سریال و انمیشن

تاریخ اکران «Venom 3» و «Bad Boys 4» در تابستان 2024 خواهد بود

تاریخ اکران «Venom 3» و «Bad Boys 4» در تابستان 2024 خواهد بود

تاریخ اکران «Venom 3» و «Bad Boys 4» در تابستان 2024 خواهد بود

ادی براک/ونوم از تام هاردی برای اولین بار فصل فیلم تابستانی را شکست می دهد زیرا سونی پیکچرز تاریخ اکران سومین فیلم «ونوم» خود را 12 ژوئیه 2024 تعیین کرده است. این فیلم در حال حاضر بدون عنوان است. دو کتاب کمیک قبلی هاردی، «Venom» در سال 2018 و «Venom: Let There Be Carnage» در سال 2021، هر دو در ابتدای اکتبر افتتاح شدند. تاریخ اکران «Venom 3» سونی در میانه «مفاسا: شیر شاه» دیزنی (5 ژوئیه 2024) و «پیچان» یونیورسال (19 ژوئیه 2024) قرار دارد.

سونی چهارمین فیلم «پسران بد» را نیز قرار داده است که بار دیگر ویل اسمیت و مارتین لارنس را دوباره به هم می پیوندد. دنباله بدون عنوان در تعطیلات آخر هفته روز پدر در 14 ژوئن 2024 اکران خواهد شد. این موضوع اکشن را در برابر «Inside Out 2» از دیزنی و پیکسار قرار می دهد.

علاوه بر تاریخ‌های جدید، سونی چندین تغییر عمده در تقویم اکران خود اعمال کرد، از جمله به تعویق انداختن «Kraven the Hunter» و یک دنباله «Ghostbusters» تا سال 2024 و حذف «Spider-Man: Beyond the Spider-Verse» از تقویم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

تاریخ اکران پسران بد 4 و ونوم 3

«پسران بد 4» در ابتدای سال معرفی شد و دنباله «پسرهای بد برای زندگی» است، سومین قسمت از مجموعه اکشن طولانی مدت که در زمستان 2020، 426.5 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد. همه‌گیری کووید باعث تعطیلی سینماها شد. عادل الاربی و بلال فلاح کارگردانان «پسران بد برای زندگی» برای کارگردانی چهارمین فیلم از فیلمنامه کریس برمنر بازگشتند.

فیلم اصلی «پسران بد» 141 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد، در حالی که دنباله «پسران بد II» در سال 2003 مجموعا 273 میلیون دلار فروش داشت. «پسرهای بد برای زندگی» توانست در مجموع دو اثر قبلی را پشت سر بگذارد.

در مورد “ونوم 3″، سونی تایید کرد که سومین فیلم از سری فیلم‌های به رهبری تام هاردی در جریان CinemaCon در سال 2022 رو به جلو بود. اولین فیلم “Venom” در باکس آفیس جهانی 856 میلیون دلار فروخت. فیلم Let There Be Carnage در بحبوحه همه‌گیری کاهش یافت، اما همچنان 502 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. نکته قابل توجه، «بگذارید قتل عام» در ایالات متحده به 90 میلیون دلار در مقایسه با اولین نمایش 80 میلیون دلاری «ونوم» در زمان‌های غیرهمه‌گیر، اکران شد.

هاردی داستان «ونوم 3» را با کلی مارسل، که روی صندلی کارگردانی می‌نشیند، شکست. مارسل پس از نوشتن دو فیلم اول «ونوم» بار دیگر اعتبار فیلمنامه نویسی را به خود اختصاص داد.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا