درهم برهم

تفاوت بین تختخواب و صبحانه و هتل چیست؟

تفاوت بین تختخواب و صبحانه و هتل چیست؟

تفاوت بین تختخواب و صبحانه و هتل چیست؟

بسیاری از مسافران بر اساس نیازهای خاص خود انتخاب می‌کنند که در تختخواب و صبحانه یا هتل اقامت کنند. کسانی که مایل به تجربه “خانه دور از خانه” هستند ممکن است به دنبال یک تختخواب و صبحانه سنتی باشند، در حالی که دیگران ممکن است به امکانات شرکتی و موقعیت مکانی مناسب که توسط هتل ارائه شده است نیاز داشته باشند. یک هتل ممکن است نزدیک یک فرودگاه اصلی یا جاده برای رفت و آمد راحت باشد، در حالی که یک تخت خواب و صبحانه اغلب در نزدیکی یک مکان دیدنی طبیعی یا مقصد گردشگری. هر دو مکان امنی را برای مهمانان خود فراهم می کنند، اما تفاوت های قابل توجهی وجود دارد.

 

بیشتر هتل ها بخشی از یک زنجیره هستند که سطح مشخصی از ثبات را تضمین می کند، اما می تواند کمی عقیم یا شرکتی به نظر برسد. از طرف دیگر، یک تختخواب و صبحانه معمولاً به طور مستقل در اختیار دارد و اداره می شود. مسافرخانه ها اغلب خانه های شخصی هستند که برای استفاده به عنوان واحد مسکونی تجاری بازسازی شده اند. کسانی که این را ترجیح می دهند می گویند که فضای صمیمی تر یک نقطه فروش عمده است. اقامتگاه‌های زنجیره‌ای برای رسیدگی به گروه‌های بزرگ‌تر و مسافران تجاری طراحی شده‌اند، که ممکن است مانند کسانی که در تعطیلات هستند نیازی به تماس‌های شخصی نداشته باشند.

 

Continental breakfast served at a bed and breakfast.
صبحانه قاره ای در تختخواب و صبحانه سرو می شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو، تعداد کارکنان است. از آنجایی که یک هتل در مقیاس بزرگتر فعالیت می کند، به پرسنل بزرگتری نسبت به تخت خواب و صبحانه نیاز دارد. کارمندان باید اتاق‌ها را تمیز کنند، ملحفه‌ها را بشویند، رستوران‌ها و سالن‌های ضیافت را راه‌اندازی کنند، مهمان‌ها را در داخل و خارج بررسی کنند، و سرگرمی ارائه دهند. مهمانان ممکن است برای آشنایی با کارکنان مشکل داشته باشند، زیرا آنها در شیفت های مختلف کار می کنند. از طرف دیگر، صاحبان تختخواب و صبحانه ممکن است کارکنان بسیار کمی داشته باشند و زمان قابل توجهی را صرف معاشرت با مهمانان خود کنند.

 

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Most hotels are part of a chain.
بیشتر هتل ها بخشی از یک زنجیره هستند.

غذایی که در یک تختخواب و صبحانه سنتی سرو می شود اغلب توسط صاحبان آن تهیه می شود و معمولاً با کیفیت لذیذ است. بسته به امکانات هر هتل، صبحانه ممکن است مجموعه ای از غلات، نان، و آب میوه یا یک بوفه کامل در یک اتاق غذاخوری بزرگ سرو می شود. سرعت کلی یک مسافرخانه تخت و صبحانه به طور کلی کندتر از بسیاری از هتل های بزرگ است، که می تواند صبحانه را به یک سفر آرام تر تبدیل کند.

 

Some hotels offer buffet-style dining.
برخی از هتل ها غذاخوری به سبک بوفه ارائه می دهند.

قوی ترین مزیت یک هتل اغلب نرخ اتاق است. معمولاً می تواند تخفیف هایی را برای مهمانان مکرر شرکت یا کارمندان دولت ارائه دهد. از سوی دیگر، یک تختخواب و صبحانه ممکن است نرخ متفاوتی را برای فصول شلوغ و کند دریافت کند، اما مالکان همیشه نمی‌توانند نرخ‌های تخفیف حجمی را ارائه دهند. نرخ اتاق معمولاً با نرخ هتل‌های زنجیره‌ای متوسط ​​قابل مقایسه است، اگرچه نرخ‌های یک مسافرخانه منحصربه‌فرد در یک مقصد توریستی محبوب می‌تواند به طور قابل‌توجهی بالاتر از هتل‌های واقع در سراسر شهر باشد.

 

حتما بخوانید : ماجراجویی اکو چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا