درهم برهم

ایگو: خود کاذب درون ما – تایید زندگی در لحظه

ایگو: خود کاذب درون ما – تایید زندگی در لحظه

ایگو درک ما از خودمان است. به نوعی، این کسی است که خود دیگری را در درون ما بازی می کند. توهمات مورد علاقه نفس چیست؟ جملات تاکیدی برای هماهنگی و زندگی در لحظه…

Ego içimizdeki sahte benlik anı yaşama olumlaması

نفس در برابر نگه داشتن همه چیز همانطور که هست مقاومت می کند تا زندگی خود را به شیوه ای محافظت شده ادامه دهد، به ترتیبی که به آن عادت کرده است. در زمان‌های تغییر، وقتی با موقعیت‌هایی مواجه می‌شویم که متفاوت از آنچه به آن عادت کرده‌ایم، این نفس، خود متورم درون ماست که در واقع مقاومت می‌کند. هنگامی که ما از یک الگوی فکری یا دیدگاه متفاوت فکر می کنیم، ایگو این تغییرات را به عنوان تهدیدی برای وجود خود درک می کند. نفس تغییر نمی‌خواهد، زیرا هر تغییری که در خود ایجاد می‌کنیم، منجر به غیبت نفس می‌شود. به عبارت دیگر، می تواند به یک معنا منجر به “مرگ” او شود.

در فرآیند شناخت و کشف خود، هنگامی که به درون خود می رویم، از منظری وسیع تر به چیزها نگاه می کنیم و شروع به دیدن رویدادها با چشم اندازی وسیع تر می کنیم. ما خودمان را خیلی بیشتر از کسی می‌دانیم که تاکنون شناخته‌ایم. تغییر آگاهی ما به منظور ایجاد تغییراتی که تصمیم داریم در خود ایجاد کنیم یا شروع به اعمال آن کنیم، تحولی در ما ایجاد می‌کند.

تبدیل 21 روز طول می کشد

برای تبدیل یک رفتار جدید به عادت، فرد باید آن عمل را به مدت 21 روز بدون وقفه انجام دهد. 21 روز طول می کشد تا چیزی به عادت تبدیل شود. این مدت زمانی است که طول می کشد تا یک اتصال عصبی جدید برقرار شود.

مشکلات ما اغلب آنطور که به نظر می رسند نیست. نفس عاشق ایجاد مشکلات و دیدن مشکلات است. مشکل واقعی در اینجا نگرش ما نسبت به مشکلی است که درک می کنیم، طرز فکر ما و اینکه چه کسی را در مواجهه با این موقعیت انتخاب می کنیم.

مهم ترین مفاهیم برای یافتن “شما” واقعی، آگاهی، آگاهی و گام های مصمم در حین راه رفتن در این مسیر است.

اگر می خواهید تغییری در خود و زندگی خود ایجاد کنید، تصمیم بگیرید که افکار، درک و تعاریف قدیمی خود را از واقعیت که در خدمت رشد و هدف زندگی شما نیست تغییر دهید و گام های قاطعی در این زمینه بردارید. وقتی چیزهایی را که در زندگی خود نمی خواهید شناسایی می کنید، دقیقاً می دانید چه می خواهید و این شما را در موقعیت قوی تری قرار می دهد. دانستن آنچه می خواهید، شما را در مسیر شناخت کیستی قرار می دهد. image/svg+xml,%3Csvg%20xmlns=’http://www.w3.org/2000/svg’%20viewBox=’0%200%20600 %20402’%3E%3C/svg%3E” alt=” ” width=”600″ height=”402″ data-lazy-src=”https://indigodergisi.com/wp-content/uploads/2013/01 /icimizi_sahte_benlik_Ego1.jpg”/>

“منبع بردگی انسان در انکار واقعیت نهفته است” (ارنست هلمز)

“پادشاهی خدا در درون شماست.” “حقیقت تو را آزاد خواهد کرد.” (عیسی مسیح)

“باورهایی که در درون خود دارید، دشمنان شما خطرناک تر از دروغ هستند.” (نیچه)

“آرزو کردن برای بهتر شدن بخشی از روند درمان است.” (سنکا)

توهمات مورد علاقه خود:

  • ایفای نقش قربانی
  • حالت مضطرب
  • نیاز به تایید
  • وضعیت عصبانیت
  • حساسیت

خود از طریق افکار با ما صحبت می کند. منیت شما می گوید: «این کار را نکن! اعتماد نکن! ما اغلب صدای او را می شنویم که می گوید: «اما… تو نمی توانی!» و معمولاً به او گوش می دهیم. همه انواع باورها پناهگاه های امن ما هستند و تنها زمانی واقعاً آزاد می شویم که این بندرها را ترک کنیم!

وقتی شروع به نظارت بر افکار خود می کنید، توجه کنید که آیا صداهایی که در سرتان می شنوید صدای “خود واقعی یا منیت” شما هستند و موفق به تشخیص این دو می شوید، به سطح بالاتری از آگاهی حرکت می کنید. . تا زمانی که بتوانیم افکار خود را از گذشته و آینده رها کنیم و آنها را در زمان حال نگه داریم، در این حالت آگاهی آگاهانه باقی می‌مانیم. وقتی صداهایی را که در ذهنتان طنین انداز می شوند خاموش می کنید، وقتی ذهن شما در زمان حال ساکت می ماند. تو با تمام وجودت، در آن لحظه، با تمام واقعیتت «وجود» داری. نپذیرفتن آنچه هست و مقاومت در برابر آنچه هست فقط خشم و درد ایجاد می کند.

دعای آرامش:

“خدایا به من قدرتی عطا کن تا بپذیرم چیزهایی را که نمی توانم تغییر دهم، شهامتی عطا کن تا چیزهایی را که می توانم تغییر دهم، و به من عقل بده تا تفاوت بین این دو را بدانم. آمین.”

تاکید برای اینکه مردم با محیط خود آشتی کنند و در مقابل زندگی مقاومت نکنند:

“من با خودم، زندگی و مکانی که زندگی می کنم هماهنگ هستم. من در مکان مناسب، در زمان مناسب، کار درست را انجام می دهم. من مجبور نیستم در برابر محیط خود مقاومت کنم. چون می دانم آنچه را که در نظر دارم تجربه خواهم کرد. من آنچه را که می خواهم می بینم و پیشاپیش از آن تشکر می کنم، زیرا می دانم آنچه از آن من است به سراغم خواهد آمد.»

تأیید زندگی در لحظه:

من از گذشته خلاص می شوم
من با اطمینان به آینده نگاه می کنم و در لحظه زندگی می کنم.
لحظه ای که زندگی می کنم برای من بسیار ارزشمند است…
تنها چیزی که اهمیت دارد برای من زمان حال است.
مهم نیست عواقب آن چیست،من خوشحالی را به کاری که اکنون انجام می‌دهم به ارمغان می‌آورم.
من در شادی زندگی می‌کنم.
ترس‌ها را کنار گذاشته‌ام و شک دارم،
من الان خوشحالم!
زندگی من یک ماجراجویی است که هر روز بازسازی می شود.
من به دنبال فرصت هایی هستم که بتوانم شادی ایجاد کنم.
من این آزادی را دارم که در این لحظه و در هر لحظه، فردی باش که می‌خواهم.
امروز، هنر زندگی در “لحظه” را در تمام طول روز تمرین خواهم کرد.
از تکرار گذشته و بارها
br/> و دیگر نگران آینده نخواهم بود.
از قدرت خلاقیت واقعی خود در اینجا و اکنون استفاده خواهم کرد…

6 پیشنهادی که درهای جدیدی را در زندگی ما باز خواهد کرد

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا