درهم برهم

به گفته دانشمندان هاروارد، 5 راه برای دوست بهتر بودن

به گفته دانشمندان هاروارد، 5 راه برای دوست بهتر بودن

پس از 85 سال تحقیق، دانشمندان هاروارد به این نتیجه رسیدند که برقراری روابط مکرر و بهتر با افراد دیگر کلید خوشبختی است. یافته‌ها همچنین نشان داد که افراد عموماً در ایجاد چنین پیوندهایی بد هستند.

daha iyi bir arkadaş

روانپزشک رابرت والدینگر و روانشناس پروفسور. «زندگی خوب: درس‌هایی از طولانی‌ترین مطالعه علمی خوشبختی در جهان»، نوشته مارک شولز بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از تحقیق مورد نظر، کتاب او در 10 ژانویه 2023 وارد قفسه‌ها شد. /p>

کارشناسان تاکید کردند که فواید روابط دوستانه دست کم گرفته می شود، اما دو مورد از مهمترین عوامل شادی، فراوانی و کیفیت ارتباط با افراد دیگر است. این یافته ها همچنین نشان داد که مردم به طور کلی در ایجاد چنین پیوندهایی بد هستند.

جملات زیر در کتاب گنجانده شده است:

“ما نیاز داریم که دیگران با ما تعامل داشته باشند و به ما کمک کنند. همچنین زمانی که همان ارتباط و حمایت را به دیگران ارائه می کنیم، پیشرفت می کنیم.»

the good life

۵ پیشنهاد این دو نفر برای تقویت پیوندهایتان با افراد زندگیتان به شرح زیر است:

مشکلات خود را به اشتراک بگذارید

روانپزشک والدینگر تأکید کرد که صحبت کردن در مورد مشکلات شما در بهبود روابطی که برقرار می کنید مهم است. والدینگر در بیانیه ای به Insider گفت:

من قبلاً فکر می کردم، “من هرگز مانند خانواده ام از سلامتی خود شکایت نخواهم کرد.” اما الان این را فهمیدم. چون دارم پیر میشم وقتی با دوستان هم سن و سال خود هستیم، درباره سلامتی خود زیاد صحبت می کنیم. من آن را پنهان نمی کنم.

والدینگر اظهار داشت که مشکلات افراد با افزایش سن تغییر می کند، اما صحبت در مورد هر یک از آنها اشکالی ندارد.

iyi arkadaş< /p>

با اطرافیان خود آشنا شوید

این روانپزشک گفت: «همه ما می‌خواهیم احساس کنیم دیده می‌شویم و درک می‌کنیم.» و افزود که بهترین راه برای اینکه عزیزانتان پیوند بین شما را احساس کنند این است که واقعاً در مورد آنها کنجکاو باشید.

به دیگران توجه کنید

والدینگر استدلال کرد که مردم باید از اینکه توجه خود را به کجا معطوف می کنند آگاه تر باشند. در این کتاب همچنین آمده است: “توجه به کسی راهی برای احترام گذاشتن به او، احترام گذاشتن به شخصی است که در آن لحظه هستند.”

کارشناسان اظهار داشتند که با بررسی اینکه در کدام جهت حرکت می‌کنید، در کجا قرار دارید و در کجا می‌خواهید باشید، می‌توانید ببینید چه کسی از اطرافیان شما بیشتر به شما نیاز دارند.

en iyi arkadaşدرباره روابطی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید

کارشناسان تاکید کردند که بهبود روابط اجتماعی یک فرآیند خود انعکاسی است که به شما امکان می دهد یاد بگیرید که چه کسی هستید و واقعاً چه می خواهید.

کارشناسان تاکید کردند که بهبود روابط اجتماعی یک فرآیند خود انعکاسی است که به شما امکان می دهد یاد بگیرید که چه کسی هستید و واقعاً چه می خواهید.

والدینگر از خود می‌پرسد «آیا آنقدر که می‌خواستم با دیگران ارتباط برقرار کرده‌ام؟ او پیشنهاد کرد که این سؤالات را بپرسید: «اگر آن را نصب نکرده‌ام، پس از چه جنبه‌هایی غافل هستم؟».

این کتاب همچنین توصیه می‌کند که فهرستی از روابطی که به نظر شما مهم‌تر است، از خانواده گرفته تا دوستان، تهیه کنید. بعد، کیفیت و فراوانی روابط را در نظر بگیرید. تعیین کنید که آیا روابط انرژی زا یا تخلیه کننده، مکرر یا نادر هستند. بنابراین، ممکن است متوجه شوید که باید پیوندی را که می‌خواهید تقویت کنید، شخصی که می‌خواهید بیشتر ببینید یا رابطه‌ای که از نظر شما مهم است، حتی اگر انرژی مصرف کند، ترمیم کنید.
یک پیوند برقرار کنید قدم های کوچک

والدینر اظهار داشت که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک شخص یا رسیدن به عقب، می توانید قهوه بنوشید یا پیاده روی کنید:

برخی افراد متقابل نمی‌کنند. اما این بسیار طبیعی است. بسیاری، اگر نه همه، پاسخ مثبت می دهند.

آیا می توانید قورباغه پنهان را پیدا کنید در تصویر؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا