فناوری

بازی The Witcher 3 Eternal Hunt برای کسانی که می خواهند دوباره بازی را کاملا متفاوت تجربه کنند، باید داشته باشند.

بازی The Witcher 3 Eternal Hunt برای کسانی که می خواهند دوباره بازی را کاملا متفاوت تجربه کنند، باید داشته باشند.

در حالی که منتظر حماسه بعدی CD Projekt Red The Witcher هستیم، کسانی که می‌خواهند جدیدترین مطلب این مجموعه را دوباره پخش کنند، ممکن است بخواهند مود The Witcher 3 Eternal Hunt را بررسی کنند.

به تازگی توسط modder ‘apokryphos’ منتشر شده است، “ابدی مد Hunt” برای نسخه رایانه شخصی The Witcher 3: Wild Hunt جانشین مود “Advanced Combat System” موددر است. هدف این مد این بود که به بازیکنان توانایی استفاده از تمام انیمیشن های رزمی NPC انسان نما را در بازی بدهد.

این مود جدید اورهال یک بسته محتوایی است که دارای تعداد زیادی انیمیشن جدید، صحنه‌ها، دشمنان، آیتم‌ها، زره‌ها، سلاح‌ها، اطلاعات علمی، افکت‌ها، شبه کوئست‌ها و موارد دیگر است. به‌علاوه، سیستم‌های پشتیبانی جدید و پیچیده‌ای را برای استفاده بازیکنان ارائه می‌دهد، از جمله نشانگرهای سه بعدی hud، سیستم آب و هوا، تنفس یخ، سیستم خون و گور، مدیتیشن بلادرنگ، اقلام جیبی پوشیدنی و غیره. همانطور که موددر اشاره می کند، این مد برای کسانی که ابتدا بازی را انجام می دهند در نظر گرفته نشده است زیرا به طور اساسی بازی را تغییر می دهد. مددر می نویسد: «این مد برای کسانی طراحی شده است که قبلاً بازی را به پایان رسانده اند و می خواهند دوباره آن را به روشی کاملاً متفاوت تجربه کنند. “این کاملاً برای اولین بازی توصیه نمی شود.”

مدیر اضافه می‌کند، “در حالی که [شکار ابدی] را می‌توان یک “تعمیرات اساسی” در نظر گرفت، اما این یک تعمیر اساسی است که شبیه سایرین نیست.”

لیست کامل ویژگی‌ها را می‌توانید در موارد مشاهده کنید صفحه Nexusmods. مطمئناً این یک بسته تعمیرات اساسی چشمگیر است و ما کاملاً مطمئن هستیم که طرفداران The Witcher از این مد در انتظار بازی بعدی Witcher قدردانی خواهند کرد.

بازیکنان رایانه شخصی علاقه مند به امتحان کردن این مد می توانند آن را از Nexusmods اینجا. مثل همیشه، حتماً دستورالعمل‌های نصب ارائه شده را دنبال کنید.

The Witcher 3: Wild Hunt و نسخه‌های توسعه‌دهنده آن اکنون در سراسر جهان برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و نینتندو سوییچ در دسترس هستند. بازی در مه 2015 و از آن زمان تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است.

منبع خبر: از طریق

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا