اخبار روز

خدمت رسانی مطلوب به زائران موجب افزایش رضایتمندی آنها می‌شود

خدمت رسانی مطلوب به زائران موجب افزایش رضایتمندی آنها می‌شود

خدمت رسانی مطلوب به زائران موجب افزایش رضایتمندی آنها می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سید عباس حسینی امروز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) در همایش توجیهی – آموزشی همکاران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امسال برگزار شد، اظهار کرد: از حمایت‌های رئیس جمهوری در برگزاری جلسه شورای عالی حج و پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حمایت‌های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به حج تمتع پیش رو و اقدامات صورت گرفته افزود: امیدواریم با توجه به از سرگیری روابط فی مابین، شاهد همکاری و همدلی بیشتر همکاران خود در کشور میزبان در عرصه خدمات رسانی به زائران عزیز باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بحمدالله با تلاش همکاران در حوزه‌های اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و…. مقدمات حج تمتع امسال فراهم شده و آمادگی‌های حوزه ستادی با تلاش همکاران عزیز در حد بالایی قراردارد.

حسینی با اشاره به تصمیم صورت گرفته مبنی بر کاهش عوامل گفت: این اقدام با اهمیت به ضرورت حضور بیشتر تعداد زائران در حج تمتع امسال صورت گرفت و کاهش حدود ۲۰ درصدی نیروها در حوزه‌های فرهنگی و اجرایی را شاهدیم.

وی افزود: این کاهش عوامل کار انتخاب نیروها را سخت‌تر کرد بنابراین این موضوع درکمیته ای که به همین منظور تشکیل شد صورت پذیرفت و نیروهای حج تمتع امسال براساس چند شاخص انتخاب شدند که امیدواریم با همکاری همه عزیزان حجی مطلوب و در خور شأن حجاج عزیزمان داشته باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب باعث افزایش رضایتمندی زائران می‌شود گفت: برخورد محترمانه همانند همیشه مورد انتظار ما است بنابراین با آراستگی، صبر، اخلاق نیکو و سعه صدر با زائران برخورد کند.

حسینی بیان کرد: عوامل اجرایی باید به این مهم توجه داشته باشند که با توجه به کاهش نیروها و تاکید بر خدمت رسانی مطلوب، ساعت کاری در ایام حج وجود ندارد و عوامل و کارگزاران حج همیشه و در همه لحظات خدمت رسان حجاج عزیز هستند.

وی در پایان به دریافت خدمات مطلوب از طرف‌های قرارداد تاکید کرد و گفت که تمامی دست اندرکاران باید به این مهم برای ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی تاکید داشته باشند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا