سریال و انمیشن

انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم | جدیدترین سری انیمه های فیت

انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم | جدیدترین سری انیمه های فیت

تقریبا هر کسی که عاشق دیدن انیمه است، با سری انیمه های فیت آشنایی دارد. انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم نیز یکی از این انیمه‌ها است که در سال 2023 منتشر شده است. انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 یکی از هیجان‌انگیزترین انیمه‌های اکران شده در سال 2023 است که هر اوتاکویی باید آن را تماشا کند.

این انیمه براساس مانگایی با همین نام به قلم ریوگو ناریتا (Ryōgo Narita) و تصویرگری موری شیزوکی (Morii Shizuki) ساخته شده است و می‌توان گفت جدیدترین سری انیمه‌های فیت است. مانگای آن دارای 8 ولوم بوده و از 10 ژانویه 2015 (20 دی 1393) تاکنون در حال پخش است. انیمه اقتباسی آن نیز در تاریخ 2 جولای 2023 (11 تیر 1402) به مرحله پخش جهانی رسید.

به طور کلی می‌توان گفت انیمه‌های فیت به صحنه‌های اکشن و فایت‌های بی‌نظیرشان معروف هستند. پس انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 نیز همانند سر‌ی‌های قبلی صحنه‌های اکشن نفس‌گیری دارد. اگر شما هم به چنین انیمه‌هایی علاقمند هستید، با ما تا انتها همراه باشید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

داستان انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم

شخصیت های انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم

در سری‌های قبلی انیمه‌های فیت که جنگی بر سر جام مقدس شکل می‌گرفت. 7 ارباب و ارواح جنگجویانی که به آن‌ها خدمت می‌کردند، بر سر پادشاهی جامی مقدس با هم می‌جنگند. حال در این سری داستان حول محور جنگی می‌چرخد که از سومین جنگ جام مقدس در فویوکی (Fuyuki) کپی شده است.

پس از پایان سومین جنگ جام مقدس، سازمانی از ایالات متحده داده های جنگ جام فویوکی را برداشت و مراسم خود را راه‌اندازی کرد. پس از هفتاد سال، آن‌ها از شهر اسنوفیلد (Snowfield) به عنوان سرزمین مقدس برای جنگ جام خود استفاده کردند. با این حال، آن‌ها قادر به کپی موفقیت آمیز تمام جنبه‌های این آیین نبودند. به همین دلیل، تنها توانستند ارواح جنگجوی جعلی و عجیبی را احضار کرده تا به عنوان خدمتگذار به اربابانشان خدمت کنند.

حال سازمان اصلی جنگ‌های جام مقدس mage شخصی به نام رونگال (Rohngall) و شاگردش فالدئوس (Faldeus) را برای بررسی این قضیه می‌فرستد. اما فالدئوس که یک جاسوس آمریکایی بود، رونگال را سر به نیست کرد و به سازمان mage اعلام کرد که جنگ جام مقدس کاملا واقعی و قابل اتکا است. این کار او مشکلاتی را به وجود می‌آورد. اگر می‌خواهید به ادامه داستان پی ببرید، بهتر است هر چه زودتر دست به دانلود انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 بزنید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم

کاراکترهای انیمه سرنوشت غریبه جعلی:زمزمه های سپیده دم به شرح زیر هستند:

آیاکا سایجو (Ayaka Sajō)

آیاکا هفتمین استاد و ارباب سابر یکی از قوی‌ترین ارواح جنگجو در جنگ جام مقدس است. آیاکا دانش آموزی بود که در اوایل بهار بیست سالگی به شینتو فویوکی نقل مکان کرد. او اتاق دو را در طبقه یازدهم یک آپارتمان اجاره کرد. اما از پنجره اتاقش سقوط کرد و ناپدید شد.

کانا هانازاوا (Kana Hanazawa) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. هانازاوا یکی از معروف‌ترین ویس‌اکتورهای زن در ژاپن بوده و در انیمه‌های بسیاری حضور داشته است. او شخصیت‌های بسیاری همچون آکانه تسونه موری (Akane Tsunemori) در انیمه سایکو پس و ریزه کامیشیرو (Rize Kamishiro) در انیمه توکیو غول را دوبله کرده است.

همچنین بخوانید :

سابر (Saber)

سابر یا همان شمشیرزن روح جنگجوی آیاکا در انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم است. او که به شیردل معروف است، قبلا در جنگ‌های صلیبی حضور داشت. با توجه به ماهیت جنگ دروغین، روح جنگجویی در سطح شمشیرزن وجود ندارد، اما او توسط کاشورا، یکی از ماموران دولت، به عنوان خدمتکار جنگ واقعی احضار می‌شود. اما قرارداد به دلایلی به آیاکا متصل می‌شود.

یوکی اونو (Yūki Ono) صداپیشگی سابر را برعهده دارد. اونو را در انیمه‌های مختلف بیشتر به جای شخصیت‌های فرعی صحبت کرده است. از بین نقش‌های او می‌توان به یوراساوا (Urasawa) در انیمه نوراگامی و جان اچ. واتسون (John H. Watson) در انیمه موریاتی وطن پرست اشاره کرد.

تینه کلک (Tiné Chelc)

تینه ارباب آرچر یا کامندار در جنگ جام مقدس دروغین است. قبیله‌ای که اجداد تینه بوده‌اند هزاران سال پیش در اوایل قرن بیستم، در منطقه اسنوفیلد زندگی می‌کردند. اما توسط دولت و گروهی از سازمان mage که به دنبال زمین برای جنگ جام مقدس دروغین بودند، رانده شدند. ظاهرا تینه با این هدف در جنگ شرکت می‌کند که مردم خود را به مکان واقعی خود بازگرداند. او آرزوی خاصی برای تحقق جام مقدس ندارد.

دوبلور این شخصیت سومیره موروهوشی (Sumire Morohoshi) نام دارد. موروهوشی تاکنون به جای شخصیت‌هایی همچون لیلی (Lili) در انیمه شماره 6 و هینامی فوگوچی (Hinami Fueguchi) در انیمه توکیو غول صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

آرچر (Archer)

پادشاه بیش از حد متکبر قهرمانان که زمانی به همراه دوستش انکیدو بر اوروک حکمرانی می‌کرد. او در طول چهارمین و پنجمین جنگ جام مقدس فویوکی احضار شد.

توموکازو سکی (Tomokazu Seki) دوبلور شخصیت آرچر است. این دوبلور باتجربه و پیشکسوت تاکنون به شخصیت‌های بسیاری جان بخشیده است. سکی در انیمه Hajime no ippo به جای شخصیت ایچیرو میاتا (Ichiro Miyata)، انیمه سایکو پس به جای شخصیت شینیا کوگامی (Shinya Kogami) و انیمه جوجوتسو کایسن به جای شخصیت پاندا صحبت کرده است.

سوباکی کوروکا (Tsubaki Kuruoka)

سوباکی ارباب روح جنگجوی رایدر یا سوارکار در جنگ‌های دروغین است. او گذشته‌ای بسیار تلخ و تکان دهنده دارد. والدین سوباکی هر دو محقق بودند و برای سازمان برگزارکننده جنگ‌های جام مقدس کار می‌کردند. آن‌ها سعی می‌کردند با استفاده از باکتری‌های اصلاح‌شده جادویی اربابان را تقویت کنند. تا این که سوباکی متولد شد.

والدین سوباکی که هیچ عشقی نسبت به او نداشتند، از بدنش به عنوان اولین میزبان باکتری‌های جادویی استفاده کردند. اما این آزمایش بی‌رحمانه او را تا مدتی به کما برد. تا این که در جنگ جام مقدس دروغین شرکت کرد.

آئوی کوگا (Aoi Koga) صداپیشه باتجربه این شخصیت است. کوگا در انیمه کاگویا ساما عشق جنگه به جای شخصیت کاگویا، در انیمه کومی نمی تونه ارتباط برقرار کنه به جای شخصیت کومی و در انیمه دوران آبی به جای شخصیت یاماموتو (Yamamoto) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم

انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم یکی از زیباترین انیمه‌های سال 2023 است که طرفداران آن نباید از دست بدهند. همانند دیگر سری‌های آن ژانر انیمه سرنوشت غریبه جعلی: زمزمه های سپیده دم اکشن، فانتزی و درام است.

انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 به کارگردانی شون اوکیدو (Shun Enokido) و تاکاهیتو ساکازومه (Takahito Sakazume) ساخته شده است. این انیمه اسپین آفی از انیمه fate/stay fake اکران‌شده در سال 2006 است.

اگر طرفدار سری‌های فیت باشید، می‌دانید که این انیمه توسط استودیو یوفوتیبل ساخته شده بود. این استودیو که به طراحی‌ها و فایت‌های بسیار زیبایش معروف است، انیمه‌های بسیار زیبا و معروفی مانند شیطان کش را در کارنامه دارد.

با این حال، این بار انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم توسط این استودیو ساخته نشده، بلکه A-1 pictures ساختن آن را برعهده داشته است. اما این موضوع سبب افت کیفیت آن نشده و حتی برخی از کاربران معتقدند که این سری بسیار باکیفیت‌تر و جذاب‌تر است.

انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 با داشتن تنها 55 دقیقه یک انیمه کوتاه به شمار می‌آید. اما همین انیمه نیز توانسته امتیازات بسیار خوبی را در سایت‌های معروف به دست آورد. امتیازات انیمه سرنوشت غریبه جعلی زمزمه های سپیده دم در سایت‌هایی همانند IMDb نمره 7.3 و در سایت MyAnimeList نمره 8.2 از 10 را به دست آورده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

از این که در بررسی انیمه Fate Strange Fake: Whispers of Dawn 2023 همراه ما بودید، سپاسگزاریم. فراموش نکنید که برای لذت بردن بیشتر از این انیمه سری‌های قبلی فیت را تماشا کنید. همچنین، نظرات خود را درباره این انیمه با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا