فناوری

به روز رسانی بزرگ Forza Motorsport 5.0 با کاهش نوسانات CPU و بهبود استفاده از GPU عملکرد را بهبود می‌بخشد.

به روز رسانی Forza Motorsport 5.0 با کاهش نوسانات CPU و بهبود استفاده از GPU عملکرد را بهبود می بخشد.

به‌روزرسانی آتی Forza Motorsport یک نسخه بزرگ است ، چندین بهینه سازی عملکرد را برای نسخه رایانه شخصی بازی مسابقه ای معرفی می کند.

به‌روزرسانی 5.0 قصد دارد تجربه بازی را در هر پلتفرمی، به‌ویژه در رایانه شخصی، روان‌تر کند. تیم توسعه دهنده در Turn 10 جهش های CPU را کاهش داده و استفاده از GPU را بهبود بخشیده است و در عین حال موارد خرابی مختلف را به دلیل چند رشته ای حل می کند. علاوه بر این، چندین تغییر دیگر پس از آپدیت جدید، Forza Motorsport را برای گیمرهای رایانه شخصی بهبود می بخشد، مانند تغییرات مختلف در کیفیت زندگی، که Patch 5.0 جدید را به یک پچ جدید تبدیل می کند. در زیر تغییرات ایجاد شده برای بهبود نسخه PC آمده است:

  • پیشرفت‌های متعدد در زیر هود برای کاهش نوک CPU و استفاده بهتر از GPU، کمک به بهبود ثبات فریم در حین رانندگی.
  • سناریوهای خرابی متعدد ناشی از رندر چند رشته ای را رفع کرد.
  • نتوانی در استفاده از حالت تمام صفحه هنگام استفاده از رایانه شخصی با GPU یکپارچه برطرف شد.
  • نرخ فریم نامنظم پس از برگرداندن تغییرات تنظیمات ویدئو، رفع شد.
  • ناوبری ماوس را با اجازه دادن به RMB برای حرکت در منوها مانند esc + B بهبود بخشید.
  • مشکلی را در رایانه شخصی برطرف کرد که در آن بازیکنان هنگام تغییر از حالت با کیفیت بالا به کیفیت پایین، هیچ افزایشی در عملکرد مشاهده نمی کردند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اشیا در بازتاب خودرو در حالت عکس و فورزاویستا وجود نداشتند.
  • یک بررسی برای پشتیبانی GPU از ویژگی D3D12 Enhanced Barrier به راه اندازی برنامه اضافه شد. کد خطا AP205 مربوط به عدم پشتیبانی شناسایی شده است. کلاینت سعی می کند دستگاهی را پیدا کند که دارای ویژگی های مورد نیاز باشد و اگر هیچ یک از آنها یافت نشد، یک حالت “دستگاه گرافیکی ایجاد نشد” را گزارش می دهد.

از نظر زمان انتشار به‌روزرسانی، گفته می‌شود که Turn 10، تیم توسعه دهنده Forza Motorsport، آن را در ماه فوریه برنامه‌ریزی کرده است. می‌توانید گزارش کامل تغییرات را اینجا مشاهده کنید.

به‌روزرسانی 5 مسیر تاریخی 20.8 کیلومتری Nordschleife را نیز اضافه می‌کند که در Forza Motorsport در دو حالت تک نفره و آنلاین خواهد بود، از جمله Career، Free Play، Private Multiplayer و Rivals Time Attack. علاوه بر این، Turn 10 به اشتراک گذاشته است که در حال کار برای بهبود بخش‌های زیر از بازی است:

  • افزودن یک گزینه Skip Practice به منوی پیش از مسابقه حالت شغلی برای قابل شناسایی تر کردن آن و یک امتیاز ذخیره پس از پایان جلسه تمرین تا بتوانید بعداً مسابقه ویژه را کامل کنید.
  • اصلاحات و بهبودهای کیفیت زندگی در ویرایشگر Livery، از جمله زوم پیشرفته سفارشی برای اعمال برگردان، توانایی رنگ آمیزی کالیپرهای ترمز ارتقا یافته، و درخواست ذخیره طرح خود هنگام خروج از ویرایشگر Livery.

هنوز هیچ خبری در مورد وعده افزوده شدن روشنایی جهانی با ردیابی پرتو.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا