اقتصاد

افزایش قیمت BTC در تردید است؟ عرضه جوان بیت کوین بازتاب بازار نزولی 2022 است

افزایش قیمت BTC در تردید است؟ عرضه جوان بیت کوین بازتاب بازار نزولی 2022 است

معامله گران بیت کوین (BTC) رفتار مشابهی از خود نشان می دهند تحقیقات جدید استدلال می‌کند که به پایین‌ترین سطح بازار ۲۰۲۲ به‌عنوان قوانین احساسات «نامطمئن».

در یکی از Quicktake به‌روزرسانی‌های بازار در 9 اکتبر، روی زنجیره پلتفرم تحلیلی CryptoQuant یک افت عمده در سرمایه واقعی فعال ترین بخش عرضه بیت کوین را بررسی کرد.

سرمایه گذار یک ماهه عرضه بیت کوین کامل شد

سرمایه گذار سفته بازتر بیت کوین گروه‌های هم‌گروه امسال همچنان برای بررسی دقیق وارد می‌شوند، زیرا اقدام قیمت بیت‌کوین با محیط‌های متفاوتی مواجه است.

قیمت نقطه‌ای در حال حاضر در حال چرخش است مبنای هزینه کل برای به اصطلاح دارندگان کوتاه مدت (STHS)، به عنوان نهادهایی تعریف می شود که مقدار معینی از BTC را به مدت 155 روز نگهداری می کنند. یا کمتر.

اکنون، CryptoQuant نشان می‌دهد که ارزش واقعی، یا سقف، سکه‌هایی که آخرین بار بین 24 ساعت تا یک ماه پیش حرکت کرده‌اند، در ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

به معنای سقف تحقق یافته است. به ارزش ترکیبی، در اینجا به دلار آمریکا، گروه خاصی از بیت کوین که در تراکنش ها استفاده می شود. CryptoQuant می‌گوید ردیابی ارزش کل گروه یک روزه تا یک ماهه (1D-1M) می‌تواند بینش‌هایی در مورد اقدامات گسترده‌تر قیمت بیت کوین ارائه دهد.

«از نظر من، این مجموعه داده‌ها به‌طور مؤثری نوسانات قیمت بازار بیت‌کوین را منعکس می‌کند. بین دانگ، مشارکت کننده نوشت.

“این نشان دهنده سکه هایی است که اخیراً به دست آمده اند قبل از اینکه به دارایی های بلندمدت تبدیل شوند یا به طور مداوم در کوتاه مدت معامله شوند.”

در اواخر سال 2022، زمانی که BTC/USD به دو سال کاهش یافت. در پایین ترین حد، سقف درک شده گروه 1D-1M به زیر 20 میلیارد دلار کاهش یافت. زمانی که بیت کوین در ماه جولای به کمتر از 32000 دلار رسید، سقف تحقق یافته بیش از دو برابر شد – حدود 44 میلیارد دلار.

Binh نشان می دهد که این رقم اکنون به آن سطوح بازار نزولی عقب نشینی کرده است و “کمی بهبود یافته است”. او ادامه داد: “تغییر فعلی در این داده ها (به رنگ آبی و سبز) نشان دهنده بهبودی متناقض است که تا حدی به دلیل احساسات عمومی بازار، از جمله مسائل کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی است.” در تفسیر نموداری گویا.

<بیت‌کوین داده‌های تامین سقف را متوجه شد (عکس از صفحه). منبع: CryptoQuant

تازه‌کاران بیت‌کوین «نباید انتظار» تکرار سودهای Q1 را داشته باشند

20 میلیارد دلار در واقع کف وسیعی را برای 1D-1M تشکیل داده است. گروه از سپتامبر سال گذشته، اما در آینده، جهش قوی‌تر باید بعید تلقی شود.

موارد مرتبط: تسلط بیت کوین به بالاترین حد خود در 3 ماه گذشته رسیده است، زیرا آلت کوین های چکش خورده سقوط می کنند

«بازار اگر این داده ها از هم اکنون تا پایان سال روند مثبت و قابل توجهی را نشان ندهند، احتمالا نامشخص خواهند ماند.

“نوسانات غیر قابل پیش بینی خواهد بود، بنابراین تازه واردان نباید انتظار افزایش مداوم و قوی قیمت مانند نیمه اول سال جاری را داشته باشند.” کل سقف تحقق یافته توسط سکه های 1D-1M تشکیل شده است.

Bitcoin 1D-1M همگروهی سقف درصد را نمودار (نمایش تصویر). منبع: CryptoQuant

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا