانید مرغ را در 11 ثانیه در میان خرگوش های پشت سر هم در تصویر پیدا کنید؟

tavşanlar arasındaki

پاسخ در زیر است – یک مرغ در میان خرگوش های تصویر پنهان شده است. به گفته کارشناسان، هوش شناختی کسانی که مرغ را در عکس در 11 ثانیه پیدا می کنند در سطح بسیار بالایی قرار دارد…

پیچیده به نظر می رسد، اما اگر به دقت و با جزئیات نگاه کنیم، می توانیم آنچه را که به دنبال آن هستیم، پیدا کنیم. در تصویر زیر یک مرغ مخفی وجود دارد. بنابراین آیا می‌توانید آن را در ۱۱ ثانیه پیدا کنید؟

حل یک تست هوش پازل می‌تواند به فرد کمک کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشد و بین ایده‌ها ارتباط برقرار کند و منطقی فکر کند.

آموزش مغز با انجام تست IQ نیز باعث خلاقیت بیشتر فرد می‌شود، اینها همه راه‌های خوبی برای یادگیری هستند تا فرد بتواند چیزها را سریع و آسان به خاطر بسپارد.

مرغ پنهان شده را در تصویر پیدا کنید

تفاوت این معمای ذهنی یا بازی تست ضریب هوشی را بیابید که نه تنها سرگرم کننده است بلکه روشی موثر برای آموزش مغز است. آیا آماده هستید این چالش را امتحان کنید؟

به تصویر بالا با دقت نگاه کنید. در نگاه اول به نظر می رسد که فقط یک خرگوش درون آن وجود دارد. اما باید نشان دهید که مرغی در میان خرگوش ها پنهان شده است. اما برای انجام این کار فقط 11 ثانیه فرصت دارید.

آن را پیدا کردید؟

هر چه سریعتر مرغ پنهان را پیدا کنید، سطح IQ شما بهتر خواهد بود. در این تست ضریب هوشی شما همچنین می توانید مغز را تحریک کنید تا سیمی شود، به این معنی که برای هر سوالی که پرسیده می شود راه حلی پیدا می کند. هدف از این تست هوش این است که ما را به فکر وادار کند.

تفکر یک فعالیت ذهنی است که اطلاعات را ترکیب می کند و به یک راه حل می رسد. بنابراین، واضح است که حل پازل می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد. حالا، مرغ مخفی شده را پیدا کردید؟

پاسخ:

به کسانی که مرغ را در 11 ثانیه در میان خرگوش‌ها پنهان کرده‌اند تبریک می‌گوییم. با این حال، برای کسانی که هنوز نمی توانند جوجه پنهان شده را پیدا کنند، راه حل زیر را به اشتراک می گذاریم.

cevap

مرغ با یک نشانگر قرمز برجسته شده است.

چند حیوان در تصویر وجود دارد؟ کسانی که بیش از 15 را پیدا می کنند بسیار باهوش هستند!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا