داستان واقعی

خلاصه کتاب میلیونر خودکار

خلاصه کتاب میلیونر خودکار

13 دقیقه خواندن ⌚ 

خلاصه سریع: خلاصه میلیونر خودکار نوشته دیوید باخ، یک کتاب ثروتمند-آهسته اما مطمئناً دستی است که حاوی نکات عملی متعددی از توصیه های مرتبط با پول در مورد همه چیز است، از نحوه
“ابتدا به خودتان بپردازید” 10% از درآمد پیش از مالیات خود را از طریق نحوه خودکار کردن تمام پرداخت ها تا نکاتی در مورد نحوه خرید خانه و پرداخت آن… البته به صورت خودکار!

The Automatic Millionaire Summary

چه کسی باید “میلیونر خودکار” را بخواند؟ و چرا؟

میلیونر خودکار برای همه کسانی است که فکر می‌کنند پول کافی برای بازنشستگی در سنین پایین‌تر به دست نمی‌آورند و برای همه کسانی که فکر می‌کنند تنها راه پس‌انداز پول این است که تا زمانی که خانه ندارید خانه نخرید.

این کتاب عالی برای جوانان است: اگر 20 ساله هستید، میلیونر خودکار می تواند به شما بیاموزد که چگونه به عنوان یک میلیونر با خانه ای در 55 سالگی بازنشسته شوید.

خلاصه میلیونر خودکار

کتاب در یک نگاه

اگر عنوان از قبل به شما هدیه داده نشده است، میلیونر خودکار راهنمای عملی برای ثروتمند شدن (و بازنشستگی زودهنگام) است.

با این حال، بر خلاف سایر راهنماهای مشابه، این کتاب دارای فلسفه بسیار منحصربه‌فردی است، فلسفه‌ای که می‌توان آن را در هفت نکته توصیف کرد، که سه مورد اول در نگاه اول مبهوت کننده هستند:

#1. برای ثروتمند شدن لازم نیست پول زیادی به دست آورید.
#2. شما به نظم و انضباط نیاز ندارید.
#3. لازم نیست «رئیس خود» باشید.

پس، به چه چیزی نیاز دارید؟

#4. مهمتر از همه، شما به یک «سیستم خودکار» نیاز دارید تا نتوانید شکست بخورید.
#5. با استفاده از آنچه نویسنده به عنوان “عامل لاته” می گوید، ظاهراً می توانید با چند دلار در روز ثروتی بسازید.

چرا؟

زیرا، همانطور که کارل مارکس به درستی پیش بینی کرد و توماس پیکتی کاملاً ثابت کرد:

#6. صاحب خانه ها ثروتمند می شوند. مستاجرها فقیر می شوند (بله، این هنوز درست است.)
#7. ثروتمندان ثروتمند می شوند (و همینطور می مانند) زیرا اول به خودشان پول می دهند.

اما اجازه دهید کمی بیشتر به فلسفه دیوید باخ بپردازیم.

فصل اول: ملاقات با میلیونر خودکار

برای شروع – دقیقاً متعلق به او نیست: همانطور که او در فصل اول کتابش به ما اطلاع می دهد، میلیونرهای خودکار اصلی جیم و سو مک اینتایر هستند.

نویسنده وقتی به دنبال مشاوره مالی نزد او آمدند با آنها ملاقات کرد. در نهایت برعکس شد.

می بینید، جیم و سو مک اینتایر در اوایل پنجاه سالگی خود بودند که جلسه برگزار شد، و آنها خود را برای بازنشستگی آماده می کردند.

صبر کنید… چی؟

شما هنوز عجیب ترین قسمت را نشنیده اید: جیم هرگز بیش از 40000 دلار در سال درآمد نداشته است!

پس چگونه در 52 سالگی 2 میلیون دلار در حساب بانکی خود داشت؟

خب، بین کار برای پول خود و اجازه دادن به پول آنها برای آنها کار کند، مک اینتایر دومی را انتخاب کرد.

جیم به دیوید گفت: «می‌دانی، اکثر مردم فکر می‌کنند که وقتی چک حقوق خود را دریافت می‌کنند، اولین کاری که باید انجام دهند این است که تمام صورت حساب‌های خود را بپردازند – و سپس اگر چیزی باقی مانده باشد، می‌توانند تعدادی پس‌انداز کنند. دلار.”

“به عبارت دیگر، اول به دیگران و آخر به خودتان پول بدهید. والدین ما به ما یاد دادند که برای اینکه واقعاً از بازی جلو بیفتیم، باید این را تغییر دهیم. چند دلار برای خود کنار بگذارید، سپس تمام صورت حساب های دیگر خود را بپردازید.»

در ابتدا، آنها شروع به کنار گذاشتن تنها 4 درصد از درآمد خود کردند و به آرامی سطح را بالا بردند. در زمان جلسه، آنها 15 درصد پس انداز داشتند.

همچنین، چون آنها به خوبی می دانستند که صاحب خانه ها ثروتمند و مستاجرها فقیر هستند، اولین کار آنها خرید خانه بود. و برای پیش‌پرداخت، سیگار را ترک کردند و به‌طور خودکار پول را برای یک خانه تغییر دادند.

“خودکار” کلمه کلیدی اینجاست: برای دوری از بحث های بودجه بندی (و کنار گذاشتن نظم و انضباط از تصویر)، مک اینتایر سیستمی را راه اندازی کرد که به طور خودکار وجوه را توزیع می کرد.

هنوز گیج هستید؟

از قبل بخوانید!

فصل دوم: عامل لاته: میلیونر شدن خودکار فقط با چند دلار در روز

درس اصلی که دیوید باخ از مک اینتایر آموخته است بسیار ساده است: «میزان درآمد شما تقریباً هیچ تأثیری بر اینکه آیا می‌توانید ثروت بسازید یا نه، ندارد.»

چرا؟

زیرا بیشتر اوقات، هر چه بیشتر درآمد داشته باشیم، بیشتر خرج می کنیم.

آیا راهی برای خروج وجود دارد؟

البته وجود دارد!

نویسنده آن را عامل Latte نامیده است.

اگرچه در حال حاضر “یک استعاره بین المللی شناخته شده برای این است که چگونه می توانیم ثروت خود را روی چیزهای کوچک بیفکریم بدون اینکه واقعاً فکر کنیم” – منطقی است که یک بار دیگر آن را در اینجا توضیح دهیم.

به این فکر کنید: متوسط ​​لاته کافی شاپ شما حدود 3.5 دلار هزینه دارد که البته چیزی نیست، اما اگر به عنوان هزینه روزانه در نظر گرفته شود، به حدود 1250 دلار در سال می رسد. اگر شما نیز مانند مک اینتایر سیگاری هستید – به طور متوسط ​​7 دلار در روز – این مبلغ 2500 دلار دیگر از بودجه سالانه است.

اکنون، طی پنجاه سال گذشته، میانگین قیمت‌ها در بازار سهام سالانه حدود 10 درصد کاهش یافته است.

فرض کنید به جای خرید یک لاته و یک بسته سیگار هر روز، آن 10 دلار را کنار گذاشته و آنها را سرمایه گذاری می کنید. با بازدهی سالانه 10 درصد، که پس از 30 سال بیش از 1 میلیون دلار به همراه خواهد داشت!

به عبارت دیگر، لاته‌ها و سیگارهای شما برای شما هزینه‌ای به‌طور غیرقابل توصیفی دارد!

فصل سوم: یاد بگیرید که ابتدا به خودتان پرداخت کنید

دیوید باخ اعداد واقعی را خرد کرده است و می‌دانید که ریاضی دروغ نمی‌گوید: اگر در 20 سالگی فقط 14 دلار در روز پس‌انداز کنید و این کار را برای 35 سال متوالی با نرخ بهره 10 درصد انجام دهید (که یک تخمین محافظه کارانه)، تا زمانی که 55 ساله شوید، می توانید با ثروت خیره کننده 1.6 دلار بازنشسته شوید.

اما، نکته اصلی که در اینجا باید یاد بگیرید این است که این 14 دلار در اولویت هستند: ابتدا باید آنها را کنار بگذارید و سپس بقیه کارها را بعد از آن انجام دهید.

بیشتر مردم واقعاً این کار را بسیار اشتباه انجام می دهند: منطقی نیست که ابتدا مالیات، اجاره و بیمه خود را بپردازید و سپس به خودتان پرداخت کنید. دیوید باخ می گوید: ابتدا دومی را انجام دهید و سپس اولی را انجام دهید.

این به چه معناست!

14 دلار در روز معادل حدود 5000 دلار در سال است.

اکنون، اگر پس از پرداخت مالیات به خودتان پرداخت کنید، و مانند جیم مک اینتایر هستید، و سالانه حدود 40000 دلار درآمد دارید، از 28000 دلار، 5000 دلار را کنار می گذارید (با نرخ مالیات 30 درصد) 22000 دلار برای 12 ماه برای شما باقی می ماند.

اما، اگر یک صندوق بازنشستگی پیش از مالیات تعیین کنید و فرآیند «ابتدا به خودتان پرداخت کنید» را خودکار کنید، این پول تنها زمانی که آن را برداشت کنید، با نرخی احتمالاً کمتر از نرخ فعلی، مشمول مالیات می‌شود.

>

به تعداد، 40000 دلار (دستمزد شما) – 5000 دلار (پول بازنشستگی) = 35000 دلار (پول مشمول مالیات).

30% از 35,000 دلار، 10,500 است که برای شما 24,500 دلار باقی می ماند.

و 24500 دلار 2500 دلار بیشتر از 22000 دلار است!

بیش از 35 سال، 87500 دلار بیشتر است!

ببینید: راه‌اندازی حساب بازنشستگی قبل از مالیات، بسیار منطقی مالی است!

فصل چهارم: اکنون آن را خودکار کنید

دیوید باخ در ابتدای فصل 4 می نویسد: «شاید شما قبلاً همه اینها را شنیده باشید، و از قبل می دانید که ن پرداختن به خودتان چه هزینه ای برای شما دارد. داشتن این دانش قبلاً زندگی شما را تغییر نداده است، پس چرا باید اکنون چیزی متفاوت باشد؟»

او ادامه می‌دهد: «خب، تفاوت این است که این بار شما کنترل را به دست خواهید گرفت. این بار می‌خواهید آن را خودکار کنید.”

هیچ راه حلی وجود ندارد – او می‌گوید: «برای اینکه «ابتدا به خودتان بپردازید» مؤثر باشد، فرآیند باید خودکار باشد.

چرا؟

چون افراد به اندازه کافی نظم و انضباط ندارند که از یک روال خاص در مدت زمان طولانی‌تری پیروی کنند. و ماشین‌ها دقیقاً که را انجام می‌دهند: بدون بهانه و بدون سوال.

باخ نتیجه می گیرد: “هر کاری که تصمیم می گیرید با پولی که خودتان می پردازید انجام دهید، باید سیستمی داشته باشید که به دنبال کردن بودجه یا نظم و انضباط شما بستگی نداشته باشد.”

به بیان ساده، اگر پول به طور خودکار از شما گرفته شود، نمی‌توانید آن را خرج کنید.

به عبارت دیگر (دیوید باخ)، اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید:

• مطمئن شوید که برای حساب بازنشستگی خود در محل کار ثبت نام کرده اید (یا IRA یا SEP IRA یا یک نفر 401(k)/طرح اشتراک سود، بسته به شرایط شما)؛
• تصمیم بگیرید چگونه قرار است هر ماه چقدر به حساب خود کمک کنید (در حالت ایده آل، حداکثر مبلغ مجاز).
• تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید سهم بازنشستگی خود را سرمایه گذاری کنید.
• هر نوع حسابی که باز می کنید، ترتیبی دهید که داشته باشید کمک‌های شما به‌طور خودکاربه آن منتقل می‌شود، یا از طریق کسر حقوق و دستمزد در محل کار یا یک طرح سرمایه‌گذاری خودکار که توسط بانک یا شرکت کارگزاری اداره می‌شود که در آن حساب بازنشستگی خود را راه‌اندازی کرده‌اید.

فصل پنجم: خودکارسازی برای یک روز بارانی

البته، زندگی همیشه عالی کار نمی کند.

در واقع، کاملا برعکس.

اغلب، افراد شغل خود را از دست می‌دهند یا باید با مشکلات سلامتی (هم خود یا عزیزانشان) یا حتی بلایای طبیعی ویرانگر دست و پنجه نرم کنند.

و همانطور که می گویند، حتی اگر باید برای بهترین ها کمک کنید، همیشه باید برای بدترین ها آماده باشید.

به همین دلیل است که صندوق بازنشستگی قبل از مالیات تنها بخشی از داستان است. دیگری البته یک صندوق اضطراری است.

طبق آمار، میانگین هزینه‌های یک آمریکایی کمتر از سه ماه برای موارد اضطراری پس‌انداز می‌شود.

به زبان ساده، این کافی نیست.

در واقع، دور از آن!

یک صندوق اضطراری باید بین 6 تا 18 ماه دستمزد داشته باشد تا در واقع نوعی خالص مالی در نظر گرفته شود.

البته، با این مقدار پول پس انداز شده، یک امتیاز اضافه شده – و اغلب دست کم گرفته شده – وجود دارد: کیفیت زندگی.

به عبارت دیگر، مطمئناً اگر فقط 3 ماه پس انداز داشته باشید، اضافه کاری خواهید کرد تا نبایدکار خود را از دست بدهید! یک سال و نیم وقت داشته باشید، و زمانی که فکر می کنید مناسب است «نه» بگویید، می توانید «نه» بگویید – زیرا، حتی در بدترین سناریو، مطمئناً ظرف چند ماه شغلی پیدا خواهید کرد (یعنی: هنوز مقداری پول در صندوق اضطراری شما باقی خواهد ماند!)

پس، چه کاری باید انجام دهید؟

یک بار دیگر، به طور خودکار 5 درصد از هر چک حقوق را برای یک صندوق اضطراری کنار بگذارید. و این پول را تحت هیچ شرایطی خرج نکنید – تا زمانی که واقعاً به آن نیاز داشته باشید!

همچنین، آن را در یک شیشه در جایی از آشپزخانه خود نگهداری نکنید. روی آن سرمایه گذاری کنید و با گذشت زمان شاهد رشد آن باشید.

فصل ششم: مالکیت خودکار خانه بدون بدهی

همانطور که در بالا گفتیم – و همانطور که توماس پیکتی با اقتدار نشان داد – صاحب خانه ها ثروتمند هستند. مستاجران فقیر هستند.

بخش غم انگیز؟

در طول زندگی، اجاره‌کنندگان معمولاً بیشتر از آنچه که برای خرید خانه خود پرداخت می‌کردند، به صاحبان خانه دیگر می‌پردازند!

به عبارت دیگر، اجاره خانه مطلقاً منطقی نیست – در اسرع وقت تصمیم به خرید آن بگیرید.

نگران هستید مبادا مشکلی پیش بیاید؟

این یک واقعیت اطمینان بخش است: تنها 2٪ از صاحبان خانه های آمریکایی به دلیل ناتوانی در پرداخت وام مسکن خود اخراج می شوند!

دیوید باخ می‌گوید: «راز میلیونر شدن خودکار ساده نگه داشتن آن است. “بنابراین، این چیزی است که شما انجام می دهید. خانه مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را بخرید.”

در مرحله بعد، یک وام مسکن 30 ساله دریافت کنید و از یک طرح پرداخت خودکار دوهفته‌ای برای پرداخت آن استفاده کنید.

طرح پرداخت دو هفته‌ای چیست؟

این یکی از بهترین نکات مالی است که تا به حال شنیده اید: به جای پرداخت ماهانه برای وام مسکن خود، آن را به وسط تقسیم کنید و هر دو هفته نصف آن را پرداخت کنید.

اکنون، 52 هفته در سال وجود دارد، به این معنی که شما 26 هفته در سال نیمی از پرداخت را انجام خواهید داد. که معادل 13 پرداخت ماهانه در سال است، یعنی هر 12 سال یک سال کامل دریافت می کنید.

به عبارت دیگر، حداقل 3 سال زودتر وام مسکن 30 ساله را پرداخت خواهید کرد.

و این تنها معجزه نیست!

دیگری حتی بهتر است.

به دیوید باخ اجازه می‌دهیم آن را برای شما توضیح دهد:

«استفاده از یک طرح پرداخت ماهانه برای پرداخت وام مسکن 30 ساله 250000 دلاری با نرخ بهره 5 درصد در مجموع 233139.46 دلار هزینه بهره در طول عمر وام برای شما هزینه خواهد داشت. به صورت دوهفته‌ای، همان وام مسکن در مجموع فقط 188722.13 دلار سود برای شما هزینه خواهد داشت.”

به عبارت دیگر، تغییر به برنامه دو هفته‌ای بیش از 44000 دلار در شما صرفه‌جویی می‌کند!

فصل هفتم: سبک زندگی خودکار بدون بدهی

گفتن آسان‌تر از انجام دادن، درست است؟

بالاخره، چگونه می توانید در مورد کنار گذاشتن خودکار بودجه برای بازنشستگی یا خرید خانه و پرداخت دوهفته ای وام مسکن در حالی که از قبل این همه بدهی دارید فکر کنید؟

نیازی به گفتن نیست که بدهی با ثروتمند بودن سازگار نیست چه برسد به یک میلیونر. همانطور که از میلیونر همسایه آموخته ایم، ثروتمندان معمولاً ثروتمند عمل نمی کنند، یعنی برای خرید یک پورشه جدید بدهکار نمی شوند.

بنابراین، اگر می خواهید فردی ثروتمند باشید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که از شر بدهی های خود خلاص شوید. و مانند هر چیز دیگری – باید آن را به طور خودکار انجام دهید!

فرایند شامل چندین مرحله است:

#1. حمل و استفاده از کارت های اعتباری را متوقف کنید.

تبلیغات هر چه می گویند، برای اینکه شماثروتمند شوید وجود ندارند، بلکه برای آوردن پول بیشتر به بانک هایی که آنها را منتشر کرده اند، وجود دارند؛

#2. در مورد نرخ بهره خود دوباره مذاکره کنید.

این امر به ویژه مهم است زیرا نرخ بهره کارت اعتباری معمولاً بسیار بالا است – گاهی اوقات تا 18%.

در واقع این به این معناست که اگر فقط حداقل پرداخت‌های ماهانه را بپردازید، احتمالاً به همان میزانی که در ابتدا هزینه کرده‌اید، بهره پرداخت خواهید کرد!

اکنون، اگر ارائه‌دهنده کارت اعتباری خود را تهدید کنید که از خدمات او ناراضی هستید و می‌خواهید تغییر دهید، احتمالاً نرخ بهره بسیار پایین‌تری برای بدهی خود دریافت خواهید کرد.

#3. بدهی خود را تجمیع کنید – یا اگر امکان پذیر نیست، DOLP کردن حساب های کارت اعتباری خود را شروع کنید.

اکنون، اگر بدهی شما در چندین حساب توزیع شده است، سعی کنید همه آن را به یک حساب منتقل کنید – ترجیحاً حسابی که کمترین نرخ را دارد.

اگر این امکان وجود ندارد، کارت‌ها را یکی یکی پرداخت کنید، از کارتی که کمترین نسبت موجودی مانده به حداقل پرداخت را دارد.

و پس از انجام DOLP کردن حساب‌های کارت اعتباری خود – همه آنها را لغو کنید.

#4. ابتدا به خودتان بپردازید

مرحله چهارم یک تصمیم ساده است: نیمی از پولی را که به خودتان می‌پردازید ابتدا به پرداخت موجودی خود اختصاص دهید.

#5 آن را خودکار کنید

در نهایت، با ترتیبی که شرکت کارت اعتباری شما هر ماه آن مبلغ را از حساب جاری شما برداشت کند، آن را خودکار کنید.

فصل هشتم: با دهک دهی خودکار تفاوت ایجاد کنید

یک بار وینستون چرچیل گفت: “ما با چیزی که به دست می آوریم زندگی می کنیم.”

دیوید کخ در عجیب‌ترین فصل کتاب در مورد میلیونر شدن می‌افزاید: «میلیونر خودکار شدن» صرفاً به جمع‌آوری ثروت نیست. این همچنین در مورد کاهش استرس و نگرانی در مورد آینده است – در مورد قرار دادن خود در مکانی که شما را قادر می سازد از زندگی در حال حاضر و همچنین در آینده لذت ببرید.”

و یک راه خوب برای درک بیشتر زندگی فعلی تان این است که پول بدهید.

بله، درست شنیده‌اید: باخ فکر می‌کند که بخشی از سفر برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند این است که تصمیم می‌گیرد مقداری از پول خود را به امور خیریه ببخشد.

به صورت خودکار.

چرا؟

اجازه دهید چهار دلیل را فهرست کنیم.

اول از همه، این باعث می‌شود که فوراً احساس کنید یک میلیونر هستید: اینطور نیست که مردم فقیر به خیریه پول بدهند، درست است؟

ثانیاً، اگر با 1 درصد از حقوق خود شروع کنید، به سختی متوجه آن خواهید شد. اگر 3000 دلار در ماه درآمد داشته باشید، اساساً بیش از 30 دلار نیست.

ثالثاً، کمک‌های خیریه از مالیات کسر می‌شوند، به این معنی که در دراز مدت حتی کمتر از 30 دلار است.

و در نهایت – و مهمتر از همه – دادن پول باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید و انرژی و شادی لازم را برای داشتن یک زندگی بهتر به صورت روزانه تغذیه می‌کنید.

و آیا این چیزی نیست که پول باید انجام دهد؟

فصل نهم: طرح میلیونر خودکار

آخرین فصل میلیونر خودکار چیزی نیست جز خلاصه ای از کتاب، همراه با یک نمودار بسیار مفید که می توانید از اینجا.

شما از قبل می دانید این مراحل به چه معنا هستند، پس منتظر چه چیزی هستید؟

خودکار را شروع کنید و سی سال دیگر به عنوان یک میلیونر خیریه و بدون بدهی بازنشسته شوید با حداقل یک خانه!

درس های کلیدی از “میلیونر خودکار”

1. هر چقدر هم که درآمد داشته باشید می توانید میلیونر شوید
2. خودکار کردن آن در کمتر از یک ساعت
3. یک نکته حرفه ای: خانه بخرید و وام مسکن خود را در اقساط دوهفته ای بپردازید

مهم نیست با فاکتور Latte چقدر درآمد داشته باشید، می توانید میلیونر شوید

دیوید باخ در ابتدای کتابش می‌نویسد: «برای تبدیل شدن به یک میلیونر خودکار، باید این ایده را بپذیرید که صرف‌نظر از اندازه دستمزدتان، احتمالاً در حال حاضر به اندازه‌ای درآمد دارید که ثروتمند شوید. ”

به عبارت دیگر، واقعاً مهم نیست که چقدر درآمد دارید. مهم این است که چقدر – و چقدر هوشمندانه – پس انداز می کنید.

این یک ریاضی ساده است، واقعاً: اگر به جای اینکه هر روز یک لاته و یک دونات برای خود بخرید، آن 5 دلار را پس انداز و سرمایه گذاری کنید، با میانگین 10٪ بازده سالانه، حدود 1.5 دلار ارزش خواهید داشت. 40 سال.

به این معنی که اگر این طرح را از 20 سالگی شروع کنید، در 60 سالگی به عنوان میلیونر بازنشسته خواهید شد.

ایجاد خودکار آن در کمتر از یک ساعت

اما نکته کلیدی این است که صرفه جویی در پول به صورت خودکار انجام شود: اگر پای نظم و انضباط و اراده باشد، احتمالاً شکست خواهید خورد.

به همین سادگی است.

فقط این هفت مرحله را دنبال کنید و تضمین دارید که تا سن بازنشستگی خود میلیونر شوید:

#1. ابتدا به صورت خودکار به خودتان پرداخت کنید؛
#2. چک حقوق خود را به صورت خودکار واریز کنید؛
#3. حساب اضطراری «روز بارانی» خود را به‌طور خودکار تأمین کنید؛
#4. حساب رویایی خود را به صورت خودکار تامین مالی کنید؛
#5. صورت حساب های کارت اعتباری خود را به صورت خودکار پرداخت کنید؛
#6. تمام صورت حساب های ماهانه خود را به صورت خودکار پرداخت کنید؛
#7. به صورت خودکار به خیریه بدهید.

یک نکته حرفه ای: خانه بخرید و وام مسکن خود را در اقساط دوهفته ای بپردازید

مردم فقیر کرایه می پردازند. افراد ثروتمند صاحب خانه هستند.

بدترین بخش: با گذشت زمان، افراد فقیر در نهایت برای اجاره خانه به اندازه کافی پول می پردازند تا برای خود خانه بخرند.

به عبارت دیگر: خانه ای را که دوست دارید فوراً انتخاب کنید و آن را بخرید!

نرخ وام مسکن 30 ساله دریافت کنید و شروع به پرداخت آن در اقساط دو هفته‌ای کنید.

یعنی به جای پرداخت یک ماهانه، هر دو هفته یکبار نیم‌پرداخت را انجام دهید.

به این ترتیب، در نهایت چند سال زودتر وام مسکن را پرداخت خواهید کرد (52 هفته در سال وجود دارد، بنابراین با یک طرح پرداخت دوهفته‌ای، 26 نیم‌پرداخت یا یک پرداخت ماهانه بیشتر خواهید داشت) و پول زیادی در نرخ بهره صرفه جویی خواهید کرد!

این خلاصه را دوست دارید؟ ما از شما دعوت می کنیم برنامه 12 دقیقه ای برای خلاصه ها و کتاب های صوتی شگفت انگیزتر.

نقل قول های میلیونر خودکار

به یاد داشته باشید، الهام استفاده نشده صرفاً سرگرمی است. برای به دست آوردن نتایج جدید، باید اقدامات جدیدی انجام دهید. برای توییت کلیک کنید

روی توییت کلیک کنید /span>

باید سیستمی را راه اندازی کنید که تضمین کند دریافت پول – سیستمی که در آن شما ابتدا به صورت خودکار پرداخت می کنید. برای توییت کلیک کنید

تصمیم بگیرید که می‌خواهید فقیر، طبقه متوسط ​​یا ثروتمند باشید، و مناسب را انتخاب کنید درصدی برای پرداخت اول به خودتان برای توییت کلیک کنید

اگر در حال حاضر مکانی را اجاره می کنید، می خرید زندگی کردن (چه خانه باشد چه کاندو) باید در اولویت باشد. برای توییت کلیک کنید

یادداشت های پایانی

همانطور که در همان ابتدای کتاب روشن می‌کند، دیوید باخ کاملاً آگاه است که بیشتر توصیه‌های میلیونر خودکار جدید نیستند. با این حال، او بیش از حد مطمئن است که مورد اصلی این است: آن را خودکار کنید.

حداقل از نظر تئوری، این باید همه تفاوت را ایجاد کند: پرداخت خودکار به خودتان ابتدا به این معنی است که برای صرفه جویی در پول نیازی به نگرانی در مورد اراده و انضباط خود ندارید، مطمئن شوید که آنها را پس انداز خواهید کرد. و این توصیه به تنهایی باعث می شود این کتاب ارزشمندتر از افزوده شدن به کتاب‌های متعارف عرف، به آرامی، اما مطمئناً ثروتمند شوید از زمانی که مردم پول را اختراع کردند، در اطراف شناور بودند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا