درهم برهم

به من بگو، چه چیزی تو را متوقف می کند؟

به من بگو، چه چیزی تو را متوقف می کند؟

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که زندگی به طور فزاینده ای ناخوشایند می شود. با این حال، یک واقعیت مهم دیگر وجود دارد. یعنی ما فقط یک زندگی داریم. سپس به من بگویید، چه چیزی شما را متوقف می کند؟

Söylesene nedir seni durduran?

“قسمت های بد زندگی بسیار خسته کننده و طاقت فرسا هستند”

شرایط اقتصادی و مشکلات مالی در وهله اول. بلافاصله پس از آن، استرس کاری، استرس امتحان و درگیری های خانوادگی. علاوه بر آن، تابوهای مذهبی و جنسی، ترافیک و فشار محله. به خصوص که ما در حال حاضر در آستانه تبدیل شدن به یک کشور خاورمیانه هستیم که در آن جهل غالب است…

با وجود تمام منفی‌هایی که افراد را به سمت بدبینی سوق می‌دهد، چیزهای خوبی نیز وجود دارد. مانند دوست داشتن بدون پاسخ، دوست داشته شدن بدون منفعت. مثل این است که صاحب یا دریافت کننده یک لبخند صمیمانه باشید. این مانند امتناع از چرخ دنده در ماشینی است که به شما دیکته می‌کند که همان کارها را برای یک عمر انجام دهید.
نگویید که خوشبختی بدون پول و فرصت به دست نمی‌آید!

مرد عاقل فراریشو فروخت فال تو میگه 3 روز دیگه خوش شانس میشی اگه بگم دروغه. با این حال، خواندن یک آهنگ شاد، یا سوت زدن اگر صدای بدی دارید، یا رفتن به نوازش سر حیوان یا بوییدن گل اگر سوت زدن بلد نیستید، ارزش پول را هم ندارد!

از آنجایی که کسی نیست که به طرف دیگر برود و به ما اطلاع دهد، ما فقط یک عمر داریم و با توجه به آنچه می توان انجام داد، زندگی بسیار کوتاه است. مانند ماشینی که باتری آن هر روز کمتر و کمتر شارژ می شود و دیگر نمی توان آن را شارژ کرد. البته این ماشینی است که ما تعیین خواهیم کرد که چگونه از آن استفاده کنیم و با آن چه کنیم.

“اگر دردی وجود دارد که باید تحمل کرد، هیجانات ناشناخته ای نیز وجود دارد”

اگر روزی برسد که از زندگی کردن خسته شوید، روزی هم خواهد آمد که به شما خوش بگذرد. نمی توان امید خود را از زندگی قطع کرد در حالی که نصیحت مادربزرگ که می گفت روزی است که باید زندگی کرد، دیروز را باید به یاد آورد و خوبی زندگی با وجود همه چیز در ذهن ما نقش بسته است.

چرا روی مبل می نشینید، چیزی چرب می خورید، و سریالی را در تلویزیون تماشا می کنید که می دانید زمانی که می توانید بیرون بروید و راه بروید، تمام می شود؟ چرا به کسی که دوستش داری؟ آیا نمی توانید به این اندازه به خرید، حساب های شبکه های اجتماعی یا فوتبال توجه کنید؟ آیا متوجه شده اید که اگر پول خرید یک پاکت سیگار داشته باشید، گفتن اینکه پول ندارید کتاب بخرید چقدر غیر منطقی است؟

پس پشت بهانه پنهان نشوید. به من بگو، چه چیزی تو را متوقف می کند؟ میخواهی کاری بکنی؟ سپس آن را انجام دهید. مطمئن نیستید که می توانید آن را انجام دهید؟ سپس حداقل آن را امتحان کنید.

زیبایی جهان را نجات خواهد داد: همه چیز با دوست داشتن یک شخص شروع می شود!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا