درهم برهم

انواع مختلف مشکلات حمل و نقل عمومی چیست؟

انواع مختلف مشکلات حمل و نقل عمومی چیست؟

انواع مختلف مشکلات حمل و نقل عمومی چیست؟

اگرچه مزایای خود را دارد، اما حمل و نقل عمومی دارای مشکلات متعددی نیز می باشد. به عنوان مثال، بسیاری از وسایل نقلیه عمومی شلوغ هستند، که می تواند گسترش بیماری را تسهیل کند. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز می تواند برای برخی ناراحت کننده یا ناخوشایند باشد. همچنین، در برخی مناطق، دولت ها ممکن است متوجه شوند که هزینه های راه اندازی و نگهداری حمل و نقل عمومی بیشتر از درآمد حاصل از آن است.

بسیاری از مردم معتقدند یکی از بزرگترین مشکلات حمل و نقل عمومی فقدان حریم خصوصی است. برخی معتقدند اتوبوس ها و متروها خیلی شلوغ هستند. از سوی دیگر، در یک وسیله نقلیه شخصی، این معمولاً یک مشکل نیست. یک فرد می تواند بدون ضربه زدن یا به طور کلی توسط افراد دیگر تحریک شود یا به مقصد برسد.

Buses are the most common type of public transportation.

اتوبوس رایج ترین نوع حمل و نقل عمومی است.

میکروب ها یکی دیگر از مشکلات جدی تر حمل و نقل عمومی هستند. از آنجایی که مردم اغلب در نزدیکی یکدیگر قرار دارند، هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای وسیله نقلیه شخصی، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند. برای مثال، سرماخوردگی و ویروس‌های آنفولانزا می‌توانند از طریق تماس مستقیم با سطح آلوده از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. یا از هوا، مانند زمانی که شخص عطسه می کند. شستن دست ها یا استفاده از ضدعفونی کننده دست قبل و بعد از سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی توصیه می شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

It's a good idea to wash your hands or use hand sanitizer after using public transportation.

پس از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، بهتر است دستان خود را بشویید یا از ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.

همکاری در چنین منطقه محدودی با چندین نفر دیگر نیز برای برخی بسیار ناراحت کننده است. این آسایش به خطر افتاده اغلب یکی دیگر از مشکلات حمل و نقل عمومی در نظر گرفته می شود. همچنین، اگر اتوبوس یا مترو خیلی خنک یا گرم است، بخاری یا تهویه مطبوع را می توان در آن روشن کرد. وسیله نقلیه شخصی استفاده از وسیله نقلیه شخصی همچنین با تجمل گوش دادن به موسیقی یا اخبار رادیو در طول رفت و آمد همراه است.

If a bus is running late, then all of its passengers may be late to their destination.

اگر اتوبوسی دیر کار کند، ممکن است همه مسافران آن دیر به مقصد برسند.

در کنار سایر مشکلات حمل و نقل عمومی، بسیاری از مردم از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند زیرا برای آنها ناخوشایند است. بسیاری از وسایل نقلیه عمومی بر اساس برنامه‌های زمانی دقیق کار می‌کنند و این زمان‌های توقف همیشه با برنامه زمان‌بندی افراد منطبق نیست. همچنین اگر اتوبوس یا قطاری دیر تردد کند، همه مسافران نیز دیر خواهند آمد. هنگام استفاده از وسیله نقلیه شخصی برای حمل و نقل، راننده کنترل دارد که کجا و چه زمانی به جایی می رود.

Some believe that subways are too crowded.

برخی معتقدند مترو خیلی شلوغ است.

یکی از بزرگترین مشکلات حمل و نقل عمومی برای برخی از دولت های محلی هزینه های عملیاتی و نگهداری این سیستم ها است. برخی از این هزینه‌ها شامل سوخت، دستمزد رانندگان، و تعمیر و نگهداری خودرو است. در مناطقی با جمعیت کم، درآمد حاصل از مسافران ممکن است همیشه برای پوشش این هزینه ها کافی نباشد. پس از آن اغلب برای پوشش تفاوت به پول دولتی نیاز است.

حتما بخوانید : پوریسم چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا