فناوری

اپل، تبلیغ جدید Vision Pro را با نام Hello منتشر کرده و ابزار و ناوبری آن را نشان می‌دهد

اپل قبل از عرضه، تبلیغ جدید Vision Pro را با نام Hello به اشتراک می گذارد، ناوبری و ابزار کاربردی را به نمایش می گذارد

ویژن پرو اپل قرار است در روز جمعه، 2 فوریه، در ایالات متحده عرضه شود. پیش‌سفارش‌های هدست اوایل این ماه آغاز شد که فراتر از انتظارات اولیه بود. با این حال، بازار هنوز به آخرین دستگاه این شرکت و نحوه عملکرد آن در برابر رقابت متا. امروز، اپل یک تبلیغ جدید YouTube را به اشتراک گذاشته است که Vision Pro را برجسته کرده و پلتفرم visionOS را برای تبلیغ آخرین پیشنهاد خود هدایت می کند.

آخرین تبلیغ ویژن پرو اپل ناوبری visionOS را برای سرگرمی و بهره وری برجسته می کند

همانطور که گفته شد، اپل یک تبلیغ جدید در یوتیوب منتشر کرده است که Vision Pro را قبل از عرضه رسمی آن در روز جمعه تبلیغ می کند. این تبلیغ هدست Vision Pro را نشان می‌دهد و اینکه چگونه کاربران می‌توانند از طریق visionOS برای سرگرمی و بهره‌وری حرکت کنند. در توضیحات ویدیو آمده است: “Apple Vision Pro اینجاست.”

“اکنون، محتوای دیجیتال به‌طور یکپارچه با فضای فیزیکی شما ترکیب می‌شود. می‌توانید کارهایی را که دوست دارید به روش‌هایی انجام دهید که قبلاً هرگز ممکن نبوده است.”

این آگهی افرادی را نشان می‌دهد که Vision Pro می‌پوشند و از چشمان خود برای پیمایش در سیستم عامل visionOS استفاده می‌کنند. اپل از الگوریتم‌ها و حسگرهای پیشرفته‌ای برای ردیابی آنچه که چشمان شما به آن نگاه می‌کند و سپس با استفاده از ژست‌ها برای تعامل با عناصر استفاده کرده است. اپل ناوبری را در Vision Pro بدون کنترل اضافی آسان کرده است. برای انتخاب یا تعامل با عناصر مختلف در فضای مجازی می توانید انگشتان خود را نیشگون بگیرید. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه کلید مجازی است که می توانید با قرار دادن آن بر روی یک سطح سخت تایپ کنید.

علاوه بر این، همانطور که در آگهی جدید نشان داده شده است، می توان از Vision Pro اپل برای مقاصد سرگرمی استفاده کرد. شما این امکان را دارید که محتوای خاص را برای تجربه ای فراگیرتر بزرگ کنید و در عین حال توانایی دیدن افراد اطراف خود را دارید. همه به لطف ویژگی EyeSight در هدست، اطرافیان شما نیز می توانند عبارات شما و محتوایی که مصرف می کنید را ببینند. برای جزئیات بیشتر می‌توانید آگهی زیر را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که آخرین تبلیغ اپل جدید نیست. طبق گفته دیلان مک دونالد در X، این تبلیغ نسخه اصلاح شده ویدیویی است که اپل به نمایش گذاشته است. در رویداد WWDC خود در سال گذشته. این تبلیغ همچنین در جریان بازی های پلی آف NFL امروز نمایش داده شد. اگر هدست Vision Pro را پیش‌سفارش کرده‌اید، از 2 فوریه به دست مشتریان می‌رسد. با این حال، برخی از کاربران تاخیرهای غیرمنتظره‌ای را مشاهده می‌کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا